Samoi.Alkuperäinen kirjoittaja 05.05.2007 klo 08:59 Scarlett-79 kirjoitti:Jos mulle suodaan lisää lapsia, niin pakostakin tulee eri isä. Ei voi mitään.
Alkuperäinen kirjoittaja 05.05.2007 klo 12:54 niinpä kirjoitti:mulla on kaksi lasta saman miehen kanssa, ollaan naimisissa ja aiotaan pysyäkin. Jos ongelmia suhteessa ilmenee , niistä aiomme selviytyä. kunnes kuolema meidät erottaa.. on laki tässä taloudessa Ollaan naureskeltukin usein että ollaan varmaan kummajaisia tulevaisuudessa kun tuntuu että kaikki eroo nykyään ja vaihtaa kumppania.
Ei ollut kommentti mulle, mutta meillä samanlaiset ajatukset. Tietenkään ei voi suunnitella mitä eteen tulee, mutta tulee mitä tulee, yhdessä pysytään. Niinhän me on luvattu naimisiin mennessäkin toisillemme. Kaikenlaista on jo kohdalle osunutkin, sitä suuremmalla syyllä yhdessä pysytään :heart: ongelmien kohdalla ei pitäis ekana miettiä eroa, vaan sitä että miten niistä selvitään, yhdessä.Alkuperäinen kirjoittaja 24.05.2007 klo 10:37 Vieras kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 05.05.2007 klo 12:54 niinpä kirjoitti:mulla on kaksi lasta saman miehen kanssa, ollaan naimisissa ja aiotaan pysyäkin. Jos ongelmia suhteessa ilmenee , niistä aiomme selviytyä. kunnes kuolema meidät erottaa.. on laki tässä taloudessa Ollaan naureskeltukin usein että ollaan varmaan kummajaisia tulevaisuudessa kun tuntuu että kaikki eroo nykyään ja vaihtaa kumppania.
Hah hah haa!!!!
Miten ihmeessä sinä voit tietää mitä tulevaisuudessa tapahtuu?Ethän sinä voi todellakaan tietää että ette varmasti tule eroamaan ikinä!Kaikkea kun ei voi aina etukäteen suunnitella ja mitä tahansa voi tapahtua.Luuletko tosiaan että kukaan suunnittelee tekevänsä lapsia monelle eri miehelle.Tottakai suurin osa naisista lapsia tehdessään ajattelee että tämän miehen kanssa olen koko loppuelämäni.Niin se vaan saattaa elämä yllättää....