V
vieras
Vieras
Lähtisittekö ulkomaille 2v lapsen kanssa? Vai jättäisittekö suosiolla kotiin ja nauttisitte itse miehenne kanssa lomasta?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja harmis:Vähän aiheen vieresä mutta jos tulee mukaan ja menee seuramatkalla niin eikös siellä muuten ole niitä sellaisia kerhoja mihin lapset voi mennä kun aikuset haluaa mennä keskenään. En tiedä kyllä onko ne noin pienille. No jaa itsellä oli ainakin niissä aurinkomatkojen kerhoissa tosi kivaa..
Alkuperäinen kirjoittaja Q-kuppi:Alkuperäinen kirjoittaja harmis:Vähän aiheen vieresä mutta jos tulee mukaan ja menee seuramatkalla niin eikös siellä muuten ole niitä sellaisia kerhoja mihin lapset voi mennä kun aikuset haluaa mennä keskenään. En tiedä kyllä onko ne noin pienille. No jaa itsellä oli ainakin niissä aurinkomatkojen kerhoissa tosi kivaa..
Niissä on alaikäraja 4-5 v.
Mutta monesta hotellista saa maksullisen lapsenvahdin.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Q-kuppi:Alkuperäinen kirjoittaja harmis:Vähän aiheen vieresä mutta jos tulee mukaan ja menee seuramatkalla niin eikös siellä muuten ole niitä sellaisia kerhoja mihin lapset voi mennä kun aikuset haluaa mennä keskenään. En tiedä kyllä onko ne noin pienille. No jaa itsellä oli ainakin niissä aurinkomatkojen kerhoissa tosi kivaa..
En todellakaan ikinä jättäisi lastani vieraan hoitoon. Mitä tässä taannoin sattuikaan Maddylle... Kauhea ajatus!
Alkuperäinen kirjoittaja Lavruska:Jättäisin kotiin, ei tuon ikäinen muista ensinäkään koko matkasta myöhemmin mitään ja toiseksi saa itse levätä ja nauttia lomasta!
Alkuperäinen kirjoittaja coatrack:Lapsi lähtisi meillä totta kai mukaan. Ihannetilanne olisi lähteä samaan aikaan samaan hotelliin jonkun tuttavaperheen kanssa, ja vuoroilloin voitais sit katsoa toistemme lapsia niin sais pikkasen kahdenkeskistä aikaakin..
Alkuperäinen kirjoittaja Q-kuppi:Alkuperäinen kirjoittaja coatrack:Lapsi lähtisi meillä totta kai mukaan. Ihannetilanne olisi lähteä samaan aikaan samaan hotelliin jonkun tuttavaperheen kanssa, ja vuoroilloin voitais sit katsoa toistemme lapsia niin sais pikkasen kahdenkeskistä aikaakin..
Tuo on hyvä idea =). Ja me taas ollaan harkittu sitä, että otettaisiin mun vanhemmat samalle reissulle mukaan. Vietettäisiin iltoja yhdessä ja erikseen, lasten kanssa ja ilman.
Onhan se meinaan niinkin, että jos ja kun me päästään syksyllä 6 v tauon jälkeen entiseen kotikaupunkiimme Marmarikseen, niin muutama kosteahko illanvietto vanhojen tuttujen kanssa ei olisi lainkaan huono ajatus![]()
Alkuperäinen kirjoittaja CrystalBlue:Alkuperäinen kirjoittaja Q-kuppi:Alkuperäinen kirjoittaja coatrack:Lapsi lähtisi meillä totta kai mukaan. Ihannetilanne olisi lähteä samaan aikaan samaan hotelliin jonkun tuttavaperheen kanssa, ja vuoroilloin voitais sit katsoa toistemme lapsia niin sais pikkasen kahdenkeskistä aikaakin..
Tuo on hyvä idea =). Ja me taas ollaan harkittu sitä, että otettaisiin mun vanhemmat samalle reissulle mukaan. Vietettäisiin iltoja yhdessä ja erikseen, lasten kanssa ja ilman.
Onhan se meinaan niinkin, että jos ja kun me päästään syksyllä 6 v tauon jälkeen entiseen kotikaupunkiimme Marmarikseen, niin muutama kosteahko illanvietto vanhojen tuttujen kanssa ei olisi lainkaan huono ajatus![]()
Oon ollu reissussa just niin et mun vanhemmat oli mukana ja sitten yhtenä iltana käytiin ilman lapsia..
Teksi kyl mieli mennä johkin.. pitänee kattoo jos pääsis kesällä ku/jos lapset ex:llä.. voisin lähteä yksin tai miesystävä lähtis varmaan mukaan..
Alkuperäinen kirjoittaja Q-kuppi:Alkuperäinen kirjoittaja CrystalBlue:Alkuperäinen kirjoittaja Q-kuppi:Alkuperäinen kirjoittaja coatrack:Lapsi lähtisi meillä totta kai mukaan. Ihannetilanne olisi lähteä samaan aikaan samaan hotelliin jonkun tuttavaperheen kanssa, ja vuoroilloin voitais sit katsoa toistemme lapsia niin sais pikkasen kahdenkeskistä aikaakin..
Oon ollu reissussa just niin et mun vanhemmat oli mukana ja sitten yhtenä iltana käytiin ilman lapsia..
Teksi kyl mieli mennä johkin.. pitänee kattoo jos pääsis kesällä ku/jos lapset ex:llä.. voisin lähteä yksin tai miesystävä lähtis varmaan mukaan..
Mä voin sitten kastella sun kukat :wave:![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Q-kuppi:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Q-kuppi:Alkuperäinen kirjoittaja harmis:Vähän aiheen vieresä mutta jos tulee mukaan ja menee seuramatkalla niin eikös siellä muuten ole niitä sellaisia kerhoja mihin lapset voi mennä kun aikuset haluaa mennä keskenään. En tiedä kyllä onko ne noin pienille. No jaa itsellä oli ainakin niissä aurinkomatkojen kerhoissa tosi kivaa..
En todellakaan ikinä jättäisi lastani vieraan hoitoon. Mitä tässä taannoin sattuikaan Maddylle... Kauhea ajatus!
Maddy jätettiin yksin.
Ja vieraitahan kaikki päiväkodin tädit, MLL:n hoitajat, lapsiparkkien työntekijät yms on...
Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:Mä lähtisin ilman lasta/lapsia... Olis meinaa mun eka ulkomaanmatka ja sen haluun tehä "yksin"...
Alkuperäinen kirjoittaja Lavruska:Jättäisin kotiin, ei tuon ikäinen muista ensinäkään koko matkasta myöhemmin mitään ja toiseksi saa itse levätä ja nauttia lomasta!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:Mä lähtisin ilman lasta/lapsia... Olis meinaa mun eka ulkomaanmatka ja sen haluun tehä "yksin"...
Miksi haluat tehdä sen yksin?