Lapsi satuttaa itseään!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pia81
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pia81

Vieras
tarvisin apua kun en tiiä mitä teen,mulla on tyttö 2v ja hän on ruvennut satuttamaan itseään. hän saa ihme kohtauksen ja hakkaa päätään lattiaan eilen sen hän teki vessassa ja kivilattiaan.Hän hakkaa sitä niin kauan kun ehti väliin estämään sen,ja ei lyö mitenkään hiljaa sitä vaan todella lujaa.olen jostain lukenut tuon tyylisestä asiasta mutten muista mistä ja mitä tuohon olisi apuna.öisin hän on ruvennut saamaan kauhu kohtauksia ilmeisesti,huutaa ja tuntuu olevan ihan sekaisin koko tyttö välillä tuntuu että päivälläkin tulee sellainen ettei ole mukana oikein asioissa.

Heippa!

Mulla oli serkku samanikäisenä tollainen. Hakkasi päätään mihin sattui, lattiaan, seinään jne. Nykyään terve ja fiksu nuorimies.

Kai siinä on jotain huomion kipeyttä taustalla.

Tuosta pään hakkaamisesta on ollut eräällä toisella palstalla puhetta ja näyttää et se olis aika yleistäkin... Meiläkin poika joskus kopsii päätänsä seinään... Menee ohi kyllä, se on kai taas niitä "vaiheita" :/

MEILLÄ ON KAKSOSPOJAT JA TOISTA ON VÄKISIN NYT HUOMIOITU ENEMMÄN KUN YRITETÄÄN SAADA POITSU KÄVELEMÄÄN (1V4KK) JA TOISTA POIKAA OTTAA KAALIIN IHAN HIRVEESTI JA YRITTÄÄ KAIKINKEINOIN SAADA HUOMIOTA KUN TOISTA KÄVELYTETÄÄN YM. LÄPSII ITSEÄÄN NAAMAAN, HAKKAA PÄÄTÄ LATTIAAN TAI SEINÄÄN, VISKOO TAVAROITA, KIRKUU, ÄNKEÄÄ SYLIIN YM. ELI LUULISIN TUON OLEVAN VAIN SITÄ HUOMION KIPEYTTÄ SINUNKIN LAPSESI KOHDALLA.

Se varmaan on jotain sellasta sitten on vaan kamalaa kun noin tekee..pari kertaa tullu mieleen et kallo halki vähintään kun tekee sen tosiaan niin lujaa..pari kertaa verta on vuotanut ja kamala patti on aina otsan kohdalla,se vaan hämää kun ei se itke edes sitä ja kuitenkin hakkaa todella lujaa.löysin jotain netin kautta tuohon asiaan liittyvää mutta sekin oli et joillakin autistisilla lapsilla tuo on yleistä..mutta toivoa että menee pian ohitse.

Meillä kaksi lasta kolmesta on tehnyt tuota. Tyttö hakkasi niin, että verta tuli melkein aina ja poika ei sit ihan niin pahasti. Ei kyllä muistaakseni kestänyt kauan nuo kohtaukset.

Yhteistyössä