V
vieras
Vieras
Mieheni tulee pienemmän kanssa paremmin toimeen, on pidempi pinna ja jne. Ja minusta tuntuu siltä, että ratkaisu tyttö minulla ja poika isälle voisi olla kaikkien kannalta paras. Mutta kuitenkin mielessä on, että huono äiti luopuu lapsestaan... se on minun velvollisuus hoitaa, koska ole synnyttänyt... mitäpä mieltä muut ovat lasten "jakamisesta" erotilanteessa?