Lapsi aistii jotain mitä minä en.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mii"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kannattaahan se todeta ettei esim kasvaimesta ole kyse, mutta voipi sitä pitää itsensä avoimena muillekin vaihtoehdoille.

Niina-Matilda Juhola :heart:

Meedion tarina | Muistot | Iltalehti.fi Mielenkiintoinen persoona hänkin :heart:

Mille tämä sinusta itsestäsi tuntuu?
"Ensimmäinen istunto voi olla mullistava kokemus, hän myöntää ja kuvaa työtään yhdistelmäksi papin, terapeutin ja psykiatrin ammattia."

Hyi helvetti. Että joku kehtaakin halventaa terapeutin ja psykiatrin ammattia noin törkeästi.

"Ensimmäinen istunto voi olla mullistava kokemus, hän myöntää ja kuvaa työtään yhdistelmäksi papin, terapeutin ja psykiatrin ammattia."

Hyi helvetti. Että joku kehtaakin halventaa terapeutin ja psykiatrin ammattia noin törkeästi.

Ja hyi helvetti että en voi kun halventaa SUA, niin on suppea ajatus maailma mutta sehän vain kertoo sinun yksioikoisesta elämänkatsomuksestasi...

Jos lapsi näkee henkiä, suurin muutos tapahtuukin lähipiirissä. Eli heidän tulee tottua siihen, että lapsi näkee enemmän, mitä nykyaikana "ei pitäisi nähdä". Lapsi kuitenkin ilmeisesti osaa käskeä oikeaoppisesti pahat valoon, joten en olisi lapsesta huolissaan. Henkiä ei voi sillä tavalla karkoittaa, ettei niitä näkisi, mutta käskeä niitä voi pois.
Eli tutustu kirjallisuuteen ym. muuhun ja ole lapsesi tukena :)

[QUOTE="vieras";23238250]Ja miten niin on aivokasvain, jos tyttö tunnistaa valokuvasta mumminsa, jota ei ole koskaan livenä nähnyt?? Mä taas veikkaan, että tytöllä on kyky nähdä henkimaailma. Väärä osoite on kyllä psykiatri. Ota yhteys henkilöihin, jotka työskentelee henkimaailman asioiden kanssa.[/QUOTE]

Minä yhdyn tähän mielipiteeseen enemmän kuin sairauteen. On tarpeeksi ihmisiä, jotka näkevät henkimaailmaan tai näkevät etiäisiä ym. Tiedän omasta kokemuksesta. Suomi vaan taitaa olla tässäkin asiassa aika "takapajula" ja nämä asiat ovat aika lailla tabuja. Mieti myös, missä muualla lapsi olisi voinut kuulla/nähdä kuolleen mummon nimen/kuvia, ettehän ole ainoat jotka mummon tunsivat.

[QUOTE="chili";23240716]Minä yhdyn tähän mielipiteeseen enemmän kuin sairauteen. On tarpeeksi ihmisiä, jotka näkevät henkimaailmaan tai näkevät etiäisiä ym. Tiedän omasta kokemuksesta. Suomi vaan taitaa olla tässäkin asiassa aika "takapajula" ja nämä asiat ovat aika lailla tabuja. Mieti myös, missä muualla lapsi olisi voinut kuulla/nähdä kuolleen mummon nimen/kuvia, ettehän ole ainoat jotka mummon tunsivat.[/QUOTE]
Edelläkävijä eikä takapajula. Tuo henkihömppä puree ihan täysillä vielä Afrikan heimoissa poppamiesten juttuina, mutta pohjoismaissa spirituaalipaska on lähinnä satunnaisten kylähullujen ilmiö, jos ei oteta lukuun yleisempää jumalkuvitelmaa.

Tarpeeksi ihmisiä, jotka väittävät näkevänsä ties mitä, ja silti yksikään ei onnistu todistamaan nähneensä jotakin. Aina löytyy joku porsaanreikä jolla kierretään todistamispyynnöt. Joopa joo, ja herkkäuskoisia kusetetaan ostamaan ties mitä meediopalveluita ja kuukiviä näiltä käärmeöljykauppiailta.

Viimeksi muokattu:
Siis oikeesti! Joku vanhempi täällä ottaa yhteyttä henkimaailman kanssa yhteydessä oleviin mielummin, kuin hankkii lapselleen oikeata apua? Skitsofrenia ei ole henkimaailman juttuja.
Vaikka itse olette kuinka tyhmiä, niin hoitakaa lapsenne kuitenkin.

[QUOTE="vieras";23240828]Siis oikeesti! Joku vanhempi täällä ottaa yhteyttä henkimaailman kanssa yhteydessä oleviin mielummin, kuin hankkii lapselleen oikeata apua? Skitsofrenia ei ole henkimaailman juttuja.
Vaikka itse olette kuinka tyhmiä, niin hoitakaa lapsenne kuitenkin.[/QUOTE]
Näin. Todella pelottava ajatus, että aikuinen ihminen joka uskoo johonkin henkiin ja keijukaisiin on vastuussa lapsen kasvattamisesta : /

facepalm.gif

älä muuta sano

Edelläkävijä eikä takapajula. Tuo henkihömppä puree ihan täysillä vielä Afrikan heimoissa poppamiesten juttuina, mutta pohjoismaissa spirituaalipaska on lähinnä satunnaisten kylähullujen ilmiö, jos ei oteta lukuun yleisempää jumalkuvitelmaa.

Tarpeeksi ihmisiä, jotka väittävät näkevänsä ties mitä, ja silti yksikään ei onnistu todistamaan nähneensä jotakin. Aina löytyy joku porsaanreikä jolla kierretään todistamispyynnöt. Joopa joo, ja herkkäuskoisia kusetetaan ostamaan ties mitä meediopalveluita ja kuukiviä näiltä käärmeöljykauppiailta.

Miten saat sokean ymmärtämään mitä värit on? Miten todistat värien olemassa olon sokealle?

Täähän on nyt se sama kirjoittaja, joka aiemmin kirjoitti, ettei uskalla olla enää yksin/lapsen kanssa kotona, kun siellä tapahtuu kaikkea kummaa.. Koirakin aistinut jne.

Ei tuo pellkää, niistä pahoista vaan välillä vähän kyselee. Empä tiedä... :|

Minä olen nähnyt pienenä kummituksia. Kuollut isoisoäitini tuli tervehtimään minua leikkiessäni isoisäni isän luona 7-vuotiaana. Ihmettelin hieman, kun nainen ei sanonut minulle mitään, katsoi vain pitkään. Kysyin äidiltäni, kuka talossa käynyt vanha nainen oli. Äidin mukaan talossa ei ollut muita vieraita kuin me. Myöhemmin näin tämän saman naisen valokuvan ja hihkuin, että hänet olin isosäni isän luona nähnyt. Vanhempani totesivat minulle kuvittelevani koko asian. Nainen kun oli kuollut jo ennen syntymääni.

Olen nähnyt kouluikäisenä jokeen hukkuneen miehen, tämä ei ollut "hyvä henki". Myöhemmin pari päivää myöhemmin äitini kertoi isälle naureskellen naapurin "hullun naisen" nähneen asunnossaan jokeen hukkuneen miehen. Mies oli seurannut naista asunnossa huoneesta toiseen. Säikähtänyt nainen oli juossut naapuriasunnosta ulos ja soittanut koulupäiväni aikana apua saadakseen ovikelloamme. Tällä naisella oli käsittääkseni mielenterveysongelmia. Tästä en enää vanhemmilleni kertonut mitään, he kun eivät koskaan uskoneet mitään. En halunnut myöskään leimautua "hulluksi lapseksi". Sain siis pelätä yksinäni.

Ehkäpä skitsofreenikot ja mieleltään terveet, mutta herkät ihmiset näkevät samoja asioita?
Voit laittaa yv:tä, saat erään auttajan yhteystiedot.

Kyllähän värien olemassaolon voisi helposti todistaa sokealle esim. koejärjestelyllä, jossa näkevät koehenkilöt pystyvät luotettavasti tunnistamaan eri värisiä esineitä. Eli esittävät toisistaan riippumatta yhteneväiset mielipiteet esineiden väreistä. Tällöin sokean olisi myönnettävä, että koehenkilöt reagoivat johonkin esineiden objektiiviseen ominaisuuteen, jota sokea ei havaitse.

Henkien olemassaoloa ei voi todeta vastaavalla menettelyllä, vaan saman tyyppisissä kokeissa tuloksena on aina, että koehenkilöt jotka väittävät kykenevänsä havaitsemaan henkiä, eivät pysty toisistaan riippumatta esittämään keskenään yhteneväisiä arvostelmia.

Täällä jaellaan "auttajien" yhteystietoja vaikka on lapsen terveydestä kysymys? Manaamaanko aioitte porukalla ryhtyä? Voi lapsi parkaa. Pitäiskö ottaa lastensuojeluun yhteyttä et sais voodoon pois palstalta!

Porvoon ylipappiin vaan yhteyttä.

Pohjamudissa matelevasta itsetunnosta, itsepetoksesta ja itsensä korottamisestahan näissä aikuisten enkelinäyissä ja henkikommunikoinneissa on kyse. Kun ei ole rahkeita kouluttautumiseen, oikeaan menestymiseen ja älylliseen pääomaan, keksitään jokin mystinen aisti jota muilla ei ole. Wuu-uu, sinä olet kauppatieteiden maisteri, mutta sinäpäs et näekään näitä tonttuja! Näitä näkymättömiä tonttuja tässä. Minä näen, kun olen niin erityinen näkijä. Lapsenikin on erityinen, kristallilapsi, hän näkee myös henkiä. Hän ei olekaan aivan tavan pulliainen, wuu-uuuu.

Erittäin kuvaavaa oli taas tuo sokeiden ja näkökyvyn vertaaminen henkipaskanjauhantaan. Vittu, kun se että väittää näkevänsä menninkäisiä ei ole mikään aisti. Teillä henkiulosteen nielijöillä ei ole yhtäkään aistia, mitä valtaväestöltä ei löytyisi. Oikein huolestuttaa Suomen koululaitoksen puolesta jos tällainen paska menee 21. vuosisadalla ihmisille läpi.

[QUOTE="vieras";23240955]Kyllähän värien olemassaolon voisi helposti todistaa sokealle esim. koejärjestelyllä, jossa näkevät koehenkilöt pystyvät luotettavasti tunnistamaan eri värisiä esineitä. Eli esittävät toisistaan riippumatta yhteneväiset mielipiteet esineiden väreistä. Tällöin sokean olisi myönnettävä, että koehenkilöt reagoivat johonkin esineiden objektiiviseen ominaisuuteen, jota sokea ei havaitse.

Henkien olemassaoloa ei voi todeta vastaavalla menettelyllä, vaan saman tyyppisissä kokeissa tuloksena on aina, että koehenkilöt jotka väittävät kykenevänsä havaitsemaan henkiä, eivät pysty toisistaan riippumatta esittämään keskenään yhteneväisiä arvostelmia.[/QUOTE]

Eli ei-näkevät joutuvat vain luottamaan näkevien sanaan.Miksei siis henkimaailmaa voisi todistaa samoin:ne jotka näkevät todistavat näkevänsä niille,jotka eivät näe?

Pohjamudissa matelevasta itsetunnosta, itsepetoksesta ja itsensä korottamisestahan näissä aikuisten enkelinäyissä ja henkikommunikoinneissa on kyse. Kun ei ole rahkeita kouluttautumiseen, oikeaan menestymiseen ja älylliseen pääomaan, keksitään jokin mystinen aisti jota muilla ei ole. Wuu-uu, sinä olet kauppatieteiden maisteri, mutta sinäpäs et näekään näitä tonttuja! Näitä näkymättömiä tonttuja tässä. Minä näen, kun olen niin erityinen näkijä. Lapsenikin on erityinen, kristallilapsi, hän näkee myös henkiä. Hän ei olekaan aivan tavan pulliainen, wuu-uuuu.

Erittäin kuvaavaa oli taas tuo sokeiden ja näkökyvyn vertaaminen henkipaskanjauhantaan. Vittu, kun se että väittää näkevänsä menninkäisiä ei ole mikään aisti. Teillä henkiulosteen nielijöillä ei ole yhtäkään aistia, mitä valtaväestöltä ei löytyisi. Oikein huolestuttaa Suomen koululaitoksen puolesta jos tällainen paska menee 21. vuosisadalla ihmisille läpi.

En sano,ettetkö olisi oikeassa tai jossain määrin oikean jäljillä ainakin,mutta miksi sä olet niin vihainen?Siis,miksi et voi ilmaista mielipidetäs rauhallisemmin kun tuommoista kovaa meuhkaamista pidät?

[QUOTE="vieras";23241048]Eli ei-näkevät joutuvat vain luottamaan näkevien sanaan.Miksei siis henkimaailmaa voisi todistaa samoin:ne jotka näkevät todistavat näkevänsä niille,jotka eivät näe?[/QUOTE]

Häh? Juurihan selitin. Kun se sokeakin havaitsee, että näkevien arvostelmat väreistä ovat keskenään yhteneväisiä. Tätä yhteneväisyyttä ei voi selitää millään muulla kuin sillä, että väriarvostelmat perustuvat esineiden objektiiviseen ominaisuuteen. Henkiä väitetysti havaitsevien ihmisten arvostelmissa ei kontrolloiduissa olosuhteissa ole tällaista yhteneväisyyttä. Tätä paremmin en osaa rautalangasta vääntää.

[QUOTE="vieras";23241048]Eli ei-näkevät joutuvat vain luottamaan näkevien sanaan.Miksei siis henkimaailmaa voisi todistaa samoin:ne jotka näkevät todistavat näkevänsä niille,jotka eivät näe?[/QUOTE]
Kas, kun noista kontrolloiduista kokeista on jo pitkään ollut tiedossa miljoonien palkkiot, mikäli joku tonttupaskan ekspertti onnistuu tekemään jotakin yliluonnollista valvotusti.

Scientists put psychic's paranormal claims to the test | Science | guardian.co.uk

Suuri shokki, kukaan ei ole onnistunut. Ja silti meediokusetus uppoaa tyhmiin kuin häkä.

Seuraavaksi varmaan kuullaan, että näille henkimaailman eksperteille raha ei merkitse mitään. Tietenkään. Koska tonttuhömpässä keksitään jatkuvasti se uusi porsaanreikä jolla sitä perustellaan.

Viimeksi muokattu:
[QUOTE="vieras";23241091]Häh? Juurihan selitin. Kun se sokeakin havaitsee, että näkevien arvostelmat väreistä ovat keskenään yhteneväisiä. Tätä yhteneväisyyttä ei voi selitää millään muulla kuin sillä, että väriarvostelmat perustuvat esineiden objektiiviseen ominaisuuteen. Henkiä väitetysti havaitsevien ihmisten arvostelmissa ei kontrolloiduissa olosuhteissa ole tällaista yhteneväisyyttä. Tätä paremmin en osaa rautalangasta vääntää.[/QUOTE]
Juuri näin. Sata eristettyä tavallista ihmistä kertovat yhtenäisen tuloksen saman esineen värille. Sata eristettyä meediota eivät kerro yhtenäistä tarinaa hengen terveisistä. Johtuu siitä, että meediot ovat puhdasta typerien kusettamista.

Äiti sekä lapsi, molemmat hakemaan itelleen apua. Jos kerta muka näät nukkejen liikkuvan, niin ei kovin terveeltä kuulosta.

Mitä lapseen tulee, niin vois jotain ohjelmia rajottaa, tollanen käytös tulee mieleen jos ei ole kavereita ja on vaan kehittäny jonkin mielikuvitus jutun, hyvän ja pahan ja sitä kautta selvittää itelleen asioita. Mutta, kyllä silti kannattaa harkita ammattiauttajaa ihan ensin.

Kas, kun noista kontrolloiduista kokeista on jo pitkään ollut tiedossa miljoonien palkkiot, mikäli joku tonttupaskan ekspertti onnistuu tekemään jotakin yliluonnollista valvotusti.

Scientists put psychic's paranormal claims to the test | Science | guardian.co.uk

Suuri shokki, kukaan ei ole onnistunut. Ja silti meediokusetus uppoaa tyhmiin kuin häkä.

Seuraavaksi varmaan kuullaan, että näille henkimaailman eksperteille raha ei merkitse mitään. Tietenkään. Koska tonttuhömpässä keksitään jatkuvasti se uusi porsaanreikä jolla sitä perustellaan.

Sun kaltaisille on ihan turha yrittää selittää tai todistaa yhtään mitään. Kun ei voi ymmärtää niin silloin ei voi... Varsinkaan kun on myös päättänyt olla ymmärtämättä.

Mutta sen verran...että "yliluonnollista" ilmiötä on vaikea tuottaa jos vastassa on lauma ihmisiä jotka ovat sitä mieltä että se ei ole mahdollista. Nää asiat kun riippuu myös siitä vastapuolesta...

Yhteistyössä