Sunnuntaita kaikki!\
Onko kukaan muu alkanut nähdä omituisia unia?
Mä olen muutaman viikon nähnyt unia, tavallisesti en muista unia nähneeni. Saattaa tosin liittyä siihen että aamuyöllä joutuu heräämään pissalle ja uni katkeaa. Viime yönä olin Idols-karsinnoissa, mutta en tiedä pääsinkö jatkoon..
Väsymys on sietämätöntä, mahtaakohan tämä helpottaa ollenkaan...
Pietu:
Alkionsiirroissa jos 2kpl alkiota siirretään, niin kaksosraskauden mahdollisuus on noin 5%. Kysyin sukupuoliasiaakin lääkäriltä ja sanoi että koeputkihedelmöityksessä sekä tuore- että pakastesiirrossa molempia sukupuolia syntyy yhtä paljon.
Mulle tämä IVF / ICSI / PAS on tuttua asiaa mutta, inseminaatiossa käsittääkseni samat monikkoraskausprosentit kuin normaalissa hedelmöittymisessä. Ja myös sukupuoli 50/50 %.
Toki jos useampia riittävän isoja munarakkuloita on selvästi kehittynyt, silloin kaiketi monikkoprosentti voi inssissäkin nousta hieman normaalista.
Mutta kuten sanoin inssistä ei minulla fakta-tietoa ole.
Jaahas ja nyt valmistautumaan "maajussin morsianta" varten...
:ashamed:
Terkuin; Anni ja vauveli 11+5 :heart:
ps. 4 yötä np-ultraan, odotan sitä kuin lapsi joulua... <br><br>
( Katoin muuten Finnairin sivuilta että rv 28 eteenpäin tarvitaan lääkärintodistus lennoille ja että rv 36 asti voi lentää. Ja vauvan voi ottaa lennolle 2vrk ikäisestä alkaen. )Alkuperäinen kirjoittaja 09.12.2006 klo 13:27 Anni77 kirjoitti:Polle80:
Me aiotaan kanssa lähteä alkuvuodesta johonkin lämmittelemään.
Ilman muuta!
Ja eikös aika pitkälle asti raskautta voi lentää ainakin Finnairilla ?
Onko kukaan muu alkanut nähdä omituisia unia?
Mä olen muutaman viikon nähnyt unia, tavallisesti en muista unia nähneeni. Saattaa tosin liittyä siihen että aamuyöllä joutuu heräämään pissalle ja uni katkeaa. Viime yönä olin Idols-karsinnoissa, mutta en tiedä pääsinkö jatkoon..
Väsymys on sietämätöntä, mahtaakohan tämä helpottaa ollenkaan...
Pietu:
Alkionsiirroissa jos 2kpl alkiota siirretään, niin kaksosraskauden mahdollisuus on noin 5%. Kysyin sukupuoliasiaakin lääkäriltä ja sanoi että koeputkihedelmöityksessä sekä tuore- että pakastesiirrossa molempia sukupuolia syntyy yhtä paljon.
Mulle tämä IVF / ICSI / PAS on tuttua asiaa mutta, inseminaatiossa käsittääkseni samat monikkoraskausprosentit kuin normaalissa hedelmöittymisessä. Ja myös sukupuoli 50/50 %.
Toki jos useampia riittävän isoja munarakkuloita on selvästi kehittynyt, silloin kaiketi monikkoprosentti voi inssissäkin nousta hieman normaalista.
Mutta kuten sanoin inssistä ei minulla fakta-tietoa ole.
Jaahas ja nyt valmistautumaan "maajussin morsianta" varten...
:ashamed:
Terkuin; Anni ja vauveli 11+5 :heart:
ps. 4 yötä np-ultraan, odotan sitä kuin lapsi joulua... <br><br>