LAPSETTOMUUSPUOLEN ODOTTAJAT

SEE
Pahoittelut anniina, voi miten harmi...


Omaan napaa:
Moikka. Mulla kanssa iski pieni huoli mieleen vaikka lääkärin mukaan kaikki on normaalia. eli kävin tänään toisessa ultrassa. Edellinen oli kuusi päivää sitten ja silloin syke näkyi ja kokoa oli 5.5mm ja rv6+1. Silloin lääkäri sanoi että kaikki on hyvin mutta tulkaa ensiviikolla vielä uudestaan niin nähdään paremmin, halusi antaa meille mahdollisuuden saada pienestä parempi kuva koska heidän vastaanottovirkailija varasi mulle ekan ultran niin aikaiseen. No tänään sitten olin ultrassa ja syke näkyi vahvana mutta sikiö oli kasvanut vaan 1,3mm eli koko oli 6,8mm ja vastasi kuulemma rv6+5. no minä teitysti huolissaan että miksei ole kasvanut enempää? Lääkäri sanoi että kohtuni on taaksepäin kallellaan ja sikiö on kiinnittynyt ihan korkeimpaan huippuun ja sikiökaiku on hieman heikko joten mittausvirheitäkin on voinut olla. Sanoi että hän ei ole huolissaan mutta näki että minä olen joten menen nyt sitten
vielä ensiviikolla uudestaan niin katsotaan onko kasvanut.

Mun raskausviikot siis ei oikein etene. Menkkojen mukaan olisi 7+6 ja oviksen mukaan 7+1 mutta ultran mukaan 6+5 eli....
Onko kellään kokemuksia pienestä sikiöstä ja että viikot vaihtelee näin. Onko huoleni ihan turha?
 
Heips! taidan minäkin ilmoittautua tälle palstalle kun on tota lapsettomuutta taustalla! Elikäs, ennestään on jo yksi lapsi 9 vuotias poika, toista lasta yritetty n.6 vuotta ja nyt sitten plussasin 10.6 toisen icsi hoidon tuloksena! =) Siirto oli siis 30.5 eli laskettuaika on sit varmaan tos helmikuun puolenvälin tienoilla, viikoistakaan en osaa tarkkaan sanoa,olisko nyt 6+1??? Huomenna olis sit ultra ja jännittää et onko varmasti kaikki kunnossa :| Pahoinvointi on jotain järkyttävää ja rinnat todella kipeet! Muistelin et ei ekasta muksusta näin pahaolo tullut! Pahoinvointia on koko päivän! Nyt vielä ollut helppo olla, kun olen kesälomalla, mutta maanantaina alkaa työt ja heti vielä yövurolla! :(
Missä vaiheessa olette kertoneet töissä raskaudestanne? Minulla TODELLA RASKASTA vurotyötä ja nyt olenkin miettinyt eri vaihtoehtoja et milloin voin jäädä pois töistä!? Koska en haluaisi ottaa mitään riskejä tämän raskauden kanssa! =)
 
ei ollu sikiötä ei ollut pussia ei mitään !! rinnatkin on vielä kipeet vaikka viime viikon torstaina sitä vuotoo tuli, mutta ei tullut palioo. ja mulla on kyllä joitaín raskausoireitakin vielä ja lämmötkin on koholla ollu. eilenkin oli 36.9
 
Tervetuloa mari-78 ja onnea! Lisään listalle ja tarkennan sitten myöhemmin sitä laskettua aikaa, jahka tiedät paremmin :)

Alkuperäinen kirjoittaja anniina:
ei ollu sikiötä ei ollut pussia ei mitään !! rinnatkin on vielä kipeet vaikka viime viikon torstaina sitä vuotoo tuli, mutta ei tullut palioo. ja mulla on kyllä joitaín raskausoireitakin vielä ja lämmötkin on koholla ollu. eilenkin oli 36.9
On voinut olla kemiallinen raskaus.. :( Itse uskon, että meillä oli juuri kemiallinen tai sitten tuulimuna viime syksynä, joka päättyi tosi varhaisessa vaiheessa. Älä menetä toivoasi!

:hug:
 
Hellou!

Ultrassa olin aamulla ja oli sitte niin vaan siveellinen kaveri ettei viittiny yhtään vilauttaa kumpi on, aikansa se kätilö koitti ultrata josko näyttäs mut ei, piti jalat tiukasti yhdessä ja alko pyllistelee siellä sitte =) Ja kutitteli omia varpaitaan ja muutenki jumppaili ahkerasti ettei meinattu mittojakaan saada otettua.

Kaverilla painoa oli 340g, syke oli 134 ja yhden pvän isompi ku vkoja, niinku joka ultrassa. Mä vähän luulen että TYKSissä on alunperin laitettu yhdellä pvällä liian vähän noita vkoja kun muilla tuntuu punktio pvä olleen 4+0 mut mulla se oli 3+6, että en sitte tiedä, mut samapa tuo pvän heitto nyt on.

Istukka edelleen kohdunsuulla, ei ollu noussu mihinkään ja siittä meen sitte ultraan ku vkoja on 28 eli elokuun lopulla. Sitä ennen mulla on rv25 4D-ultra, että pääsee kattelee vauvaa usein sitte ja jospa hän viitsis vaikka tuolla 4D-ultrassa vähän vilauttaa, mut eiks se nyt ole sit ihan selvä, että tyttö on kun noin siveellisesti käyttäyty?! :LOL: :LOL: :LOL:

Sanna ja Nipsu 20+0
 
Voi Anniina, olen niin pahoillani.Ei oikein sanat riitä lohduttamaan,lähetän sinulle oikein suuren lämpimän lohdutus halin :hug:

Mari-78 : tervetuloa vaan tänne puolelle! Me oltiinkin tuolla kesäkuun plussajunassa yhdessä.Mulla oli siirto 31.5 ja plussatestin tein 14.6 eli ihan samoilla päivillä mennään! Onnea Mari huomiseen ultraan, kyllä sinullakin jo sydänäänet pitäisi kuulua!

Mulla viimeisten menkkojen mukaan on nyt rv 7+2 ja laskettu aika 18.2
Eilen oli se odotettu ja jännitetty eka ultra :)
Kyllä se nyt on vähitellen uskottava että yksi kyytiläinen on matkassa, siellä sen pikkuisen :heart: pampatti jo hurjasti. Täytyy tunnustaa että kyllä siinä tuli muutama kyynel vuodatettua, oli niin tunneherkkä hetki, kun en olisi ikinä uskonut että vielä makaisin ultrapöydällä kuuntelemassa pienen ihmeemme sydänääniä, viime vuosien follikkeli ultrien sijaan!

Tässä näitä väliaika kuulumisia, olo on edelleen hyvä ja oireita ei oikeastaan ollenkaan. Tissikipukin rupeaa hellittämään. Lekurikin tokaisi vain että ole iloinen ettei sulla ole pahoivointia jne ;)
 
Iltoja!

Mulla ei oikeastaan ole kauheena uutta kirjoitettavaa, mutta täytyy pitää itsensä ketjussa mukana :) Nyt ei paljon muuta voi tehdä kun odotella ekaa ultraa (joka tarttis varatakin, joo....) ja yrittää olla funtsimatta, onko siellä masussa ketään kotona ja kaikki hyvin :|

Oireet jatkuu eikä vuotoa ole ollut tippaakaan, joten toivossa eletään! Esikko on kuumeessa uusien hampaiden puhkeamisesta, joten onneksi ei ehdi liikaa ajatella masuasukkia.
 
mä tossa yks päivä havahduin kun tulin töistä kotiin, mä oon raskaana! en tiedä mistä sekin ajatus tuli, ollaan kuitenkin jo käyty kahdessa ultrassa. yhtäkkiä se vaan hyppäs tajuntaan et oikeasti masussa on joku. :heart:
taas ultra tossa kahden viikon päästä, kiva kun pääsee kattomaan miten murunen kasvaa ja kehittyy. väsy on kova, pahoinvointi on sellasta et nälkää en tunne enää, mut samantien kun on vähänkin nälkä niin alkaa oksettaa ja yökötyttää. :D tissit on nyt ruvennu kasvaa ja kipeet on, varsinkin yöllä. tekee pahuksen kipeetä kun kääntyy öisin. ai!!!

voimia anniinalle. :hug:
 
Ihana tunne oli nähdä sen pienen sydämen sykkivän :heart: :heart: :heart: Viikkoja oli nyt sitten 7+2 ja laskettuaika on 24.2 Mietin vaan et miten heittää noin paljon Kittyn la:n kans :whistle: Kohta pitäis soittaa neuvolaan ja tilata eka neuvola ja sit loppuviikoks mökille viettämään viimeisiä lomapäiviä...ilmeisesti sateen säestyksessä :LOL:
 
Ihanaa Mari, eikö ollut aika mieletön tunne nähdä semmonen pieni piste sykkivän monitorissa! Aika jännä juttu että meillä la on noin eri, olen kyllä jostain lukenut että kierron pituudella on osuutensa asiaan, mulla on yleensä lyhyt kierto, vain 24-26 päivää. Lisäksi alkio oli siirtopäivänä
3pv ikäinen,joten näillä tiedoilla tuo 18.2 mulle laskettiin :whistle:
Jonkun nettilaskurin mukaan olisi kyllä ollut 20.2 , en sitten tiedä kumpi on oikeassa :|
Kuinkas ''iso'' tämä teidän kaveri jo oli? Meillä oli tasan sentin pitunen toukka :LOL:
 
voi teitä onnellisia !! ootte raskaana ! =) onnea teidän raskauuteen !
tietääkö kukaan , kun tulee se laki juttu niist luovuttajista , kun syyskuussa hoidot menee tauolle ( luovutetuilla hoidot siis ) niin onko teillä kellään tietoo, kuinka kauan mahollisesti pitää odottaa hoitoihin pääsyä, et koska se laki ja kaikki on päätetty??
mua vaan hirvittää jos on monista kuukausista kiinni ! :'(
 
nopeesti tänne kuulumiset,eli hyvin menee ja pahoinvoinnit siis ovat palanneet takaisin.OKsentelen edelleen joka aamu ihanaa!

huomenne mennään naimisiis ja 13pv lähdemme kahdeksi viikoksi Italiaan häämatkalle joten tuleepi hieman taukoa tänne ja ircciin kirjoittelussa....maha on kovasti taas kasvanut seuraava neuvola 12pv.

Terv.Melkein rouva rv 12+5
 

Tulin nyt pikaisesti ilmoittamaan että tyttövauva syntyi 40+5 sunnuntailapsena. l
Synnytys kesti lähes neljä vuorokautta ja oli vaikea.
Sairaalassa olin 9vrk ja kotiuduimme tänään.

Mutta loppu hyvin, kaikki hyvin ja käsivarsilla terve kaunis tyttö.
Tyttö painoi 3085g ja pituutta 51cm.

Kiitokset kaikille mukana jännänneille!

Tulemme kertomaan kuulumisia tarkemmin lisää tuonnempana.

Anni ja Aino 5vrk :heart: :heart: :heart: :heart:
 
Annille paljon paljon onnea tytöstä.

Mua VÄSYTTÄÄ |O |O |O |O |O |O Täällä on alettu jumpaamaan mahassa iltaisin ja öisin ja nytkin aamulla heräsin siihen ku kaveri alko potkii mahassa. Mutta hyvä vaan että potkii, ettei tarvii sitä alkaa panikoimaan et onks kaikki hyvin kun ei liikehditä. Eilen meinaan tuli sellanen olo ku makasin sohvalla, et hei, ei oo pahemmin möyritty/potkittu ja aikani silittelin mahaa niin johan alko iskuja tulemaan :heart:

Mutta nyt aamukahvia jos tajuais taas tästä pvästä jotai =)

Sanna ja Nipsu 20+4
 
Onnittelut täältäkin Anni77 tyttösen johdosta! :heart: Ja Lizardukselle rouviintumisesta!!! :flower:

Ja tervetuloa Haalistunut joukkoomme!!!! =)

---

Minä alan olla vähän naatti ja siksi ei oikein jaksa palstailla niin hirveästi. Yöt menee närästellessä ja vessassa juostessa. Asentoa meinaa löytyä millään.. Nyt sitten iski allergiat, vaikka oli olevinaan, ettei tule ollenkaan - tai näytti siltä. Nokka vuotaa ja paikat vaan kipeentyy.. vajaan viikon päästä alan rehkimään kämpässä :) Sit on muksukin täysaikanen, vaikka laskettu ei ookaan käsillä :whistle:

pietu- 36+2 :p

P.S. Aloitin tekemään syntyneistä listaa tämän ketjun ensimmäisen viestin loppuun :)
 
Eilen menimme naimisiin ja minusta tuli siis Rouva Hytönen :) häät oli ihanat,tunnelmalliset,romanttiset ja takuulla meidän näköisemme...päivä oli muutenkin ikimuistoinen vaikkakin väsyttävä....tänäänki ollu viel kauhee väsy!

Minä itkeä vollotin lähes koko vihkimisen ajan *naurakaa vaan* mutta sain kuitenkin nyyhkytykseltäni tahdottua.Hääpuku,kapaus,meikki olivat kaikki ihania...ihmiset häissämme olivat ihania,ruoka hyvää ja musiikki sekä ohjelma.Kaikki kehuivat meidän häitämme parhaiksi joissa ovat kuunaan olleet ja muutenkin järjestelyistä,ruoasta,juomasta,ohjelmasta pidettiin paljon ja kiitosta saatiin :)

Päivän ehkä uuvuttavin osuus oli hääkuvaus joka kesti yli puolitoistatuntia! siinä sitten poserattiin suurinpiirtein kylmissään ulkosalla milloin mitenkin päin ja missäkin asennossa,saas nähä mimmone meidän virallisesta hääkuvasta sitten tulee...sen näkee kun matkalta tullaan!

Ohjelmassahan oli siis Extreme-takurin show (sekä close up taikurointia),kukkakimpun heittoa,sukkanauhanheittoa ja puheita jos mitäkin sekä minun kummisetäni ja kummitätini pitivät meille ihanan tanssinäytöksen (harrastavat lavatansseja ihan kilpatasolla).

Kun vihdoin yöllä majoittauduttiin meidän sviittiimme niin siellä odotti sängyllä jäissä oleva kuohari (mulle tietysti alkoholitonta) ja mansikoita :) ihanaa....jalat oli päivän päätteeksi ihan turvoksissa ja kipeet kuin mitkäki....mutta loppu hyvin kaikki hyvin ja tarina si onnellisen lopun.

Tänään rv 13+0 ja ens perjantaina eli 13pv lähdemme kahdeksi viikoksi Italian Cattolicaan häämatkalle rentoutumaan ja nauttimaan toisistamme avioparina :)

Rouva ja Herra Hytönen kuittaavat (ja masuasukki)

Ps.Täällä näköjään poksahdeltu,onnitteluja siis!
 

Yhteistyössä