Miten olisi, mahtuisinko tähän pinoon mukaan? Lapsettomuushoitoja meillä takana nyt jo kuusi vuotta ja eilen sain elämäni ensimmäisen plussan! Se tehtiin klinikalla veritestinä, tosin arvoista ei ole muuta tietoa kuin että ne olivat oikein hyvän. Jotenkin nimittäin pääsivät nuo numerot soljumaan ohi tietoisen ajattelun, kun olin kuullut sanat "Nyt minulla on hyviä uutisia..."
Lapsettomuutemme taustalla ovat pcos + toisen munatorven puute ja miehen hiukan heikentyneet simpat. Pitkän hoitoputkemme aikana (terot+clomit x 4, clomit+pregnyl x 2, clomit+pregnyl+inssi x 4, puregon+pregnyl+inssi x 4, ivm x 2, ivf x 3) on ollut tuhat surkeaa hetkeä ja ainakin miljoona kyyneltä on taatusti kastellut tyynyjä, mutta aina sieltä suosta on noustu uuteen taistoon.
Nyt siis kurkkailen varovasti - raskauteen vielä ollenkaan uskomatta - tänne puolelle. Toivottavasti otatte minut joukkoon, sillä tähän pinoon tunnen kuuluvani, en tuonne "joo kuule tärppäs heti ekasta kerrasta, ja oli itse asiassa ihan vahinko, enkä mä oikein tätä edes haluais"-tyyppien joukkoon.
Kaikille erinomaisen aurinkoista päivää :flower: ! Ja tervehdys :wave: :wave: :wave: