Täällä vietellään nyt kesälomaa, ja tietty "hyvässä" säässä
Mä aloitin saikkuilun sillon kesäkuun alussa, enkä sen jälkeen ookkaan käyny töissä (paitti moikkaamassa työkamuja) Muutama viikko sitten alkoi kipuilu vasemmassa ranteessa ja tadaa jännetuppitulehdushan se siellä lymyili, nyt oon sitten yrittäny olla käyttämättä sitä... Välillä onnistuu ja välillä ei! Mut kotityöt oon jättäny melki kokonaan miehelle, toistaiseksi
Mua vaan ärsyttää, kun olis niiiiin ihana alkaa laittaan kotia vauvaa varten kuntoon ja neuloa (ja ehkä ommellakin) vauvalle jotain... mut nyt ei vaan pysty, toivottavasti tuo ranne paranis ja PIAN!!!
Onnittelut jakautuneille (ketä en vielä ollu onnitellut!) Ihanaa, että vauvoja syntyy "pikaisesti", niin tuntuu että omakin "aika" tulee viel...
Huimia määriä oli Sebu luovuttanut maitoa! Hienoa! Mä kans mietin tuota nuoremman kohdalla, mut sit se vaan jäi... Mulla tuli maitoa yli oman vauvan tarpeen, ja montaa litraa jouduinkin sitten pakkasesta heittään roskiin, kun hällä todettiin ne allergiat :/ Mut jos nyt kolmannen kohdalla yrittäis
Synnytys on alkanu pyörimään täälläkin päässä lähes päivittäin... Esikko synty 40+1 ja nuorempi 38+3, joten saapi nähä millon kolmonen päättää tulla... Mä oon molempien poikien kohdalla oottanu, et syntyvät sit käynnistyksen jälkeen (kun kuulemma tyttärien synnytykset menee samalla tavalla kuin heidän äitiensä, itte oon siis syntyny (niinkuin veljenikin) 42+2!) mut eipä oo menny noin! Ja noista kipulääkkeistä, oon molempiin menny sillä tyylillä et epiduraalin otan, mut kummallakaan kerralla ei oo keretty laittaan sitä... Katotaan nyt sitten mitä lievitystä kerkeen saamaan
Ambrosialle tsemppejä hoitoihin! Miltäs vaikuttaa tällä hetkellä?
Eemiliina täällä kummittelee päässä jo se neljäs...
ja oonkin sanonu, et mulla on kroonisena tuo vauvakuume!
imetys mulla oli esikon kohdalla et imetän niin kauan kuin se on mahdollista, no poika päätti itte 10kk:n iässä lopetta itte imetyksen! Ja tuon nuoremman kohdalla mä lopetin 10kk:n kohdalla, kun alkoi tulla liikaa ruokarajoitteita
mörkötys tuntuupa olevan "hassua" ettei voi käydä näytillä jos kerta on VERTA tullut! Mä olisin varmaan vaan menny suoraan (soittamatta) äpolille... Mutta onneksi selvisit säikähdyksellä!
Täällä vauva möyryy ja potkii monta kertaa päivässä! Ei tartte ihmetellä, olisko kaikki hyvin! Varmuudeksi vielä kuuntelen sillon tällön ennen nukkumaanmenoa dopplerilla vauvan sydänääniä :heart:
Nyt pojille ruokaa laittamaan.
tiggeri ja typy 29+2