Et kai sä
Sannuliinu vaan meinaa ohittaa mua?
Kuulostaa kyllä siltä, että sulla on tositoimet kohta käynnissä, vähänkö jännää!!
Tsemppiä!
Täällä ei piru vie mitään, tänään poksuu 41+0 ja mä olen jo aivan kypsä! Selkä on aivan paskana, oon ihan kömpelö tän mahan kanssa ja mahaa&kylkiä särkee kun paikat venyy ja paukkuu vaan. Kävin näytilläkin, mutta ei hällä siellä mitään hätää, joten eikun vaan ootellaan!! Mua on ruvennut vähän synnytyskin jännäämään, kun tämä pieni rakas kasvattelee itseään näköjään ihan loppuun asti täällä masussa. Kuinkakohan isoksi hän kerkeää siellä kasvaa? Menkkajomottelua silloin tällöin, mutta hyvin vähän. On välissä päiviä ettei tunnu mitään. En malttais enää odottaa päivääkään, että saan kauan odotetun pikkunyytin syliini :heart:
Tammityttö mulla kanssa sama juttu helteiden kanssa, ei tahdo yhtään jaksaa niitä! Mulla turpoaa heti jalat aivan hulluna, kun vähänkään lämpötilat nousee ja sitten niitäkin särkee :/
Mörkötys mulle neuvolasta sanottiin, että limatulppaa voi tosiaan irrota viikkojakin ennen synnytystä, mutta toisilla se voi taas olla päivän ennen.. näistä kun ei ikinä tiedä