Pikkuperholle
ONNEA tytöstä!! :heart:
Tsemppiä Tyty ja Sebu, varmastikaan ei enää kauan tarvi kärvistellä! (toivon kovasti teidän puolestanne!)
Mörkötys: Onkohan sulla samaa kun mulla? Mulla tulee aika ajoin, sillon jos kävelen vähänkin enemmän tai puuhastelen, tai stressaan.., sellanen tosi tukala, välillä kivuliaskin olo alavatsalle. On kuin painonnostokilpailuissa kun näkee kilpailijoilla sellasen leveän vyön tiukalle laitettuna, niin on kuin sellanen vyö olis laitettu mun alavatsalle aivan liian tiukalle enkä saa sitä pois? Olen pari viikkoa kärsinyt sellaisesta, mutta mulle lääkäri vakuutti, että se on aivan normaalia ja kuuluu asiaan; kohtu kasvaa, vatsa kasvaa, ja vauva kasvaa. Epämiellyttävä tunne kylläkin! Mutta lepo ja rentoutuminen auttavat. Tsemppiä!
Mä olen käyttänyt kovasti mun kotidoppleria sellaisina päivinä kun vauvan liikkeet on hiljaisemmat.. Ja suosittelen kyllä sitä laitetta kaikille! On se NIIN huojentavaa kun kuulee sydämensykkeet aina kun haluaa!!
Miles: kiva kuulla, että sait lentoluvan ja pääset suunnitelmien mukaisesti Suomeen synnyttämään
Eemiliina: Pidän peukkuja, että ehditte saada varattua sen mieleisen nimen! Mutta kun kerran jo tiedätte, minkä nimen haluatte antaa, niin miksette sanoisi sitä jo nyt ääneen? Ettei tarvis jännittää, ehtiikö joku kaveri "viedä" sen nimen? Niin täälläpäin maailmaa tehdään, jo masuvauvasta puhutaan oikealla nimellä heti kun nimi on päätety. Itse tekisin niin ILMAN MUUTA, jos vaan olis se nimi mulle itselle jo selvillä!
Mulle ON kyllä selvinnyt minkä haluaisin antaa pojalle, jos mulle joskus sellanen suodaan!
Hänestä tulee Tommy Daniel :heart: Daniel on mun ikiaikojen lemppari pojan nimi. Tommy-nimestä olen aina tykännyt, se on ollut myös listoilla 10vuotta ainakin, mutta eräät tapahtumat tänä keväänä saivat mut vakuuttuneeksi, että pojastani tulee Tommy, jos mulle poika vielä suodaan. Mulla oli yks hirmuisen kiltti ruotsalainen työkaveri Tommy, joka valitettavasti sairastui erittäin vakavasti tänä keväänä, ja nukkui pois pari viikkoa sitten
Jotenkin se nimi avautui mulle uudella tavalla, ja kun kerran olen tuntenut ehkä maailman kilteimmän Tommyn, niin haluan jatkaa sitä nimeä..
Outoa vaan, että kun tää unelmien tyttö on masussa nyt, se jota olen vuosivuosikausia toivonut, niin hänelle en sitten osaakaan päättää nimeä..
Muuten, aiheesta viidenteen,
miten teillä muilla on paino/vyötärön ympärys kasvanut? Mulla on paino noussut tähän menneessä noussut 4,1kg ja vyötärö on nyt aika hulppeat 99cm!
Hyvää tätä viikkoa kaikille!
t. Gabriela ja tähtityttö rv 27+0 POKS