Onnea
sebu ja
jadekivi :heart:
Meillä on molemmat lapset olleet myös niin tuuheatukkaisia, että semmoinen vaalea kalju vauva näyttää omasta mielestä varsin hassulle, kun on tottunut näihin, jotka syntyvät monen sentin pituisen tumman tukan kanssa
miles taisi kysellä lisätietoja minun riviini. Vauva siis syntyi 22.5. Painoa 3,9kg ja pituutta 50cm.
tytylle tsemppiä, että pääsisit vihdoin tositoimiin :hug:
Willben kuulumisia oli ihana kuulla :heart:
Meillä menee vauvan kanssa tosi hyvin. Beibi nukkuu yöt hyvin, päivisin on vähän kitinää ilmoilla välillä, mutta se on niin pientä. Vähän jännittää, että miten selviän tuon tissitakiaisen kanssa sitten, kun mies palaa töihin ja pitäisi esikoistakin hoitaa. Vauva kun olisi mieluiten tissi suussa kaiken hereilläoloaikansa
Terkkari kävi muutama päivä sitten ja sairaalasta kotiuduttuamme on vauvalle tullut painoa jo reippaasti. Syntymäpaino oli jo ylitetty. Ensi kerralla mennään itse neuvolaan. Terkka olis tullut kotiinkin vielä, mutta en viitsinyt vaivata, kun kerran olen itse tosi hyvässä kunnossa ja mies voi jäädä esikoisen kanssa kotiin.
Vähän kyllä huvittaa, että miten sitä osasikin stressata aivan kaikesta esikoisen synnyttyä. Nyt ajattelen, että tämä elohan olis tosi helppoa, jos olisi vain vauva hoidettavana
No, eiköhän me selvitä. Tahtoisin antaa esikoiselle enemmän aikaani, mutta se on lähes mahdotonta nyt, kun pieni on tosiaan koko ajan tissillä.
PP ja pikkuneiti 11pvää :heart: