Pikatervehdys muuttokiireitten keskeltä!
Kiitos
Miles, kyllä on paljon kiirettä ja hommia, jestas sentään! Muuttaa nyt vuosikausien (lähes 14 on tullut vietettyä täällä) jälkeen Suomeen, ja olla ekaa kertaa 28 viikkoa raskaana ja siis yksin pyörittää koko rumbaa ja 3 kissaakin pitäs saada samaan syssyyn tuotua mukana.. JA tärkeintä kaikesta, muistaa olla stressaamatta..
Hiphei! Yksi stressi on kuitenkin nyt ohi, työt. Olen saikulla toivottavasti elokuun lopulle (laskettuun aikaan) saakka. Ja lentoliput on nyt vahvistettu; lähdemme reilun viikon kuluttua!
Kiitos
Sebu synnytyskertomuksesta! Musta niitä on tosi mielenkiintosta aina lukea, ja tämä sinun synnytyksesi kuulostaa aika oppikirjan mukaiselta hyvältä synnytyskokemukselta
Inkkusen oireilut kuulostaa oikein lupaavilta! Peukkuja!
Niin suloista, että lapsosia tulee nyt "kokoajan", ihanaa!!
Kieltämättä tyttövoittoista tuntuis olevan toistaiseksi meidän ryhmässä... Mä olen kuullut myös, että tyttöjä tulis enemmän hoidoilla vaikka jotenkin mun logiikalla tuntuis, että poikiahan sieltä pitäs tulla, tai ainakin IVF:llä, jos kerran poikasiittiöt ovat nopeita eikä matka munasolulle lasimaljassa ole kovin pitkä ...
Tytylle erikoistsempit ja peukut ja varpaat on pystyssä, että huominen menis hyvin ja vihdoin pääsisit keskittymään itse synnytykseen!
Jeanna onneksi olkoon, että saitte nimen päätettyä!!!! Mulla vaihtuu päivittäin vieläkin.... Lempparilista on vielä pitkä, mutta ne nimet mitä oikeasti päivän mittaan maistelen alkavat olla pikkuhiljaa niitä samoja, lemppareita on noin 10 kpl... Huoh, ollapa kuninkaallinen että saisi antaa niin monta nimeä
Oma napa: vietettiin tänään ihanaa (raskaanaolevien) tyttöjen iltapäivää kaverin kanssa. Käytiin hyvällä lounaalla, kampaajalla ja ostettiin lastenvaatteita (mun tyttö sai ekat legginsinsä ja kenkänsä kokoa 17-18) :heart: Mahtava aurinkoinen päivä kruunasi kaiken! Kyllä, ihme juttu, mutta tänään (VIHDOIN) jopa näillä leveyspiireillä tänä vuonna erittäin outo valoilmiö ilahdutti päiväämme ja asteita oli peräti 24C varjossa. Kyllä tuntui ihanalta!!!
Sf-mittaani en tiedä, kun ei täällä mitata, mutta lienee aika iso.. Ystäväni on pituudeltaan mua noin 10cm lyhyempi, ja hänellä on siis 2 viikon kuluttua suunniteltu sektio. Tänään KAIKKI kysyivät pitkin päivää, että onko meillä ihan samaan aikaan laskettu aika? Ööö, ei, mullahan on vielä 2,5 KUUKAUTTA laskettuun aikaan....
Pärjäilkäähän siellä tukalissa kuumuuksissa..
t. Gabriela ja ilmeisen iso tyttönen rv 28+2