Ultrassa käyty ja kaikki hyvin turvotusta 0,9mm
Rakenneultra 5.4
Rakenneultra 5.4
miles, mä olen lähdössä vielä rv 30 Jenkkeihin, siis jos lääkäri antaa vielä luvan lentää, että tältä pohjalta on varmaan suhtauduttava myönteisesti matkusteluun vielä myöhäisemmässäkin vaiheessa Millekään kaukomatkoille, Aasiaan tai yleensäkään huonon hygienian / sairaalahoidon maihin en lähtisi, mutta niin kauan kuin ollaan sivistyksen parissa ja länsimaisen sairaanhoidon ulottuvilla, voin kyllä vielä lähteä jos oma vointi sen sallii. Ei tätä matkaa tosin tarkoituksella varattu näin myöhäiseen vaiheeseen, vaan se oli varattu jo ennen kuin tulin raskaaksi. Piti suunnitella hoitojen keskellä elämää eteenpäin ja silleen.... Mutta tosiaan, jos vointini on hyvä niin muutaman viikon päästä vielä teen tuon viikon jenkkireissun.matkustelusta
mitä olette mieltä jos matkustaa rv 26-27 tienoilla?
kun ite haluisin johki matkalle ja tää olis meidän viimeinen matka pariskuntana kahdestaan vähään aikaan, mut mies ajattelee et se olis jotenkin riski kun nyt olen raskaana.
oon sille koittanu puhua mut ei ainakaan vielä ole näyttäny vihreetä valoa.
ja kohteeksi olisin halunnu joko thaimaa tai jenkit mut nyt olen päättäny et lyhyempikin lentomatka riittää vaikkei nyt sit olsikaan niin kauheen lämmintä.
eli joku etelä euroopan maa esim portugali tai espanja.
Mihin maihin te "uskaltaisitte" matkustaa tossa vaiheessa?
Olen ostanut suurimman osan ja jotain saanut kaupanpäällisinä Etenkin noita ihan pieniä vaatteita löytyy tosi hyvin meidän lähikirpparilta ja siistissä kunnossakin vielä. Niitä kun ehditään käyttää niin vähän aikaa, joten eivät ehdi käytössä kulua. Huuto.netistä olen myös haalinut jonkin verran vaatetta, kun on mieleisiä osunut kohdalle. Se etsiminen on vaan ihan hirveä homma, kun siellä on niin paljon tarjolla sellaisia pliisuja pastellisävyisiä vaatteita, jotka ei mun silmää miellytä ollenkaan. Ja sitten taas retrotyylisistä ja värikkäistä vaatteista pyydetään monesti ihan järkyttäviä hintoja.jadekivi sullahan on jo hirmu läjä vaatteita..
ootko kaikki ostanu vai saanu osan?