Hello!!
Nyt tulee vaan omaa napaa..
Miles, noin mulle annettiin eilen ymmärtää siellä lekurissa... Ja just tänään neuvolassa neukkutäti neuvo et jos syö ja menee vas kyljelle...???? Ihan utopistista, mut kokeillaan..
Must muutaman kerran on tuntunu jotai pientä kuplaa, mut ne on pääasiassa ollu nii ylhäällä, et ei voi mitenkää olla. Ja sit muutaman kerran tuntunu alempana, mut kestäny nii hetken, et just ku olen alkanu kuulostelee et oliskohan noi niitä, nii ne on jo loppu... Vaikuttaakohan se, et vauva pääsee vielä mun häpyluun taa piiloon???
en tiä, katellaan, ja ootellaan...
Ja eilen kun sain luvan et saa saunoo ja uida ja jne, nii tokihan sitä piti mennä saunaan... Tänään onki sit särkeny menkkajomomaisesti koko päivän enemmän ja vähemmän vatsaa
Lisäks musta tuntuu vähä väliä siltä et jotai holahtelis pökyihin koko ajan
Ku meen vessaan ja tsekkaan pikkarit, mitää valkovuotoa ei näy, Veristä vuotoa ei näy (koputan puuta), emättimen suulta tulee vaan hieman limaa, jos tulee, mut pikkarit on kyl sillee vähä kosteet...??? Ei läpimärät, mut ei kuivatkaan. Ei oo mitää hikoiluakaan, ja mun mielestä mulla ei oo ollu valkovuotoakaan tän raskauden aikana (ja mun mielestä mul ei oikei muutenkaa oo), ku on ollu näitä muita vuotoja..Ku sitä vetisen valkovuodonkin mahdollisuutta pohdin..
Mulla on ollu aiemminkin näin, et jotai on holahdellu, mut nyt vaan tuntuu et päivän mittaan muka koko ajan välillä olis holahdellu, tai on sellanen tunne et holahtelis, nii mietityttää hieman, ku näin jotenki runsaasti ja usein...
Ja senkin takia mietityttää, koska aina ku mulla on tullu vuotoo, ni ensin on ollu tällasta jomotusta
Toivottavasti ei olis nyt tällaisesta kyse....
Yritän olla sillee liian negatiiviseksi tätä kääntämättä, ja koitan ajatella vain et tarkkailen tilannetta ja kuulostelen... Kyl jos jotai kamalaa negatiivista radikaalia muutosta tulee nii sit pyyhällän päivystykseen.
Näin nopeesti fiilikset voi muuttua, pitää taas todeta :| Mutta katsellaan...
Täytynee vää rauhallisemmin ja harvemmin tota saunailuu koittaa...
Oli miten oli, niin olen todistetusti päässyt puoliväliin raskautta!!! Aamulla neukkulassa oli kauniit hyvät tasaset sykkehet, ka. n. 150.
TanZZZku ja Toivo, 20+0 POKS!! :heart: