Helou!!
Ja dänks tervetulotoivotuksista
Rödluvan, kiitos
:hug: :,) Muistan sinut kyllä
Sulla onko jo komeet viikot kasassa
0Emppu0, anteex et sanon näin, mut räjähdin nii nauruun kun luin sun yöllisen pahoinvointikohtauksen
Ei varmasti oo kivaa ku väsymys ja huono olo on noin iso riesa
Tsemppiä ja jaksuja, toivottavasti pian helpottaa!!:hug:
Tervetuloa
Lillis!!
Amele, hienoa jotta ultrassa kaikki oli hyvin
:heart: ja vielä parempi että kivi vierähti sytämeltä
Lumi kiva et en oo ainut joka ei malta odottaa nt ultraan
Ootko millä viikolla aatellu mennä??? mä en oo viel nii pitkälle funtsinu, ainoostaan et jossai kohti täs välis..
Häivähdys, nii meil näyttäs olevan juu samat oireet
Miltäs sulla on nyt näyttäny, onko vuoto pysyny niukempana??
Itellä näytti tos viikonloppuna jo vähän siltä et se olis loppumaan päin, mut ei, kissanviikset!!
Vähemmän sitä on tullu ku aiemmin, mut silti sillon tällön tulee lutinuksen mukana. Oli jopa hetken todella minimaalista, nii et olisin voinu väittää valkovuodox, mut nyt taas vaaleen punasta tahi ruskeaa :ashamed:
Ja jos ei tuu pikkuhousunsuojaan, nii pyyhkiessä on kuiteki muistuttanu koko ajan olemassa olostaa, haaleenvaaleenpunasta tai ihan selkeetä kirkasta verta
:ashamed: Jotenki oon silti ollu rauhallisempi, ku toi on kuiteki sillee suht samana pysyny, ja ku neuvolatäti (ai nii, en o ees muistanu kertoo tänne, ups..mul oli eka neuvola pe, ja uus aikaki sovittii mut päivitän sen myöhemmin..) oli myös sitä mieltä et vois johtuu lääkkeistä..En tiä sitte.
Sovittiin että katsotaan ku mun kaikki ne labravastaukset tulee, et jos ne on ok, ja vuoto siitä huolimatta jatkuu, nii ottasin poliin yhteyttä uusix.
Ite tietty vähän mietin/ jännitän/ pelkään et se ei kuitenkaa oo lääkkeistä, vaikka tätä oliki jo ennen sitä viime viikkosta ultraa.. :ashamed:
Äsh!! Ei se auta pohtii, aika näyttää....
Scarleth, ettekö sais myytyä teijän matkaa jonnekin/ jollekin...????