Lapsettomuushoidoista loppuvuonna (2009) plussanneet <3

ihana toi sebun kipsattu masu!!! :heart:

kukahan mahtaa tuoda seuraavat vauvauutiset? :heart:

me saadaan vauva viimeistään 27.7. (rv 39+3)!!! :heart: eli viimeistään silloin leikkaavat jos vauva ei oo syntyny aiemmin... lääkäri oli ihan mukava, meinasi vaan koko ajan puhua päätä ympäri ulkokäännöksen puolesta, mut lopulta luovutti! vauvan painoarvio tällä hetkellä 3,4kg eli isohko vauva on tulossa :LOL: toivottavasti synnytys käynnistyisi jo aiemmin, en millään malta odottaa kolmee viikkoa! täytyy ruveta reilun viikon päästä touhuamaan ihan urakalla, jos se vaikka auttais asiaa... eli siivousta, saunaa ja seksiä :LOL:

isabella+himppu 36+2
 
Astrid, kutsut olivat tosi mukavat. Parhaat ystäväni tulivat meille ja laittoivat koko kodin vaaleanpunaiseksi sillä aikaa kun minä olin poissa. He hoitivat myös tarjoilut alusta loppuun. Istuttiin iltaa, kipsattiin mahaa, ystäväni arvuuttelivat syntymäaikaa, syntymäpainoa ja pituutta. Lopuksi sain vielä lahjakortin Baby Björnin sitteriä varten sekä muutaman vaaleanpunaisen pienen vaatteen. Ilta oli kyllä enemmän kuin olisin itse osannut toivoa tai odottaa. :)

Vauvoja taitaa kyllä olla tulossa, jos ei jo syntynytkin. Sen verran hiljaista ollut täällä! :)

Olen huomannut nyt muutamana yönä, että rinnoista on tullut muutama maitopisara. Päivän aikana rintoja pistelee, ihan niin kuin silloin kun maidot nousee. Aika jännää!!!

Sebu 35+6
 
Nopsaan laitan tänne kuulumisia. Poika syntyi eilen 09.52 nopeasti edistyneen s
ynnytyksen jälkeen. Kokoa pikkumiehellä oli 51cm ja 3720g. Onnellisena täällä sairaalassa katselen tuota tuhisevaa kääröä :heart:
Lisää päivitystä kun päästään kotiin :)
Tsemppiä kaikille joilla h-hetki lähestyy! Mitä Uskallankolle kuuluu?
Verve+hoopi 1pv
 
Jee Verve! josko tästä nyt lähtis useampi vauva tulemaan.. :heart: Itse ainakin tuskaisena odottelen, olo on aika mahtava.. :D

Tosta streptosta, mulla oli se esikoisessa, ottivat neuvolassa kun supisteli. Tuli antibiootti kuuri ja synnytyksessä vielä tiputuksena. Ovat ottaneet myös tässä raskaudessa, muttei ole ollut. Mulle sano neuvolantäti, että se on naisen normi bakteeri ja siitä on silloin vaan haittaa (jos on) kun on raskaana. Tässä raskaudessa kun tutkittiin supistusten vuoksi, niin lääkäri jutteli että nykyään sen tutkimista on ruvettu vähentämään, eikä sitä välttämättä hoideta jos ei ole pahoja oireita.

Kontrolleista, vettä on nyt sitten kuitenkin tarvittava määrä ja painoarvio 3kg.. eli eikös meillä ihan kunnossa olla.

Pikkuvadelma 37+5 (tässä sitä vielä ollaan, vaikka lääkärit on jo puhunu muutaman viikon ennenaikaisesta synnytyksestä) B)
 
verve, ONNEA vauvelista :heart: :flower: Ihanaa :)

(.) normineuvolassa käyty. Kaikki testit ja temput hyvin, painoa vaan on kertynyt jo 13 kiloa |O mut siitä ei taaskaan sanottu mitään... kai se sit mun mittoihin on ihan soveliasta vähän pulskistua :D
Vauvan pää on aikas alhaalla jo kiinnittyneenä, voi kun nyt alkais jotain jo tapahtumaan!! Mäkin haluun päästä nuuskuttelemaan jo mun omaa pikkukäärylettäni :heart:

Kristiina ja saku rv 37+1
 



Nimimerkki - la - synnytyslaitos- monesko lapsi- millä hoidoilla- lapsi haaveissa kk/vuosi


idaliina
- 13.7.2010 - Porvoon sairaala- ensimmäinen lapsi- 2. ICSI

Lilian75 - 14.7.2010. - NKL - ensimmäinen - 3.IVF:n 2.PAS - 03/04

Miukula- 18.7.2010 - TYKS, ensimmäinen, 7x tamofen ja puregon, Lasta toivottu vuosia, hoidoissa 08/08

Pikkuvadelma - 22.7.2010 - TAYS - toinen lapsi - 3.inseminaatio - 12/06

Sussu - 22.7.2010 - kaksoset - NKL - 1. Inssi - lapsitoive 6/05

Kristiina76- 26.7.2010 - TAYS - toinen (PAS-poika-06) - 3.IVF

Astrid - 31.7.2010 - TAYS - ensimmäinen - 1.ICSI:n 1.PAS - 06/05

Isabella81- 31.7.2010 - MKS - toinen lapsi - puregon, pregnyl - 02/08

dreamer78 - 3.8.2010 - Satks - kolmas ja neljäs lapsi - 2. ICSI - 03/08

Sebu08 - 3.8.2010 - NKL - toinen lapsi - 3. Ivf - 5/08

Murske- 5.8.2010 - synnäri=? - ensimmäinen - clomit - 07/08

Diodium - 5.8.2010 - Naistenklinikka - 1. lapsi

Neitim -7.8.2010 - Satks- viides -clomit+metut+vitamiinit/d125 -12/08

dream84 -9.8.2010 - LPSHP - ensimmäinen -3.iui; clomifen, puregon, pregnyl- 04/04

Sartsa83 - 10.8.2010 - TAYS - ensimmäinen - 2.inseminaatio; clomifen, menopur ja pregnyl

Memma77 - Naistenklinikka, la 11.8, kolmas lapsi, Icsi:n 2.pas, lääkkeinä puregon , orgalutran, pregnyl, lugesteron, zumenon, yritystä 08/08 lähtien

Katriina77, 16.8.2010, K-HKS, 1. ICSI, kaksoset, 10/07

titityy80 - 23.8.10 - esikoinen - clomeilla raskautunut

Sunflower79 - 23.08.2010 - TYKS - ensimmäinen - 2. ICSI - n. 5 vuotta

fifiris - 28.08.2010 - Naisten Klinikka - ensimmäinen - luomu ihme IVF hoitojen välissä.

Rosetta- 5.9.2010- PKKS, ensimmäinen, 1.ICSI:n 1.PAS





Meidän pinon syntyneet:

soja 17.4 rv32+3 A tyttö 1650g 41,5cm ja B poika 1900g 43cm :heart: :heart:

Möhkö-72 18.6 rv35+6 Herra A, synt 18.6. klo. 21.55 - 2875g / 48cm.
Neiti B, klo. 21.56 - 2480g / 47cm. :heart: :heart:

Uskallanko 3.7 rv 40+4 poika :heart:

verve 5.7 rv 39+5 poika 51cm ja 3720g :heart:



Lämmöllä muistelemme:

:hug: Doris-79 :hug:

:hug: nippe81 :hug:

:hug: pirpana74 :hug:

:hug: mande :hug:






 
Onnittelut verve :heart: Kerrohan kun ehdit synnytyksestä ;)
Tänään kävin neuvolassa. Kaikki ihan ok, mutta alkanut poltella alapäässä. Tulee kovia vihlaisuja jos lapsi liikkuu alhaalla. Supisteluja ei kyllä pahemmin ole, mutta kovasti alkanut kipuilemaan tuo alapää. Varsinkin istuessa mutta nyt tulee seistessäkin kipuiluja. Alaselkää polttelee kanssa. Meillä eteisen remontti vielä kesken ja nyt jotenkin iski paniikki kiire, että äkkiä kaikki kuntoon jos tämä syntyykin aikaisemmin. Pakkasin vihdoin sairaalakassin ja kävin ostamassas loput tarvikkeet vauvalle. Vielä pitäisi pestä kaikki matot ja siivota kunnolla kun remontin saa tehtyä... pesin loput vaavin vaatteet, peitot yms. kävin ostamassa ikealta sängyn pehmustelaidat ja sellaisen katosverhon. Sit kangaskaupasta muovifroteeta sänkyyn jos menee lapsivedet ja kaiken kukkuraksi ajattelin vielä ommella yhdet lakanan, pussilakanan ja tyynyliinan, vaikka niitä jo onkin mut miksipä ei :)
Neuvolassa sanoi että luultavasti liitoskipuja.. mut saas nähdä. Huomenna saan kaverin remonttihommiin. Mies vielä töissä mut tekee minkä ehtii.. harmi että itsellä vaan tullut nuita kipuja.. hidastaa tahtia.
dream + tyllerö rv 35+1
 
verve paljon onnea poikavauvan johdosta!!! :flower:

Kyllä: lähtö sitten tuli yöllä ja vihdoin sai esikoisemme syntyä maailmaan!!! Poika syntyi 3.7. ja kaikki meni ok.
Ollaan tosi kiitollisia ja onnellisia. Tätä elämänvaihetta ollaan odotettu!!! :heart:
Palaan tunnelmiin taas piakoin...

Kaikille voimia helteisiin!!!
 
Ihania uutisia !!!! Paljon onnea uskallanko ja verve !!!! Omaa kääröä vielä masussa kantaen :heart:

Täällä myös supistukset kaikonneet vallan jonnekin , vauva nousi jo laskeutuneesta tilastaan alhaalta takaisin ylöspäin ja olo on sen mukainen ... vauvaa täynnä koko masu ... olisi kyllä saanut pysyä laskeutuneena , olisi omakin olo hieman helpottunut . Vaan ei , nyt on olo kun ilmapallolla johon pumpataan välillä lisää ilmaa ja oma olo on ahdistunut ja vaikea hengittää kun toinen on ihan pallean alla ....


neitim+ tytsy 35+4
 
Hei!
Olen jo pitkään taustaillut tässä pinossa mutta kirjoitellut tuohon alkusyksystä plussanneiden pinoon. Siinä pinossa alkaa olla tosi hiljaista kun kaikki ovat jo omat käärönsä saaneet, joten päätinkin tulla tänne, jossa itse asiassa onkin lapsettomuuspuolelta useampi tuttu, joten toivottavasti pääsen näin loppupuolella vielä mukaan.

Uskallanko ja verve onnittelut vaavien johdosta! :heart:

Meillä menossa jo rv 39+1 ja kovasti odotan jotakin tapahtuvan. Eilen oli neuvolalääkäri ja pojalla kaikki ok. Kasvu menee keskikäyrän mukaan ja painoarvio olli nyt 3 500 gr. Kohdunsuu oli sormille auki mutta synnytyskanavassa ei ollut muutoksia, vauva on kiinnittynyt lantioon ja painaa kivasti koko ajan mun virtsarakkoa. Olen selvinnyt hyvin ilman turvotusta ja muutenkin olo on ollut suht ok, painoakin on vain tullut reilut 4 kg lisää, tosin sitä oli reilusti jo lähtötilanteessa, joten ei haittaa.


Tässä tiedot listalle:
idaliina - 13.7.2010 - Porvoon sairaala- ensimmäinen lapsi- 2. ICSI

terveisin idaliina ja poitsu 39+1

 
Uskallanko Onnea pojasta! :heart:

Ihanaa, kun tänne alkaa vauvoja syntymään. :D

idaliina tervetuloa vielä loppumetreillä mukaan! :wave:

pikkuvadelma hieno homma, että kaikki on kunnossa. =)

Neuvolassa oltu ja kaikki ok. Paino oli laskenut viime kerrasta hiukan, vaikka olo muutoin onkin kuin valaalla...Painoa ei ole tullut koko aikana kuin sen n.6kg, joten pitää kai olla tyytyväinen.
Sf-mitta keikkuu samassa edelleen, ei ole kasvanut lainkaan. Maha tuntuu olevan jotensakin alhaalla. Vauvan pääkö lienee poraa alapäätä aina välillä mukavasti, auts. Menkkamaisia jomotuksia on myös päivittäin, erityisesti jos rasittaa enemmän itseään ja yöaikaan saattaa olla myös.
Ensi viikolla mulla on äitiyspoliaika, jossa ultraillaan, jännityksellä odotan!

Kuulin muuten neuvolassa, että TAYS:ssa on synnyttäneiden vuodeosastoilla wc-remppa menossa, joten kaikki wc:t eivät ole käytössä...
Tämän päivän Aamulehdestä taas luin, että TAYS:n ei saa tulla isovanhemmat ja muut sukulaiset vierailulle vauvan synnyttyä, ainoastaan isä ja mahdolliset sisarukset.

Kiva oli kuulla myös fifiriksen kuulumisia, mitenkä teidän kissa voi nyt?

Sataa sataa ropisee, mukavasti raikastaa ilmaa, ainakin väliaikaisesti... :D

Astrid 36+4
 
:flower: Onnea verve ja uskallanko poikien johdosta - ihanaa!! :flower:

Pikakuulumisia tuplarintamalta...
kotona ollaan oltu tässä reilun pari viikkoa ja hyvin on mennyt.
Neuvolantäti käväsi ekan kerran kotikäynnillä ja poika oli kasvanut jo yli kolmen kilon :)
tyttö tirppana tulee jokusen sata grammaa perässä.
Lähinnä vauvat syö n. 3-4 h välein ja nukkuu.
Muutamana yönä on ollut havaittavissa valvomista, jomman kumman vaavin toimesta. Ei tosin itkun vuoksi juurikaan, vaan kun syövät eri aikaan ja joskus uudelleen nukahtaminen vie aikaa... tai saattaapa mennä minulla omassa sängyssä vauvan ähinän kuuntelemiseen se aika kun jo toinen herää syömään... Meillä mennään sekä tissimaidolla että Nannilla. Kumpikin kelpaa, eikä ole tullut tissihyljintää. Rintakumia joudun käyttämään että vauvat saavat imuotteen.
Ja tämä helle prkl vie kohta järjen, yläkerta ei viilene yhtään, edes yöllä.... : /

Mutta ihanaa on ollut, vaikka väsy välillä painaakin. Ihanaa, kun mies on lomalla ja isompi neitikin on niin kovasti auttavainen :heart:
Pyykkikone laulaa joka päivä kun noita 50cm (jotka on pikkutytölle vähän vielä reilujakin) ei ole hyllyn täydeltä, mutta näillä keleillä kyllä pyykki kuivuu...

Sektiohaava parani älyttömän nopeasti. Ei mitään ongelmaa. Mehän päästiin jo kolmantena päivänä kotiin sairaalasta, enkä tainnut ottaa kun kerran kotona särkylääkettäkään.

Täällä oli mietintää sairaalakassista ja tarvikkeista kotiin, niin itse kaipasin sinne sitä 5-6 pisaran Tenaa. Sairaalalla kyllä niitä oli (ja oli myös niitä kauheita jättisvaippojakin joissa ei ole tarraakaan....) mutta kotiinlähtiessä ja kotona niitä on hyvä olla jo valmiina.

Mutta tässä pikakuulumisia ja TSEMPPIÄ ja JAKSUJA kaikille - kohta alkaa varmasti vauvoja syntymään ruuhkassa :)

Muistakaahan juoda kovasti... minäkin yritän muistaa, niin jaksaa meijerit toimia... ;)

Möhkis ja pirpanat, kohta 3vkoa...
 
Onnea Verve ja Uskallanko!!!! :heart: :heart: Aivan ihania vauvauutisia!
Möhkiksen kuulumisia kiva kuulla! Sulla on nyt sylintäydeltä onnea kotona! :heart: :heart:

Mulla oli tänään erikoislääkärin aika ja suunniteltu sektiopäiväkin nyt sitten varmistui: 21.7.
Toivottavasti kaikki sujuu siihen yhtä hyvin kuin tähänkin asti. Kohdunkaulaa oli vielä jäljellä ja kohdunsuu kiinni. Vauvan kokoarvio nyt 2,2 kg, raskausviikko 36+0 siis tänään. Pikkuinen tyttö arvion mukaan siis syntymässä.
Kaikki oli vauvelilla hyvin ja mullakin, paitsi sokerin paastoarvo oli edelleen hieman koholla. Aloitin nyt kotiseurannan ja katsotaan sit muutaman päivän päästä aloitetaanko vielä loppuajaksi insuliini. Korkeat verensokerit saattavat aiheuttaa vauvalle keuhkojen hitaampaa kehitystä ja/tai vauvan omien verensokereiden heittelyä. Yleisin ongelma raskausdiabeteksessä on vauvan suurikokoisuus, mutta näin ei siis meillä ole.
Hyvähän se vain on että seurataan ja ollaan tarkkoja vaikka olisinkin kyllä toivonut sektiota jo ensi viikolle. Mutta vauvan hyvinvointi on tärkeintä! Pelottaa hieman kyllä riskinkasvu, mitä myöhemmäksi mennään, sitä suurempi on istukan vuotamisriski tai synnytyksen käynnistyminen... Molemmissa tapauksissa sit ambulanssilla sairaalaan ja hätäsektioon. Täytyy nyt siis ottaa extrarennosti ja toivoa että päästään suunnitelmien mukaisesti loppuun asti.

Nyt päikkäriä, helle ja erityisesti painostava ilma imee kyllä kaikki energiat!

Tsemppiä kaikille!

Diodium & Lilli 36+0
 
Hei kaikki!

Tervetuloa vaan Idaliina! :wave: Olen tässä itse miettinyt, että missä sitä sitten jatkaa keskustelua, kun pikkuiset on maailmassa. Vaikka itse en jatkuvasti kirjoittele, niin seuraan tätä pinoa päivittäin ja myös muutamia muita. Ja aina on kiva kuulla muiden kokemuksista ja vinkkejäkin täällä saa mieltä askarruttaviin asioihin.

Paljon onnea pikkuisista Uskallanko ja verve. :flower: :heart:


Täällä vielä odotellaan, laskettuun aikaan 11 päivää ja pikkumies majailee ylhäällä masussa edelleen. Ei siis tietoakaan laskeutumisesta. Verenpaine ei ollut noussut maanantain neuvolassa, eli oli 126/94, mut tarkkaillaan tuon alapaineen vuoksi taas perjantaina. Muuten kaikki onkin ihan kunnos ja painoa nyt tullut se 9 kiloa, et ihan sopivasti.

Eilen olin jalkahoidossa ja tuli tosi kauniit jalat. :) Meinaan kun itse ei taivu niitä kunnol hoitamaan ja muutenkin oli kyllä rentouttavaa olla hemmottelussa. Tänään onkin mukavaa kun on viileämpi päivä. Kyllä kuumuus vie voimat! |O Nytkin olen tässä koneella ja tuuletin puhaltaa, sillä tuo sisäinen patteri pitää huolen ettei kylmä ainakaan tule!

Nyt on kaikki valmista vihdoin vauvaa varten. Tietty sit sairaalasta tulles näkee sen mitä vielä tarvii, kun arki lähtee pyörimään pikkuisen kanssa. Olen ainakin sellaisia rintakumeja miettinyt, kun on monilla ollut apua imetyksen alussa. Vielä en ostanut niitä, kun ei voi tietää onnistuuko koko imetys.
Ja yksi nukkuja on jo löytänyt pikkumiehen sitterin, meinaan meidän kissa. Kunhan ei sitten loukkaannu kun vauva tulee. Saa muutenkin katsoa miten yleensäkin kissa suhtautuu pojuun. Kunhan ei nyt alkais aggressiiviseksi. No aika näyttää. Sänky ja vaunut on kuitenkin suojattu kissalta ja onneksi apteekista saa kissalle rauhoittavaa feromonivalmistetta jos oikeen ahdistuu muutoksista.

Kiva kuulla myös Möhkön kuulumisia. Olet kyllä hyvin pärjännyt pikkuisten kanssa. Et enköhän minäkin sitten tuon yhden kanssa, kunhan suostuu ulos tulemaan. Ja Diodium, toivotaan että kaikki sujuu hyvin sinne sektioon asti, ettei tarvitse kiireellä lähteä. Ja tietysti myös itse toimenpide onnistuu ja saat pikkuisen syliisi!

Hyvää loppuviikkoa kaikille! Miukula ja pikku-ukko rv 38+2
 
Tervetuloa idaliina :wave: Päivitin sut tuohon listaan, ootkin sit jo seuraavana vuorossa lasketun ajan mukaan :D

Ihana oli kuulla möhkön vauvakuulumisia! Hyvältä kuulostaa :)

Oi mäkin aloin harkita, jos tilais jalkahoidon, kuulosti tuo Miukulan kertoma niin hyvältä.

Tää helle käy kyllä hermoille, meillä on sisällä jatkuvasti +27, vaikka miten läpivetoa yritetään pitää... tää on samanlainen hellekesä, kun esikon vauva-aikana 2006 B) Ja sillonkin oli fudiksen MM:t :D

Pitäiskö meidän josain vaiheessa siirtää ketjumme tonne vauvat-puolelle? Olisi kiva kirjotella niitä vauvakuulumisiakin, kun tässä ollaan odotusaikakin suht tiiviisti kirjoteltu?

Kristiina ja saku helteen uuvuttamina rv 37+2

 
Uskallanko miljoonasti onnea!!Oon niin iloinen puolestasi.. vihdoin kaikkien kärsimysten jälkeen on maailman ihanin palkinto sylissäsi!!
:heart: :flower: :heart: :flower:
Innolla odottelen myös tarkempaa selostusta synnytyksestä ja ekoista päivistä babyn kanssa. =)

Idaliina, tervetuloa mukaan!

Astrid, aika mahtavan vähän sulle kertynyt painoa!! Kävin just vaa'alla ja painoa oli tullut jo 11kg! :ashamed: Nyt on tosin alkanut turvottaa aika paljon ja huomasin ettei enää korkokengät mee jalkaan, mitkä olin ajatellut laittaa viikonloppuisiin häihin.. voi kääk.
Mulla on muuten kans noita menkkamaisia kipuja, ja etenkin ilmenee kun liikun enemmän.. välillä jopa vähän huolestuttaa että ei kai ne enteile että vauva ois jo kohta tulossa, mutta kaipa ne on ihan normaaleja..
Kiitos kysymästä, kissa voi hieman paremmin. =) Oon joutunuyt syöttämään ja juottamaan sitä ruiskulla, kun on ollut täysin ruokahaluton, mutta tänään onneksi on alkanut hieman syödä vapaaehtoisesti. Neljää eri lääkettä joudun antamaan päivittäin. Voi, mä niin toivon että se paranis, on se niin rakas kissa.

Kiva kuulla Möhkiksen kuulumisia! Voin vain kuvitella minkälaista on kahden pienokaisen hoivaaminen kun mua jännittää miten menee yhdenkin kanssa.

Diodium, nyt tosiaan vaan otat super-rennosti! Kaikki meneee varmasti hyvin ja sektiopäivä tulee pian. Mäkin olen muuten aina luullut, että raskausdiabetes aiheuttaa nimenomaan vauvan kasvua, en ole tosta keuhkojutusta kuullutkaan..

Kristiina, mielellään jatkaisin turinoita vauva-puolella kun sen aika koittaa!

Huh hellettä tosiaan... on aika tukalan kuuma ja energiat tipotiessään. Harvoin on toivonut kesällä viileämpää ilmaa, mutta nyt on kyllä jo monena päivänä katsonut säätiedotusta ihan eri mielellä kun ennen..

fifiris 32+4
 
Kiitokset kaikille onnitteluista!!!
Ihan tippa linssissä niitä luin (ja muutenkin teidän kuulumisia). Olen niin odottanut tätä hetkeä! Toivonut, pelännyt, jännittänyt, ja mitä kaikkia miljoonaa muuta tunnetta tähän koko hommaan voikaan liittää - niinkuin tiedätte.

Tällä hetkellä istun aamukahvikupposen kanssa, vauva nukkuatuhisee vieressäni ja mies kuorsaa sängyssä. Aamuaurinko paistaa ulkona, mehiläinen surisee ikkunassa. Tässä on kaikki se mitä olen toivonut. :)

Jännitän teidän odotavien kanssa ja lueskelen innolla kotiutuneiden kuulumisia. Mukavaa, kun meitä on "sekalainen sakki": toisilla yksi ja toisilla kaksi vauvaa jne. Tuntuu, että fiilikset pitkin tätä hommaa on kuitenkin samanlaisia meillä kaikilla.

Synnytyksestä... Tällä hetkellä totean, että "aika kultaa muistot". Hikistä hommaa, "luomisen tuskaa", mutta kroppa teki kuitenkin tehtävänsä vaihe vaiheelta ja mieheni ja kätilön avustamana sain pikkupojan vihdoin rinnalleni. Olin odottanut, että herkistyisin siinä kohtaa, mutta olinkin vain yhtä hymyä: tuntui, että "Hitto, tästä selvittiin ja siinä hän nyt on!" Oli niin upea hetki nähdä, kuka siellä vatsassa on potkutellut ja hikotellut..

Poika on pian viiden vuorokauden ikäinen. Olen huomannut, että hän nukkuu mm. aamupäivisin, juuri niihin aikoihin, jolloin raskauden loppuvaiheessa hermoilin, kun en tuntenut liikkeitä ja tein muutaman kerran liikelaskentaa. Nyt olen ajatellut, että ehkä vauvalla on ollut loppuvaiheessa jo oma rytminsä, joka jatkuu nyt.

Ois kyllä kiva jatkaa turinoita teidän kanssanne vielä. Tulen mielelläni mukaan uuteen ketjuun!

Idaliina, tervetuloa porukkaan! Lähetän sulle paljon voimia ja myönteistä mieltä tulevaan! Minkähänlaiset tunnelmat sulla onkaan tällä hetkellä... Laskettuun aikaan ei ole montaa päivää enää...

Helteistä torstaita koko porukalle!
(P.S. Nyt kun pitkästä aikaa "saan" taas tuskailla noiden terveyssiteiden kanssa, niin tuntuu, että vois kohta liimata jonkun libressen vaikka otsallekin hikinauhaksi! ;) Ja toki kainaloihin kans! Hullun trooppista touhua näin helteellä!!!)
 

Yhteistyössä