Heipä hei, hirveesti tekstiä! Miten sitä muistaa kommentioida
Bumby tsemppiä hirmuisasti aukkariin. Varmaan kannattaa odottaa kipuja niin ei tule sitten niin "yllätyksenä". Toivotaan että on kivuton jo ihan senkin takia että olisivat putket auki!
Fenixille hurjat plussa puhurit sinne päin. Nyt tyyppi on toivottavasti pysyvää tyyppiä ja vetäsee pikaliimalla ittensä kiinni seinään! Tsemppiä venailuunkin.
Tarkoitus ei ole loukata ketään, mutta mä en ymmärrä miksi lääkärit on määräämässä clomeja niin herkästi. Miksi ei letroja. Usein meillä lapsettomilla on ohuita limakalvoja ja clomit ohentaa niitä entisestään. Clomit myöskin kertyvät elimistöön, joten taukokierrot ovat suositeltavia. Letroilla nää kaikki ongelmat poistuu ja mun käsittääkseni ei ole haittoja niinkään paljon. Joillekin clomit varmasti ovat hyvät. En tiedä kumpi ns. tehokkaampi vai onko edes eroa. Mun lääkäri sanoi muistaakseni että sillä on paljon parempia kokemuksia letroista. Letrot oli ennen kalliita ja nyt eivät niin siinä voi olla syy ettei olla siirrytty vielä täysin käyttämään niitä. Tiedä sitä sitten... Mulla nyt siis letrot toimivat ainakin niin ainakin jollain on hyvä
No joo tää siis vaan mun mielipide.
Diadora kätilöitäkin on joka lähtöön! Mulla sattui juuri oikein mielenkiintoinen kätilö kun neuvoi mua aivan päin persettä. Satun tietämään että ampulli on KERTAKÄYTTÖINEN ja tää ihan huoletta neuvoi mua käyttämään samaa pregnyliä vaikka annossa on viikko väliä! Meinas käämit palaa. Olit siis julkisella puolella? Siltä ainakin kuulostaa kun venytellään hoitoja. Tsemppiä sulle kärsivällisyyden kanssa! Kurjaa kun asiat ei mee nappiin.
Flowergirl meilläkin mies vähän vierastaa että kirjoitan täällä. Lopetinkin hänen pyynnöstään yhdessä välissä, mutta perkele. Mua ärsyttää kun tuo mies ei joudu muuta kun tuikkaamaan pari kertaa kuussa mua niin saa kyllä nyt kestää sen että kirjotan täällä. Ei edes lopeta oluen juomista mun pyynnöstä. Juo siis muutaman viikossa ja musta olisi kiva, että se solidaarisuuden merkeissä (minä pistelen hormoneja) lopettaisi edes jotain. Mä kuitenkin yritän hulluna laihduttaa ja kaikkea. Saavat nyt kestää miehet tämän! Toivotaan, että saat pian siirtyä odottavien puolelle kirjottelemaan
BTW kaikki
ovitrellen käyttäjät, tuote säilytetään jääkaapissa avaamisen jälkeenkin. Kysyin 2 hoitajalta ja lääkäriltä. Tää tumpelo kätilö neuvoi huoneenlämpöön, missä säilytin viimeksi. Nyt en tee samaa virhettä
Yritän nyt kirjoittaa lyhyesti. Gyne oli eilen kp12, oikealla 18mm ja vasemmalla 20mm. Eli kaksoisraskaus mahdollinen, kääk. Limis 6,9mm eli se ei kait oo ihan kovin hyvä tai parempikin voisi olla. Nyt ovitrelleä pienellä annoksella 2 päivää ja sitten sunnutai iltana tuikkaan irrotuksen --> tiistai aamuna sitten ovulaatio eli ennen sitä hommat hoitoon. Pakkohan tän on nyt onnistua kun on tupla munasolutkin. Nyt jotain hemmetin rentoutumisharjoituksia peliin ettei stressais. Lääkäri sanoi kaloreista, että ei kannata vetää kovin alas ettei mene säästöliekille. 5-2 kuulema sopisi raskautta yrittävälle siinä mielessä. Liikunnasta, että hyvä jos vatsan alueella kiertää veri eli ei haittaa kuulema mun 180 syke
Vetelen aika kovia treenejä omaan kuntooni nähden nykyään
Niin ja välivuotojen kuriin saamiseksi määrättiin pregnyl 2500 kaksi kertaa loppukierron aikana (kp 19 ja 23). Auttaa elimistön omaa keltarauhashormonia lisäämään toimintaansa kun taas terot ovat keltarauhashormonia (sitä ensi kiertoon jos tästä ei apua). En itse halunnut teroja kun oon syöny niitä jo 6kk. Ongelma tässä on, että en saa tehdä testiä koskaan. Pregnyl aiheuttaa pos. raskaustestin joten odottelen vaan sitten menkkoja, tylsää!
Nyt siis kaksosia tekemään