Lapsettomuudesta kärsivät kuumeilijat

Heippati!
Nyt se sitten alkaa :) ! 0-ultrasta selvittiin kunnialla ja tänäiltana pistän ekan puregon-annoksen (175IU). Perjantaina uudestaan ultraan katsomaan miten lääke on tehonnu.

Kuinka tarkkoja olette olleet noiden kellonaikojen suhteen; oletteko aina pistäneet ihan tarkalleen samalla kellonlyömällä? Unohdin klinikalta kysyä että onko haittaa jos tulee esim. 30min eroa edellisen päivän pistoaikaan...

Aika jännittävää tämä kyllä on :D !

Missäs te muut olette kun ei mitään kuulu:attn:...
 
Tulen takaisin listoille. ikä 22, kp -, yk 23, ya 07/2012. Ensimmäinen lapsi. Meillä hoidot aloitetaan vasta syksyllä kun pidetään kesä vähän taukoa ja mieskin on työmatkalla silloin kaksi kuukautta. Suunnittelukäynti kesällä tulossa jossa päätetään, mitkä hoidot aloitetaan sitten syksymmällä.

Miehellä todettu: Näytteen siittiötiheys on matala, siittiöiden liikkuvuus matala ja pesutulos matala. Diagnoosi: Oligoasthenozoospermia. Suositeltiin ICSI-hoidon tai IVF-hoidon harkintaa. Itselläni kaikki on todettu olevan kunnossa.
 
Je, hieno homma Fenix, että ivf alkoi!! Ootko pistelly ennen itseäsi, jännittikö??;)
Tuskin siitä mitään haittaa oo, jos vain 30min pistoaika heittelee... Itse ajattelisin, että tunnin sisään kun pistelee, niin hyvä..:)

Tervetuloa takaisin esikoinenhaaveissa!!:wave: Teilläkin on hommat selvillä, nyt vain kesästä nauttiimaan, niin on syksyllä valmiina koitokseen! :)

Mitäs muille??
 
Fenix, sinulla on myös jännät paikat tulossa. :) Ettekö aloittanut hoidot ICSI:lla? Jos oikein luin noista vanhemmista teksteistä.

Kiitoksia Sofi! Kieltämättä jännittää, mitä syksy tuo tullessaan ja ollaanko sitä tänä vuonna vihdoin raskaana. :)

Tsemppiä kaikille ja hurjasti plussatuulia! :D
 
Fenix Jännää varmasti tuo pistäminen :) Tuuhan heti kertomaan mitä perjantaina näkyy :)

esikoinenhaaveissa Tervetuloa takasin :) onneksi se syksy sieltä nopeasti tulee halusi tai ei :D Ja hyvähän se välillä hengähtää näistä jutuista.

Mä täällä oon ollu aika lähellä burnout:ttia, kun koulustressiä ja unettomuutta kipeän koiran kanssa, mutta jospa se tästä :)

Tänään taas kävin polilla. Ei ollut mitkään jatkaneet kasvuaan, mutta muuten oli kyllä hyvä käynti. Oli tällä kertaa taas se ihana lääkäri :) Mieskin oli mukana kattelemassa miltä mun munasarjat ja kohtu näyttää. Limis oli reilu 4mm eli pikkasen kasvanut ja tämä lääkäri oli sitä mieltä, että nuo letrozolit varmaan ohenti limistä, koska ihan ekassa ultrassa oli sillon 6mm. Tuubaultran lääkäri oli sitä mieltä, että ei voi limis tolleen muka ohentua. Taitaa olla suht tuore lääkäri tuo..

Sellaisia vajaa 10mm oli molemmilla puolilla, toisella taisi olla kaksi ja toisella yksi ja lääkärin mukaan tosi hyvän näkösiä sellasia. Muuten rakkuloita oli kymmeniä kummallakin puolella. Sanoi, että mulla on terveet munasarjat ja tarviis vaan löytää se keino millä follin kasvua saatas sysättyä tuon kriittisen 10mm yli. Ja hänen mielestään on vielä mahdollista, että mulla lähtis itsestään kierto pyörimään eikä siis luomuraskauskaan ole ihan mahdoton ajatus.

Tehtiin sellanen sotasuunnitelma, että käynnistän teroilla vuodon (toivotaan että tälläkin kertaa käynnistyy niillä) ja otan kp 3-9 eli viikon ajan letrozoleja 3tbl ja joskus kp13 tienoilla varailen ultraa. Sanoi, että uskoo vielä, että noilla tableteilla voitas saada tulosta aikaseks. Ehkä voidaan sitten kokeilla pienellä annoksella postoksia. Nämä tabletit kuulemma toimii paremmin isommilla ihmisillä, ite kun oon pieni joka suhteessa. Pistokset taas siitä ongelmallisia, että mulla saattas kypsyä kymmenenkin puoleensa ja jos niin kävisi ne kerätään ja IVF. Mutta kokeillaan nyt tuota ja katsellaan mennäänkö kesällä pelkkien terojen avulla vai saatasko letroille parempaa vastetta.
 
Caro87 Kuulostaa hyvältä nuo teidän suunnitelmat, toivotaan että teilläkin pian sitten jo tärppäisi :).
Sofi12 siis eka icsi-hoito alkoi (ihan niin kuin esikoinenhaaveissa muisteli) ja tietenkin tulen kertomaan mitä perjantaina saamme selville :) ! Eilisessä ultrassa kummaltakin puolelta lääkäri löysi 5-6 rakkulaa mutta sitähän ei vielä voi tietää miten vähän niitä oikeasti tulee...

Jännitin oikeesti sitä eilistä ekaa pistämistä ihan hirveesti :D ! Mut nyt jännitän sitä kun pitää alkaa pistään jossain vaiheessa sitä orgalutrania; sehän on vielä isompi piikki:O... Kaikkeen sitä ihminen ryhtyykin jotta onnen löytäisi:heart:!

Ainiin Sofi12: en ole koskaan aiemmin joutunut itseäni pistelemään, tai mitä nyt verensokereita olen joskus iteltäni mittaillu:).
 
Viimeksi muokattu:
Touhukasta toukokuuta kaikille :).
Huomenna toinen ultra jossa selviää miten kroppa on puregoniin reagoinut.
Mutta nyt mulla on ongelma (yllätys,yllätys...) eli alotin pistämään 900IU -ampullista 175IU/pvä ja koska pisäminen alkoi maanantaina, pitäisi ampullissa olla jäljellä nyt enää 200IU. Mutta kun testasin paljonko siinä jäljellä oikeasti on niin empä ollut silmiäni uskoa! Siinä on jäljellä vielä 450IU!!! Ja aivan 100% varmasti olen joka päivä pistänyt täysin oikean annoksen.
Mitähän tästä nyt pitäisi ajatella...
Ja kuuluuko siinä ampullissa olla ilmakuplaa? Mulla ainakin on sellainen, eikä edes mikään pieni...
 
Fenix Mulla ei ole noista kokemusta, mutta onneks sulla tänään poliaika niin siellä voit asiasta kysyä :) Tuuhan kertomaan sitten kuulumiset :)

sofi12 Pidän peukkuja, että tulee mukava käynti ja tule kertomaan sitten miten meni :)
 
Toinen ultra takana, munarakkuloita oli kypsymässä 6+5 ja ekan jarrupiikin pistin tänään. Pistäminen sujui lopulta hyvin, mutta hyi kamala että se orgalutran kirvelee häijysti :( !
Tarkka tieto on se että puregon-ampullissa (900iu) on oikeasti 1025iu ja olin ymmärtänyt kynän käytön väärin eli nyt kaikki ok. Myöskään se ilmakupla ampullissa ei haittaa yhtään mitään :).

Nyt tämä hermoheikko hysteerikko yrittää rauhoittua viikonlopuksi, maanantaina sitten taas väliultraan, josko silloin jo selviäisi milloin on punktion aika. Alustava arvio on että se olisi 9.5. perjantaina mutta se tarkentuu myöhemmin :).

Se omanapaisuudesta; mites te muut voitte :) ?
 
Aloitetaaan omanapaisesti polikäynnistä..:)

Takana siis hyvin onnistunut polikäynti. Ajat oli tunnin myöhässä, mutta silti tuli tunne, että lääkäri paneutui täysin meidän tilanteeseen, selitti yhtä sun toista ja oikeasti hoiti tilannetta!
Mikä parasta, nyt ollaan ivf-jonossa!!!:D Jonotusaika on mitä oletinkin, eli reilu 6kk nyt ainakin.. Mutta pääasia siis, että jonossa ollaan! Ja juuri sopivasti, sillä meidän poli on rajaamassa jo-lapsen-saaneen-lapsettoman pois julkisista hoidoista, Taysin tyyliin kuulemma..
Ja meidän selittämätön diagnoosi taitaa vihdoin ja viimein selittyä.. Mulla on monessa ultrassa heitelty ilmaan endo-epäilyä, mutta sitä ei ole koskaan tutkittu! Nyt oikeasta munatorvesta löytyi pieni tulehdusalue, joka on kerännyt vettä, joka taas saattaa heikentää alkion kulkua kohtuun, että kiinnittymistä.. Ja tämä hoidetaan laproskopiassa jonotustauon aikana. Eli mulle tehdään laproskopiassa aukiolotutkimus, endon tähystys ja mahdollisesti munatorvien poisto, jos näyttävät tulehtuneelta. Lääkäri oli ihana, esim. aukkarihan ei tarvita meidän ivf:ään, mutta hän ajattelin asian sen kannalta, että vasen torvi voidaan mahdollisesti säilyttää ja näin meillä pysyy edes teoreettinen mahd. luomuraskauteen. Ja toisaalta tiedämme varmasti, jos sellaista mahdollisuutta ei ole...
Eli tänään käskystä lopettu omega3t, maanantaina labraan ottamaan leikkausta varten verikokeita ja samalla hormonikokeet ja sitten odottelemaan leikkausaikaa..
Joku voi ajatella, että hullu on tyytyväinen endo-diagnoosiin, mutta mä oon oikeasti helpottunut, että asiaan saadaan selvyys. Eikä mahdollinen endo oo oireillu mulla liiallisena kipuna, joten en osaa sitä niin surra..:)

Caro, harmi ettei ne olleet lähteneet nyt kasvuun.. Ihana kuitenkin, että sullakin oli muutoin positiivinen polikäynti ja saitte selvyyttä moneen asiaan! Kyllä se oikea lääke tahi oikea annostus varmasti löytyy ja saat ne munikset kasvateltua!!:heart:

Fenix
, 11 solua on loistava saalis!!:heart: Varsinkin jos kaikista folleista löytyy kypsä solu.. Voi hirveästi onnenenkeleitä teidän suuntaan, että ens viikolla punktiossa menee kaikki loistavasti!! PIdä meidät ajantasalla!!!

Listanpitäjä näyttää kadonneen (kaikkea hyvää moonstarsille odotukseen:flower::heart:), joten ehdotanpa seuraavaa...

Mitä jos tehdään lista ilman kiertopäiviä, niin ei tarvi olla niin pätevä listanpäivittäjä?? Silloin itsekukin voisi päivitellä, kun siltä tuntuu?!?! Vai onko muita hyviä ideoita?!?!;)
 
Oon taas heilunu tuolla hätähousu puolella ja muut palstat on jäänyt. Anteeksi.
fenix teillähön on homma edennyt oikein mukavasti. Onnen puhalluksia täältä siihen suuntaan. :)

Itsellä taas kp1 ja paska fiilis. Vielä sunnuntai päiväks kun on mulla pahapäivä muutenkin. Olis ollu edes maanantai niin olis saanu keskittyä työhön, eikä tähän itsesäälissä kierimiseen. Normaalista poiketen päästiin dpo14 asti ennekuin menkat alko. Paskinta tässä on se, että onnistuin saamaan eiliseen apteekin omaan jo haamulaisen. Päästin sen typerän toivon kipinän esiin.
Fiilis on kyl just sellanen, et heitän hanskat tiskiin, mut kun polte siitä omasta vaavista on niin kova.
Onko teistä muut miettinyt, et mikä teidän elämäntarkoitus sitten on jos äitiyttä ei suoda?Itselle se on aina ollut se syy, miksi olen täällä maailmassa olemassa.
Tiedetään kuulostaa ihan ranteet auki teksiltä, mutta mitä me täällä sitten teemme jos sitä vaavia ei suodakkaan?
 
Heilanga ihanaa kuulla sinustakin...ja olen pahoillani että taas tuli pudotus korkealta ja kovaa:hug:!
Aika tutuilta nuo sinun ajatuksesi kuulostaa :(. Mitäs sitten jos ei... Ja aina kun asiaa mietin, alkaa sydämeen sattua, ahdistaa ja itkettää. Voin fyysisesti niin pahoin pelkästä ajatuksesta etten todellakaan tiedä mitä teen. Olemmehan mieheni kanssa eläneet kahdestaan (+3koiraa) jo vuosikausia, mutta tämä johtuukin vain siitä että tähän asti olemme vain siirtäneet tätä todellista yrittämistä myöhemmäksi.
Rankkoja asioita jotka oikeasti pitäisi käsitellä, sillä kylmä fakta on se ettei meille välttämättä koskaan omaa lasta tule:'(.

Mutta vielä en halua ajatella tuota skenaariota vaan keskityn nyt tähän ekaan hoitoomme. Iloa, valoa, rakkautta, toivoa ja onnellisia onnistumisia toivon meille kaikille:heart:!

Niin ja tosiaan listanpäivittäjiä kaivataan kyllä ja Sofi12 tuo sinun ehdotuksesi ei kuulostaa yhtään hullummalta:).
 
Itkuiset terveiset maanpäällisestä helvetistä. Nuo alkusanat kuvaavat tunteitani aika hyvin. Myönnetään että ryven nyt ällöttävässä itsesäälissä, mutta mitä sitten.

Ultrakäynti kertoi että ne alkuun 11 pientä munarakkulaa tuottavat maximissaan 3-4 kypsää munarakkulaa. Onko niissä kaikissa munasolu – tuskin. Punktio on perjantaina, toivoa raskautumisesta mulla ei enää ole, mutta ihan vaan periaatteesta en viitti jättää tätä h*lvetin kallista hoitoa kesken.

Eli jos multa nyt kysytään niin tämä ensimmäinen icsi-hoito on jo ollutta ja mennyttä ja v*tuiks meni, en odota enää mitään tältä hoidolta. Syksy tulee yleensä aina kesän jälkeen. Jos silloin on voimia ja rahaa niin sitten alkaa toinen yritys. Tosin en tiedä muninko silloin enää noinkaan paljoa. Maho mikä maho…

Anteeksi ruma kielenkäyttö, itku ja suru alkaa muuttua katkeransävyiseksi vihaksi…
Mies sai hävetä silmät päästään kun kävelimme klinikalta kohti autoa ja vastaan käveli viimeisillään raskaanaoleva nainen ja mitä mä tein? No purskahdin aivan hillittömään itkuun, siinä, kaikkien nähden. Luulin että pystyn pidättelemään itkua autolle asti, vaan toisin kävi…
 
Fenix-78 Äläpäs nyt synkistele siellä! Meidän lääkäri on aina painottanut meille, että eihän siihen tarvita kuin se yksi hyvä. Hoitorumbakonkarina neuvoisin sinua nyt olemaan surematta etukäteen. Katso kierros loppuun ja suret sitten, jos surtavaa on. Tiedän, helpommin sanottu kuin tehty. Mutta, itse olen ollut välillä aika pahassakin jamassa näiden hoitojen kanssa. Ekat kerrat ja ekat pettymykset oli kyllä just niitä pahimpia, ku oli toiveet niin korkealla. Nyt pettymykset on jo helpompi käsitellä. En sitten tiiä onko sitä jotenki turtunut vai mitä. Tsemppiä ja positiivisia ajatuksia! :hug:
 
Fenix, pää pystyy, nyt et vielä luovuta!!!:hug: Nyt tämän illan suret ja sisäistät tuon solujen määräuutisen, sitten nokka kohti icsi ja toivekkaalla mielellä!!
Oma ivf= Hienosti kasvoi noin15follia, mutta vain neljästä löytyi solu! Kolme kypsää, kaksi hedelmöittyi, vain yksi selvisi siirtoon, siitä plussa ja raskaus!! Joten jaksamisia ja tsemppiä!! Teilä on vielä hyvät mahdollisuudet saada vauva syliin tästä!:hug:

Kiva kuulla susta Enneliina!! Kuinka sä jakselet?? Onko jo jatkosta jotain tietoa?
 
Enneliina mukavaa kuulla sinusta :).
Ja kiitos teille molemmille rohkaisevista sanoista ihanat, yritän kai suojella itseäni ettei se ei-toivottu lopputulos sattuisi sitten niin kovasti :(...

Ultrakäynnillä munarakkuloita oli siis edelleen se 11 (5+6) mutta niistä valtaosa oli vain 10mm, 11mm ja 12mm kokoisia ja nehän ei jaksa kasvaa riittävästi keskiviikkoiltaan mennessä kun pistän silloin irrotuspiikin. 13mm, 14mm, 15mm ja 16mm, näillä on toivoa, mutta se joka tänään oli peräti 17mm, sitä tuskin voidaan perjantaina enää hyödyntää. Lääkäri toivoi että jos nyt muutama saataisiin kypsytettyä lisää, nähtäväksi jää. Solujen määrää en tod. uskalla edes arvailla, hyvä jos yksi saadaan. Pitkästä viljelystä oli puhe aiemmin, mutta nyt se kyllä unohdetaan, näin saattaisi olla edes teoreettinen mahdollisuus alkionsiirtoon ensiviikon maanantaina…mikäli se ainokainen nyt edes jaksaa lähteä jakautumaan.

Nyt pari päivää intensiivistä työntekoa, sitten perjantaina punktioon, lauantaina labrasta soitetaan ja kerrotaan miten kävi.
 
Fenix: Minun tutulla meni ainakin kerran tuo kasvattelu aivan mönkään, solut olivat tummuneita, kun hormoniannos oli jotenkin liian iso. Uudelleen vaan meni hoitoihin ja nyt hänellä on maailman suloisin pieni vauva. Tsemppihalit sinne, muuta en oikein voi sanoa, kun en pysty edes arvaamaan mitä käyt läpi. Peukkuja pidän perjantaille!
 

Lapsettomuudesta kärsivät kuumeilijat


Mukana kuumeilemassa

Heilanga yk31, ya 9/11. Esikoinen toiveissa. 5/13 kemiallinen. Todettu PCO ja kilpirauhasen vajaatoiminta.

Caro87 ya 1/14, esikoinen toiveissa. PCO diagnoosi. Tammi-/helmikuun vaihteeseen asti Divina hormoonikorvaushoito, jonka jälkeen luomumenkkojen odottelua 3kk.

Fenix-78 Esikoinen toiveissa. 1.icsi toukokuussa. Miehellä aikaisemmin havaittu ongelmaa simppojen laadussa.

Enneliina ya 2/11, toinen toiveissa. Selittämätön lapsettomuus. Takana luomuplussa, joka kohdunulkoinen jonka seurauksena toinen johdin jouduttu poistamaan, sekä ivf ja tuotesiirto, joka kemiallinen. Takana useita kemiallisia.

-bella Kilpirauhasen vajaatoiminta. Syytä myös gynekologisten vaivojen epäilyyn, mutta tätä ei vielä tutkittu.

Sofi12 ya1/13. Toiveissa toinen yhteinen. Mahdollinen endo-dg, laproskopia tulossa kesällä/alkusyksystä. Ivf-jonossa julkisella.

Katjusca ya1/13. Esikoinen toiveissa. Diagnoosina: pcos ja miehellä vähän liikkuvia hyviä simppoja. Hoitona inseminaatio, tästä alkanut yksi raskaus joka keskeytynyt heti alussa.

diadora ya 02/13. Esikoinen toiveissa. Jatkotutkimuksiin menossa.

Miukula Toinen lapsi toiveissa, esikoinen 7/10. Pco, kilpirauhasen vajaatoiminta ja prolaktiini koholla. Kierrot menee miten sattuu ja käynnistelen niitä noin 3kk välein teroluteilla

bumpy ya 1/13. Esikoinen toiveissa. PCO, takana yksi kohdunulkoinen ja käytössä toistaiseksi clomit ja terot.

Merope ya 8/13. Esikoinen toiveissa. Kilpirauhasen vajaatoiminta rasitteena. Minkäänlaisia tärppejä ei ole ollut.

Rouva Hattara ivf-hoidot alkamassa, punktio huhtikuussa.

esikoinenhaaveissa ya 07/2012. Esikoinen toiveissa.

Mukana myös:
- mymosa
- jemil
-Memmo
-Sunflower11

Kadonneet/ taustalla
- vanilla lady
- Nenni88
-ninkku



Plussanneet :heart: :heart:

Tammikuu

*Stiina la?

Helmikuu

Penni79 La Lokakuun lopussa (yk16 ja 1.clomikuuri)

Maaliskuu

moon stars la 27.11 (6.clomikuuri)
kosmo la 6.12 (yritystä takana 2v, 2.clomi+metformini+terolut)



Ilmoitathan listaan toivomasi muutokset punaisella!

Halutessasi voit päivittää listan itse..:)
Ohjeita listan päivitykseen:
1) Hae viestiketjun viimeisin viesti, jossa päivitetty lista.
2) Klikkaa ko. viestin (listan) alapuolelta "LAINAA"
3) Listan alapuolelle avautuu uusi muokattava lista. Poista lainausta osoittavat hakasulut edellisen päivittäjän nimi nimimerkkilistan alusta ja lopusta (QUOTE). Siis kaikki se joka on ekojen ja viimeisten hakasten sisällä!
4) Voit esikatsella muokkaamaasi listaa, kun klikkaat painiketta "muokkaa ja esikatsele".
5) Sitten lopuksi painat, "Lähetä". Näin voit halutessasi päivittää joko koko listaa tai omalle kohdallesi omia tietojasi aina halutessasi.
 
Viimeksi muokattu:
Jos ihmettelette, mitä mä tähän aikaan koneella teen, niin oon yövuorossa ja yritän pitää itseni hereillä aamuseiskaan..;) Vielä on monta tuntia...:attn:

Mitäs pidätte uudesta listasta?!?!?!:popcorn:

Otin pois ne kiertopäivät niin ei tarvis joka päivä päivitellä.. Onko tämä ok kaikille?? Ja jos jotain korjattavaa tiedoissa, niin ilmoitelkaa tai päivitelkää ite..=D
Jos aina uudelle sivulle siirryttäessä päiviteltäs lista mukaan..

Missäs on jemil, Memmo ja Sunflower11??? En yhtäkkiä muistais, että teistä on hetkeen kuulunu, tulkaahan mukaan kertomaan kuulumisia!!

Ja Rouva Hattara, sulla oli huhtikuulla ivf. Toivottavasti teitä onnisti! Tule kanssa kertomaan kuulumiset!!

Heilanga :hug:
Mä en koskaan pystynyt edes ajattelemaan, että hoidot ei onnistuis.. Ja meillä siinä meni sen 4vuotta.. Siihen aikaan mahtui kyllä monia hyvin synkkiä ajatuksia!
Pää pystyyn ja kohti uutta yritystä, se onnistuminen on siellä tulevassa!! Meistä toisista on vaan on päätetty tehdä vahvempia tämän koetteluksen kautta..:heart:
 
Viimeksi muokattu:
Sofi12 Kiitos ihana tuosta uudesta listasta :D ! Ainakin meidän kohdalla kaikki tiedot pitää paikkansa, kiitos.
Sitten kun jotain päivitettävää tulee niin katsotaan osaanko itse päivittää vai turvaudunko teidän taitavampien apuun ;)...

Olo on hieman parempi, vaikka nyt jännittää jo niin kamalasti etten saa öisin nukuttua. Onneksi olen iltavuorossa tämän viikon niin aamuisin saan kölliä sängyssä piiiiitkäääään :D ! Huomasin että olen tosi turvoksissa näistä lääkkeistä ja tissit on ihan hullun kipeet :(. Tänään illalla irrotuspiikki ja seuraavat lääkkeet ovatkin sitten ne luge-pallerot jotka aloitan lauantaina jos silloin labra-täti soittaessaan kertoo jotain positiivista...

Kaunista keskiviikkoa kaikille:flower:!
 
Fenix :hug: Elä vielä luovu toivosta. Jospa ne jotka oli kasvaneet olis tosi huippu laatusia :) Olen kyllä hengessä mukana jännäilemässä perjantaita :)

sofi12 Kiitos listan päivittämisestä! :) Mustakin parempi ettei noita kiertopäiviä ole, monella kuitenkin tosi epäsäännöllisiä nuo kierrot niin helpompi näin :)

Mulle ei mitään uutta tällä hetkellä. Parit terot jäljellä ja sitten toivottavasti menkat tulee niin pääsen alottamaan taas letrot.

Minäkin meen tänään yövuoroon, pitää varmaan kitata kahvia koko yö. Sen verran huonosti saa nukuttua tuon kipeen koiran kanssa, että eilenkin jo kymmeneltä luppas silmät siihen malliin :D
 
Postissa tuli kirje että poliaika oli muuttunut yhdellä päivällä. Soitin polille ja sain peräti muutettua töiden puolesta parempaan aikaan. Tosin pomolle piti ilmoittaa lääkäriin menosta, veikkaisin että arveluja tulee mutta ei voi mitään. Miten te olette saaneet sovittua polikäynnit töiden kanssa? Oletteko työpaikalla hoidoista puhuneet? Rauhallinen mieli ollut viime aikoina, pysyisikin!
 
diadora Mukavaa kuulla sinustakin, niin kuin myös sinusta bumpy :) !

Mä en ole töissä kertonut kellekkään ja aina kun saan tietää esim. seuraavan ultrakäynnin niin jo pelkästään matkojen takia anon koko työpäivän vuosilomaksi tai palkattomaksi. Tämä järjestely on toistaiseksi toiminut hyvin. Tosin nyt kun kerroin että olen sairauslomalla loppuviikon niin se herätti heti kysymyksiä; miksi sulla on tollanen suunniteltu saikku... Sain sepitettyä härskin valheen yksityiselle hammaslääkärille menemisestä ;)...

Sitten taas vähän omaa napaa: onko teillä muilla tullut jotain oireita tai tuntemuksia pregnylistä? Pistin sen nyt äsken ja jännityksellä odottelen mitä tapahtuu :).
 

Yhteistyössä