Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Sulla taitaa hormonit myllätä kun koet tuon kommentin niin ettet sä muka saisi kirjoittaa mitään ja podet huonoa omaatuntoa. Siitä tässä on kyse eikä kaverin kommentista. Eikö hän muka saisi sanoa että häntä ärsyttää ja aikoo vetää kännit? Miksi se olisi kiellettyä sanoa niin? Eikö ystäville saakaan sanoa miltä tuntuu? Mä olen sitten käsittänyt ystävyyden ihan eri tavalla.
Jaa, sä vissiin seurustelet ystävies kanssa aika törkeeseen sävyyn jos ap:n kaverin kommentti oli sun mielestä sopivaa käytöstä....
En keskustele törkeään sävyyn ystävieni kanssa. Ystävien kanssa voi jakaa kaikki tunteet juuri sellaisina kuin ne tuntee sillä hetkellä. Sitä varten ystävät ovat. Ei sellainen ole ystävä jolle pitää piilotella tuntemuksiaan hampaita kiristellen. Ei kaikkea kannata ottaa niin vakavasti ja jauhaa netissä sivutolkulla, jostain parista sanasta ja ihmetellä kun ei ollut hymiötä niin sitten se varmasti oli tosissaan. Kysy ap siltä ystävältäsi mitä tarkoitti! Käsittämätöntä että ensimmäisenä, ja ainoana, asiaa jauhetaan netissä eikä kysytä toiselta että miten tämä nyt on!
Ystävät ei vittuile toisilleen noin.
Ja aikuiset älykkäät ihmiset erottavat vittuilun muista kommenteista.
MunOMA mielipide on se, ettei ap:n kaverin kommentti ollut sopiva. Itse olen piilottanut omalta seinältä sellaisten ihmisten päivitykset mitkä käy hermoille, enkä suinkaan alkanut päätäni aukomaan.Ja jos minulle joku noin kirjoittaisi, tottakai kysyisin että mitä kirjoituksellaan tarkoittaa,enkä pyytele anteeksi sitä että sain lapsen.
Mikä siinä muuten on että heti täällä alettiin vihjailemaan että minä olen keskenkasvuinen teini? JOS satun olemaan eri mieltä teidän kanssa, tekeekö se minusta lapsen?Vai kenties tyhmän??
Aikuiset älykkäät ihmiset ei nostele itseään koko ajan jalustalle.