Lapset ne vaan kasvaa, ohi minunkin :/

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja oho
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

oho

Vieras
Eli mä olen 160 pitkä, siis käsittääkseni ihan kohtalaisen pitkä nainen. En pätkä enkä pitkä.
Mutta lapset ne vaan menee ohi, poika 14v on kohta 175cm!

Mikähän kuunvalloittaja hänestä tuleekaan? :heart:

No ei meillä, paitsi poika, joka on reilusti yli 180 cm. Kaksi vanhinta tyttöä jäi mua n. 10 cm lyhyemmiksi. Itse olen 171 cm. Toiseksi nuorin tyttö voi mennä mun ohikin pituudessa.

Väitättekö siis että olen pätkä? :)
Pojalle sanoin että henkisesti olen kyllä häntä pidempi :D

Keskustelu pituudesta päättyi sovussa siihen että poika saa olla tänään ulkona puoli 11 asti, normi 10 sijaan :) Ihan tyytyväiseltä jätkä näytti oven yläkarmia hiplaillessaan ja sanoi "äiti sä et oo pyyhkiny täältä pölyjä" :o karmiva kakara :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Suomalaisen naisen keskimitta oli tuossa muutama vuosi sitten 164cm, eli lyhyt taidat olla. Minäkin olen, 1 cm keskimääräistä lyhkäsempi :D

mä oon taas luullu et se on 167 cm. ite taidan olla pari milliä sen alle. :)

Mä olen 169cm ja en ole mielestäni laisinkaan pitkä.
Kaveripiirissä ei ole kukaan minua lyhyempi,joko yhtä pitkiä tai reilusti pidempiä kaikki naiset.
Pojilla ennusteet on toisella 189cm ja toisella 187cm.

Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:
Mä olen 169cm ja en ole mielestäni laisinkaan pitkä.
Kaveripiirissä ei ole kukaan minua lyhyempi,joko yhtä pitkiä tai reilusti pidempiä kaikki naiset.
Pojilla ennusteet on toisella 189cm ja toisella 187cm.

Minun ystäväpiiristäni taas vain kaksi on minua pidempiä :D

T. 163cm

Minä olen 170cm pitkä ja tässä joulun alla huomasin, että esikoinen, 14-vuotias poika on hurahtanut ohitseni pituudessa. Jalan koko on 44. Niin ne lapsoset kasvavat!

Yhteistyössä