mies asiaa antakaas neuvoja

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja in löööv
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

in löööv

Vieras
olen nyt päälle kuukauden tapaillut ihanaa miestä 22v eli musta vuoden nuorempi... mulla on kaksi lasta ja alussa mies meinasi että ne ois este meidän jutulle mutta hrkittuaan ei kuulemma olisi.. on lapsia muutaman kerran nähnyt ohi mennen ja on ihan ok juttelee niille ja silleen... mutta miten saisin miehen tajuamaan että siitä ei ole isä lapsille tulossa eikä tarvia heti alkaa vastuuta kantamaan.. vaan että jos haluaa olla munkaa niin lapset kuuluu kanssa siihen :) pointti on siis se että miten hän voisi pikku hiljaa totuttautua lapsiin? hän on vielä suht kokematon että suhteita ei ole juuri ollut... mut mä tykkään hänestä ihan kauheasti ja hän musta.. vinkkejä kehiin?

Mulla vähän sama tilanne, mä 26v mun tyttö 3v ja kuukauden olen tapaillut 22v ihanuutta :)

Muutamia kertoja ollaan nähty kahden kesken niin, että mun tyttö on ollut mun vanhemmilla hoidossa, mutta muuten tyttö on koko ajan ollut kotona kun mies on käynyt meillä ja olen kerran tytön kanssa ollut yötä miehen luona. Hänellä ei myöskään kokemusta lapsista. En mitenkään painosta häntä ja omalla painollaan saa asiat edetä... Ei olla puhuttu mitään seurustelusta, että tapaillaan vaan ja katotaan tuleeks tästä mitään sen enempää :)

Kannattaisko teidän alussa nähdä iltaisin sit vasta kun lapset menneet nukkumaan? Ja pikkuhiljaa hän tulis sit vähän aikasemmin, esim. puoli tuntia ennen kuin lapset nukkuu jne.

siis on ollut sillain että lapset on hoidossa v loput isillä tai sit tällä viikolla ne oli muutaman päivän mummolla kun olin leikkauksessa ja tosi kovat kivut...mut toivottavasti nää asiat jotenki järkkääntyy on meinaan niin ihana mies kyseessä... pitkästä aikaa olen onnellinen

mä olin ihanan miehen kaa joka oli alussa mukava lapsilleni, mut nyt joskus suuttuu niille olen miettinyt eroakin. että älä suin päin mee suhteeseen.mut hyvää jatkoa

Yhteistyössä