Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja monen mamma:Alkuperäinen kirjoittaja täti kävi:Miks täällä pitää puolustaa jopa vessareissuja. Saa kait sitä käydä ovet auki jos haluaa, mitä se kuuluu kenellekkään. Toisekseen mikä niissä menkoissa on niin salamyhkäistä. Eletään 2000-lukua eikä mitään viiskytlukua jolloin menkoista sai tietää sillon kun ne alkoi.
Ei se lapsi siitä traumatisoidu jos sattuu kysymään ja siihen vastaa lapsen ikää vaatimalla tasolla.
Meillä ei salata mitään asioita ja siksi kysynkin neuvoa, kuinka selitän tuon asian lapsen tasosesti.Meillä on selitetty ja puitu kaikki raskaus ja synnytysjutut jo aiemmin, mut jotenkin tämä menkkajuttu on vaikeampi selittää. Karsastan kaikkea salamyhkäisyyttä, sille linjalle tuskin olen lähdössä.
Alkuperäinen kirjoittaja Kirsikka:Mä olen vissiin jotenkin outo kun mä en puhu mistään aikuisten vaipoista, eihän ne mitään vaippoja ole vaan siteitä. Kerron että nämä on naisten siteitä tai että äitin juttuja, riippuen että kuka on kysyjä.
Alkuperäinen kirjoittaja Aaban:Alkuperäinen kirjoittaja monen mamma:Alkuperäinen kirjoittaja täti kävi:Miks täällä pitää puolustaa jopa vessareissuja. Saa kait sitä käydä ovet auki jos haluaa, mitä se kuuluu kenellekkään. Toisekseen mikä niissä menkoissa on niin salamyhkäistä. Eletään 2000-lukua eikä mitään viiskytlukua jolloin menkoista sai tietää sillon kun ne alkoi.
Ei se lapsi siitä traumatisoidu jos sattuu kysymään ja siihen vastaa lapsen ikää vaatimalla tasolla.
Meillä ei salata mitään asioita ja siksi kysynkin neuvoa, kuinka selitän tuon asian lapsen tasosesti.Meillä on selitetty ja puitu kaikki raskaus ja synnytysjutut jo aiemmin, mut jotenkin tämä menkkajuttu on vaikeampi selittää. Karsastan kaikkea salamyhkäisyyttä, sille linjalle tuskin olen lähdössä.
Sano vaikka, että se paikka, jossa vauvat kasvavat, kohtu puhdistuu kerran kuukaudessa ja siksi naiset käyttävät silloin siteitä. Kohdun siivous päivät.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Mä sanon, että multa tulee välillä verta, koska olen aikuinen nainen, mutta että se ei satu, eikä ole pipi.
Alkuperäinen kirjoittaja annina:Alkuperäinen kirjoittaja merileijona:Miksi joudut käymään ovi auki vessassa? Mä en oo koskaan käsittänyt...
Mutta kerrot totuuden jos lapset jotain kysyy.
meil on sit toinen vaihoehto et tuo 1v3kk huutaa oven takana tai istuu omalla potallaan, sen aikaa ku mä istun omallani..
Alkuperäinen kirjoittaja Mari:Eikö sitä voi selittää? Että naisilla tulee verta pimpistä kerran kuukaudessa ja silloin pitää pitää vaippaa?
Tai näin ainakin oma äitini selitti minulle jo tosi pienenä, alle viisivuotiaana.
Alkuperäinen kirjoittaja meillä:Meillä on käytetty tuota samaa selitystä. Siis että äidin masussa on pieni punainen huone, jossa vauvat kasvaa, ja koska siellä ei nyt ole vauvaa, on siellä kerran kuukaudessa siivouspäivä.
Alkuperäinen kirjoittaja joo:Alkuperäinen kirjoittaja annina:Alkuperäinen kirjoittaja merileijona:Miksi joudut käymään ovi auki vessassa? Mä en oo koskaan käsittänyt...
Mutta kerrot totuuden jos lapset jotain kysyy.
meil on sit toinen vaihoehto et tuo 1v3kk huutaa oven takana tai istuu omalla potallaan, sen aikaa ku mä istun omallani..
Mitäs tapahtuu jos se lapsi huutaisikin vaikka 10 minuutin jättikakan ajan?
Alkuperäinen kirjoittaja Adelade:Meillä tommosta tilannetta ei ole päässy syntymään, ovi kiinni vaan.
Pitäähän nyt herrajumala sen verran yksityisyyttä olla JOPA äidilläkin...