Lapseni kertoi tänään menettäneensä neitsyytensä vappuna...

• Viestiketjun aloittaja Seila
  • Ensimmäinen viesti
huh
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Alkuperäinen kirjoittaja HMM???:
Alkuperäinen kirjoittaja pentu:
jo on kakarana aloittanut antamisen,toivottavasti tyttösi syö pillereitä ja käytti kumiakin. Toivon todella sydämestäni että oma tyttöni tajuaa olla ensimmäiselle antamatta jos hän vonkaa, neitsyys on arvokas asia eikä sitä kenelle tahansa kannata menettää siksi että tekee mieli leikkiä aikuista
Niin...varmasti jokainen äiti toivoisi noin, mutta aina ei vaan asiat mene niin kuin haluaa tässä elämässä. Ja tyttöni on syönyt jo vuoden pillereitä ja poika käytti kortsua, että ne asiat onneksi kuitenkin kunnossa.

Kyllä tässä silti jotenkin sekavat tunteet asiasta on...
Syöny 12 vuotiaasta pillereitä??? annas osoittees niin laitan sossunmuijat selvittämään asiaa....

Just joo. Tytöllä alkanut menkat 10v ja hirveät vuodot ja kivut...kerro se niille sossunmuijille idiootti!
Ja siihen ei muu auttanut kuin juuri nuo pillerit? Vai oliko mahdollisesti sinun vaatimus mielummin pillerit kuin muut vaihtoehto lääkkeet

• Tykkää
Reactions: Esiteini
vieras
Herra varjele!!!! Eihän tää ole todellista elämää, eihän:( 13-vuotias, sehän on ihan lapsi vielä mutta monet tuntuvat pitävän ihan luonnollisena että tuonikäiset harrastaa jo seksiä:(

Ap
Alkuperäinen kirjoittaja huh:
jo on kakarana aloittanut antamisen,toivottavasti tyttösi syö pillereitä ja käytti kumiakin. Toivon todella sydämestäni että oma tyttöni tajuaa olla ensimmäiselle antamatta jos hän vonkaa, neitsyys on arvokas asia eikä sitä kenelle tahansa kannata menettää siksi että tekee mieli leikkiä aikuista
Niin...varmasti jokainen äiti toivoisi noin, mutta aina ei vaan asiat mene niin kuin haluaa tässä elämässä. Ja tyttöni on syönyt jo vuoden pillereitä ja poika käytti kortsua, että ne asiat onneksi kuitenkin kunnossa.

Syöny 12 vuotiaasta pillereitä??? annas osoittees niin laitan sossunmuijat selvittämään asiaa....

Just joo. Tytöllä alkanut menkat 10v ja hirveät vuodot ja kivut...kerro se niille sossunmuijille idiootti!
Ja siihen ei muu auttanut kuin juuri nuo pillerit? Vai oliko mahdollisesti sinun vaatimus mielummin pillerit kuin muut vaihtoehto lääkkeet

Kommentoin tähän pilleriasiaan enää vain sen verran, että pillerit aloitettiin aikoinaan lääkärin vahvasta kehoituksesta ja suosituksesta!

• Tykkää
Hupsista
Mä leikin viel jollain barbeil ton ikäisenä. Siis ala-asteella annetaan pillerit. On tää maailma mennyt sekaisin ja vanhemmat varsinki... huhuh. Ootko ite joku teiniäiti???

Anne
Minä menetin neitsyyden 12-vuotiaana. Olin niin hirveän "rakastunut" silloiseen ekaan poikaystävääni, joka oli kai kuudentoista vanha. En toki niin nuorena oikein ymmärtänyt, minkä vuoksi tämä poika minua rillutteli, mutta lopulta "se" sitten vain tapahtui. Taisin olla aika häpeissäni ja poikakin sitten muutaman päivän päästä jätti minut, kun kerroin, etten halua tehdä sellaista enää toiste.

Ja tämä oli siis minun muistaakseni vuosi -74... Olen todella harmissani, että silloin sen neitsyyden menetin niin nuorena, mutta toki olen jo oppinut elämään sen "häpeän" kanssa. Oma kuopukseni on 17 ja kertoi juuri vastikään, että menetti neitsyytensä 15-vuotiaana. Olin toki hieman yllättynyt, kun en ollut tajunnut, että hän oli jo siitäkin ehtinyt päästä, mutta kun aloin muistella omaa ekaa kertaani, pidän sitä ihan hyvänä ajankohtana tuolle neitsyyden menettämiselle.

• Tykkää
provo
Alkuperäinen kirjoittaja aurinko:
Miksi syönyt jo vuoden pillereitä? Hienoa että kertoi vanhemmilleen, hyvin olette onnistuneet kasvatuksessa! Nuori on vielä, mutta tehty mikä tehty. Itse menetin vasta 18-vuotiaana ja päiväänkään en ole katunut.
Kaksi vuotta (ennen pillereitä) kestäneiden kivuliaiden, runsaiden ja epäsäännöllisten menkkojen takia. Menkat alkoi, kun tyttö oli 10v. Itse olin 17, kun neitsyyden menetin ja koin sen olevan silloin juuri sopiva ikä :)

Kiitos sinulle!
Onhan tämä pilaa??
Kehut kun oma pieni lapsesi on saanut ja vielä ylpeilet sillä?
Onhan tämä PROVO onhan?

Ap
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Herra varjele!!!! Eihän tää ole todellista elämää, eihän:( 13-vuotias, sehän on ihan lapsi vielä mutta monet tuntuvat pitävän ihan luonnollisena että tuonikäiset harrastaa jo seksiä:(
Tämä on ihan todellista elämää. Ja mielestänikin 13v on liian nuori seksiin, sisäisesti lapsi vaikka ulkoisesti ei enää niin lapselta näytäkään. Mutta niin kuin sanottu tehty mikä tehty ja ei asialle enää voi mitään. En voi palata ajassa taaksepäin eikä voi tytärkään.

vieras

Kommentoin tähän pilleriasiaan enää vain sen verran, että pillerit aloitettiin aikoinaan lääkärin vahvasta kehoituksesta ja suosituksesta!
Epäilen kyllä suuresti.

äiti
Alkuperäinen kirjoittaja HÄH??:
Arvaan vaan, että seuraavaksi tyttö alkaa kysellä milloin poika voisi tulla meille yöksi jne.

Mihin se lapsuus taas kotosi? Kyllä mielestäni liian nuorena nuo touhut nykyään alkaa. Mutta siitä olen siis kuitenkin iloinen, että kertoi minulle ja isälleen :)
Onko ihan normaali lapsi? Kertoi ISÄLLEEN????
joillain tosiaan on terve suhde vanhempiinsa, ei seksia pidäkkään pitää vääränä tai likaisena asiana. vaikka olisi kuinka nuori. fiksuja olivat kun käytti ehkäisyä. ne vaan kasvaa niin nopeasti :) yritän kasvattaa myös omani avoimeksi naiseksi joka voi kertoa minulle ja ISÄLLEEN kaiken mitä on sydämmellä :)

• Tykkää
Anne vielä
Siis edelliseen lisäys, että pidän _tyttäreni_ ikää ihan sopivana tuolle neitsyyden menettämiselle, itse taas tunnen olleeni aivan liian nuori silloin 12-vuotiaana moiseen hommaan...

vieras
Hei haloo, ettekö ole kuulleet, että LÄÄKÄRIT määräävät e-pillereitä koviin menkkakipuihin ja todella runsaisiin menkkoihin? :D

Kauhistelette täällä, ikään kuin se tyttö olisi niitä pillereitä ehkäisyä varten syönyt 12-vuotiaasta asti. HUOH.

• Tykkää
vieras
No ei tämä juttu ole totta :)

.
Todella paljon kirjoitetaan tosi nuorille pillerit juuri epäsäännöllisten, kipeiden ja runsaiden kuukautisten hoitoon. Se on ihan faktaa. Siihen ei vaan tietyissä tilanteissa ole muita tehoavia konsteja. Toisaalta tuntuu kauhealta hormoneja syöttää noin nuorille joiden elimistö ei ole vielä "valmis".

Alkuperäinen kirjoittaja Hupsista:
Mä leikin viel jollain barbeil ton ikäisenä. Siis ala-asteella annetaan pillerit. On tää maailma mennyt sekaisin ja vanhemmat varsinki... huhuh. Ootko ite joku teiniäiti???
Mulle ainakin silloin joskus 12 vuotiaana määrättiin e-pillerit siksi että ne ennalta ehkäisi kipuja ja pienensi vuotoa, mulla kun kivut oli sitä luokkaa et olisin saanu jonkun yliannostuksen särkylääkkeistä. Eikä 12 vuotiaalle oikein voi toisenlaista hormonilääkitystä määrätä.

• Tykkää
Ap
Alkuperäinen kirjoittaja provo:
Alkuperäinen kirjoittaja aurinko:
Miksi syönyt jo vuoden pillereitä? Hienoa että kertoi vanhemmilleen, hyvin olette onnistuneet kasvatuksessa! Nuori on vielä, mutta tehty mikä tehty. Itse menetin vasta 18-vuotiaana ja päiväänkään en ole katunut.
Kaksi vuotta (ennen pillereitä) kestäneiden kivuliaiden, runsaiden ja epäsäännöllisten menkkojen takia. Menkat alkoi, kun tyttö oli 10v. Itse olin 17, kun neitsyyden menetin ja koin sen olevan silloin juuri sopiva ikä :)

Kiitos sinulle!
Onhan tämä pilaa??
Kehut kun oma pieni lapsesi on saanut ja vielä ylpeilet sillä?
Onhan tämä PROVO onhan?
Kehun ja ylpeilen!!!??? Mitä helvettiä...luopas ketju ajatuksella uudestaan läpi, idiootti!

sanompavaa

Epäilen kyllä suuresti.
mitä vittuu se muille kuuluu milloin nuori nainen aloittaa pilleerit, varsinkin kun ei tosiaan tiedä muiden asioista mitään, vittu mikä juntti...

näin on
Alkuperäinen kirjoittaja äiti:
Alkuperäinen kirjoittaja HÄH??:
Arvaan vaan, että seuraavaksi tyttö alkaa kysellä milloin poika voisi tulla meille yöksi jne.

Mihin se lapsuus taas kotosi? Kyllä mielestäni liian nuorena nuo touhut nykyään alkaa. Mutta siitä olen siis kuitenkin iloinen, että kertoi minulle ja isälleen :)
Onko ihan normaali lapsi? Kertoi ISÄLLEEN????
joillain tosiaan on terve suhde vanhempiinsa, ei seksia pidäkkään pitää vääränä tai likaisena asiana. vaikka olisi kuinka nuori. fiksuja olivat kun käytti ehkäisyä. ne vaan kasvaa niin nopeasti :) yritän kasvattaa myös omani avoimeksi naiseksi joka voi kertoa minulle ja ISÄLLEEN kaiken mitä on sydämmellä :)
Terveestä suhtautumisesta kertoo minusta kyllä paremmin se pidättäytyminen.
Ja sexiä sitten kun tajutaan sen merkitys.

Ap
Hei haloo, ettekö ole kuulleet, että LÄÄKÄRIT määräävät e-pillereitä koviin menkkakipuihin ja todella runsaisiin menkkoihin? :D

Kauhistelette täällä, ikään kuin se tyttö olisi niitä pillereitä ehkäisyä varten syönyt 12-vuotiaasta asti. HUOH.
Juuri näin!!!

vieras
Kylläpäs täällä nyt vedetään herneitä nenään. Muistanpa vaan lukeneeni ketjua, missä palstalaiset kertoivat minkä ikäisinä ovat neitsyytensä menettäneet, ja kyllä siellä niitä lukuja vilahteli, myös numeroa 13 useamman kerran.

Joten...

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja sanompavaa:

Epäilen kyllä suuresti.
mitä vittuu se muille kuuluu milloin nuori nainen aloittaa pilleerit, varsinkin kun ei tosiaan tiedä muiden asioista mitään, vittu mikä juntti...

Taidat itse olla juntti ja menettänyt neitsyytesi vielä nuorempana.
Lapsille nyt vain ei pidä syöttää tuollaisia myrkkyjä

asdf

Juuri näin!!!
Mulla oli yläasteella 90-luvun alussa LESTADIOLAINEN kaveri joka söi pillereitä juuri tuosta syystä!

Häivy jo ap
Ap käy kuumana... Haukkuu muita idiooteiksi, pitäiskö kurkata sinne peiliin kuka se idiootti onkaan. Olisin todella surullinen jos oma 13 vuotiaani olisi ottanut tollaisen askeleen ja mennyt harrastamaan seksiä jonku vappukännin seurauksena.... Nyyh...

Yhteistyössä