Lapseni kertoi tänään menettäneensä neitsyytensä vappuna...

• Viestiketjun aloittaja Seila
  • Ensimmäinen viesti
Harmailen...
mutta itse olen aikoinaan ollut samanikäinen kuin tyttösi ja ei oikeastaan edes kaduta. Vakikaveri. Enemmin kaduttaa ne myöhemmät satunnaiset yhden illan jutut isommalla iällä :) Ja huolehdi tarkoin nuoresta naisesta nyt... se on herkää aikaa.

Se vaan on näin, enkä lähtis sun taitoja äitinä sen takia arvioimaan. AInakin oma äitini oli aina tukena, mitä ikinä tulikin...

Alkuperäinen kirjoittaja Harmailen...:
mutta itse olen aikoinaan ollut samanikäinen kuin tyttösi ja ei oikeastaan edes kaduta. Vakikaveri. Enemmin kaduttaa ne myöhemmät satunnaiset yhden illan jutut isommalla iällä :) Ja huolehdi tarkoin nuoresta naisesta nyt... se on herkää aikaa.

Se vaan on näin, enkä lähtis sun taitoja äitinä sen takia arvioimaan. AInakin oma äitini oli aina tukena, mitä ikinä tulikin...
mikä nainen tuo nyt on ihan lapsi vasta.

:)
Ihana soppa! ;)
Itse olen ollut samanikäinen kun menetin neitsyyden, se ei kaduta mutta niinkuin jo joku muukin sanoi niin ne yhden illan jutut sitten täysi-ikäisenä osittain kyllä hävettävät ja osa jopa kaduttaa... :( Mutta tehtyä ei saa tekemättömäks ja toisaalta hittojako se kelleen kuuluu milloin sitä kokee kukakin ekan kerran?

Alkuperäinen kirjoittaja niin:
Parempi näin että ehkäisytkin oli kunnossa eikä tullut tauteja eikä vauvoja. Minusta hienoa että kertonut vanhemmilleen mitä tapahtunut. Jotkut vaan kypsyy aikaisemmin.
Kypsä nuori (13v on vielä lapsi) EI harrasta seksiä 13-vuotiaana. Yksikään sen ikäinen ei ole kypsä harrastamaan seksiä.

myy
Minusta on aivan ihana asia,että tyttäresi kertoi asiasta sinulle ja isälleen.se osoittaa sen kuinka paljon hän luottaa teihin.Toivoisin,että oma tyttärenikin kertoisi yhtä avoimesti sitten isompana minulle asioistaan,vaikka hirvittäähän se kun ajattelen ,että oma tyttäreni alottaisi seksielämän 13v.mutta muistelen omaa nuoruuttani niin tuossa vaiheessa alkoi kaverit kertomaan ,että neitsyys meni...

sipsi
Alkuperäinen kirjoittaja myy:
Minusta on aivan ihana asia,että tyttäresi kertoi asiasta sinulle ja isälleen.se osoittaa sen kuinka paljon hän luottaa teihin.Toivoisin,että oma tyttärenikin kertoisi yhtä avoimesti sitten isompana minulle asioistaan,vaikka hirvittäähän se kun ajattelen ,että oma tyttäreni alottaisi seksielämän 13v.mutta muistelen omaa nuoruuttani niin tuossa vaiheessa alkoi kaverit kertomaan ,että neitsyys meni...
Minä olen niin vanha, että tuosa iässä ei mennyt neitsyys-ei minulta eikä kavereiltakaan.

Me oltiin partiossa ja leikittiin barbeilla :( :( :(

Huokaus
Kuka oikeesti kuvittelee että joku klo 22 kotiintuloaika estäisi seksikokeilut :LOL: Meinaatteko että nuoret on niin tyhmiä että luulevat että sitä voidaan tehdä vain illalla... On sitä tehty päivälläkin, ihan vinkkinä täydellisille mammoille.

Mun mielestä tässä on paljon positiivistakin
-ehkäisystä on huolehdittu, pillereistä huolimatta on käytetty MYÖS kondomia. Kertoo aika paljon nuorten vastuuntunnosta. Ehkä he eivät olekaan niin kypsymättömiä kuin monet kuvittelevat.
-tyttö voi luottaa vanhempiinsa niin paljon että kertoo nämäkin asiat. Itse en olisi kuvitellutkaan kertovani omille vanhemmilleni, vaikka olinkin "jo" 16 kun neitsyys meni.
-vanhemmat selvästi suhtautuvat järkevästi asiaan eikä ylihysteerisen jeesustelevasti.

myy
Alkuperäinen kirjoittaja sipsi:
Alkuperäinen kirjoittaja myy:
Minä olen niin vanha, että tuosa iässä ei mennyt neitsyys-ei minulta eikä kavereiltakaan.

Me oltiin partiossa ja leikittiin barbeilla :( :( :(

niin minäkin varmaan vielä leikin barbeilla,mut muut kerkes tehä muutakin nähtävästi...18 v menetin omani...

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:
Alkuperäinen kirjoittaja niin:
Parempi näin että ehkäisytkin oli kunnossa eikä tullut tauteja eikä vauvoja. Minusta hienoa että kertonut vanhemmilleen mitä tapahtunut. Jotkut vaan kypsyy aikaisemmin.
Kypsä nuori (13v on vielä lapsi) EI harrasta seksiä 13-vuotiaana. Yksikään sen ikäinen ei ole kypsä harrastamaan seksiä.
No kerropa mitä haittaa mulle oli siitä, että harrastin seksiä 13-vuotiaana? Ihan eheä ja täyspäinen nuori nainen musta on kasvanut, seksiä olen harrastanut yhteensä neljän ihmisen kanssa ja viimeiset neljä vuotta olen ollut tasapainoisessa parisuhteessa avomieheni kanssa. Ehkä en ollut silloin 13-veenä niin kypsä kuin olisin voinut olla, muttei mulla siitä mitään traumojakaan ole kun itse hommaan vapaaehtoisesti omasta tahdostani lähdin.

Moni ei ole erityisen kypsä vielä täysi-ikäisenäkään. Jos on epäkypsä 18-vuotias, onko sen yhtä haitallista harrastaa seksiä kuin epäkypsän 13-vuotiaan? Sinäkö sen määrittelet, kuka on kyllin kypsä harrastamaan seksiä? Vai olisiko se kuitenkin jokaisen oma asia?

Yhteistyössä