vieras
Ei voi olla totta!! Tuon ikäiset on vielä lapsia ja ei pitäisi edes tietää mitä on seksi saati sitä edes harrastaa!!!
No niinpä niin....niin ne vaan tekeeAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Ei voi olla totta!! Tuon ikäiset on vielä lapsia ja ei pitäisi edes tietää mitä on seksi saati sitä edes harrastaa!!!
mikä nainen tuo nyt on ihan lapsi vasta.Alkuperäinen kirjoittaja Harmailen...:mutta itse olen aikoinaan ollut samanikäinen kuin tyttösi ja ei oikeastaan edes kaduta. Vakikaveri. Enemmin kaduttaa ne myöhemmät satunnaiset yhden illan jutut isommalla iällä Ja huolehdi tarkoin nuoresta naisesta nyt... se on herkää aikaa.
Se vaan on näin, enkä lähtis sun taitoja äitinä sen takia arvioimaan. AInakin oma äitini oli aina tukena, mitä ikinä tulikin...
No teini-ikäinen, mutta seksiä ei tarvitsisi vielä kyllä harrastaa, se on totta.Alkuperäinen kirjoittaja fff:13v? Lapsi vielä.
Kypsä nuori (13v on vielä lapsi) EI harrasta seksiä 13-vuotiaana. Yksikään sen ikäinen ei ole kypsä harrastamaan seksiä.Alkuperäinen kirjoittaja niin:Parempi näin että ehkäisytkin oli kunnossa eikä tullut tauteja eikä vauvoja. Minusta hienoa että kertonut vanhemmilleen mitä tapahtunut. Jotkut vaan kypsyy aikaisemmin.
Minä olen niin vanha, että tuosa iässä ei mennyt neitsyys-ei minulta eikä kavereiltakaan.Alkuperäinen kirjoittaja myy:Minusta on aivan ihana asia,että tyttäresi kertoi asiasta sinulle ja isälleen.se osoittaa sen kuinka paljon hän luottaa teihin.Toivoisin,että oma tyttärenikin kertoisi yhtä avoimesti sitten isompana minulle asioistaan,vaikka hirvittäähän se kun ajattelen ,että oma tyttäreni alottaisi seksielämän 13v.mutta muistelen omaa nuoruuttani niin tuossa vaiheessa alkoi kaverit kertomaan ,että neitsyys meni...
Alkuperäinen kirjoittaja sipsi:Minä olen niin vanha, että tuosa iässä ei mennyt neitsyys-ei minulta eikä kavereiltakaan.Alkuperäinen kirjoittaja myy:Minusta on aivan ihana asia,että tyttäresi kertoi asiasta sinulle ja isälleen.se osoittaa sen kuinka paljon hän luottaa teihin.Toivoisin,että oma tyttärenikin kertoisi yhtä avoimesti sitten isompana minulle asioistaan,vaikka hirvittäähän se kun ajattelen ,että oma tyttäreni alottaisi seksielämän 13v.mutta muistelen omaa nuoruuttani niin tuossa vaiheessa alkoi kaverit kertomaan ,että neitsyys meni...
Me oltiin partiossa ja leikittiin barbeilla
No kerropa mitä haittaa mulle oli siitä, että harrastin seksiä 13-vuotiaana? Ihan eheä ja täyspäinen nuori nainen musta on kasvanut, seksiä olen harrastanut yhteensä neljän ihmisen kanssa ja viimeiset neljä vuotta olen ollut tasapainoisessa parisuhteessa avomieheni kanssa. Ehkä en ollut silloin 13-veenä niin kypsä kuin olisin voinut olla, muttei mulla siitä mitään traumojakaan ole kun itse hommaan vapaaehtoisesti omasta tahdostani lähdin.Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Kypsä nuori (13v on vielä lapsi) EI harrasta seksiä 13-vuotiaana. Yksikään sen ikäinen ei ole kypsä harrastamaan seksiä.Alkuperäinen kirjoittaja niin:Parempi näin että ehkäisytkin oli kunnossa eikä tullut tauteja eikä vauvoja. Minusta hienoa että kertonut vanhemmilleen mitä tapahtunut. Jotkut vaan kypsyy aikaisemmin.