Lapsena 80-luvulla???

• Viestiketjun aloittaja muita?
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja neonvärit jee:
liivetyy? :D muistaako kukaan?
Merja Jalon(?) hevoskirjat.. mitä ne olikaan? repe jussila, öö.. ketä siinä olikaan? kafka oli yhen hevosen nimi..

ystävänauhat, joita solmittiin jänskästi..sai tehtyä eri värisiä raitoja niihin.. muistaako kukaan? :D
Nummelan ponitalli. Ja hei sarja jatkuu edelleen. Jalo kirjoittelee niitä muutaman vuodessa =)

http://fi.wikipedia.org/wiki/Nummelan_ponitalli

neonvärit jee
Alkuperäinen kirjoittaja BellaMarie:
liivetyy? :D muistaako kukaan?
Merja Jalon(?) hevoskirjat.. mitä ne olikaan? repe jussila, öö.. ketä siinä olikaan? kafka oli yhen hevosen nimi..

ystävänauhat, joita solmittiin jänskästi..sai tehtyä eri värisiä raitoja niihin.. muistaako kukaan? :D
Nummelan ponitalli. Ja hei sarja jatkuu edelleen. Jalo kirjoittelee niitä muutaman vuodessa =)

http://fi.wikipedia.org/wiki/Nummelan_ponitalli
ai niin kikka oli siinä :D oli muka niin jännittäviä kirjoja :D

hah
Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Oliko se Suosikin seksipalsta "Kysy Ekiltä"? Se aukeama oli aina niin täynnä pakko-lukea-juttuja ja oikeassa reunassa oli pelkät Ekin vastaukset joihinkin kysymyksiin, mikä mua tympi suuresti, koska olisin halunnut tietää koko "siemensyöksy-valkovuoto-erektio-suuteluraskaus-kuoleekoitsetyydytykseen"-tarinan. :LOL:
Dear Proffa. Tyydytin itseäni nakilla. Se katkesi ja jäi sisääni. Mitä tehdä? :D
naurattaa :D ottikohan se ukko kaikki ne kysymykset totena?

lukija olin
Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:
Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:
Oliko se Suosikin seksipalsta "Kysy Ekiltä"? Se aukeama oli aina niin täynnä pakko-lukea-juttuja ja oikeassa reunassa oli pelkät Ekin vastaukset joihinkin kysymyksiin, mikä mua tympi suuresti, koska olisin halunnut tietää koko "siemensyöksy-valkovuoto-erektio-suuteluraskaus-kuoleekoitsetyydytykseen"-tarinan. :LOL:
Dear Proffa. Tyydytin itseäni nakilla. Se katkesi ja jäi sisääni. Mitä tehdä? :D
Ekin palsta oli ihan yköne :D

Mikä oli se suosikin toinen lukijoiden palsta, oliko joku Jammu tmv.?
ja sitten vielä se palsta, missä sai kysyä lähes mitä vaan; haluan muuttaa USAan jne. Joku tummatukkainen nainen piti sitä palstaa. Muistaako kukaan??

Alkuperäinen kirjoittaja lukija olin:
ja sitten vielä se palsta, missä sai kysyä lähes mitä vaan; haluan muuttaa USAan jne. Joku tummatukkainen nainen piti sitä palstaa. Muistaako kukaan??
Suosikissa?
Mun lemppari oli nimimerkki Pyörä. Hän kyseli, kieltääkö laki maalaamasta polkypyörää mustaksi :D

vm-76
Me tehtiin joskus muksuna mutsin kanssa jotain muovihahmoja mitkä kovetettiin uunissa. En vaan muista niitäkään että mitä oli :D

Ja tuliko viikonloppuaamuisin joku Kukko kiekuu-ohjelma, vai sanottiinko me sitä vaan sillä nimellä kun siinä alussa kukko kiekas?

vieras
Sit tuli niitä Valittujen Palojen pikkukirjasia, joissa oli aina "Tapahtui tosielämässä." Muistan ikuisesti sen yhden tarinan, jossa joku sai sähköiskun traktorista ja jäi siihen sähköön kiinni. Sen kaveri pystyi pelastamaan sen repimällä vaatteista, koska sillä oli kumisaappaat ja oli siten turvassa. :LOL:
minäki luin niitä!!! :D
Joo niissä oli toinen toistaan hurjempia tarinoita! :D

vieras
mä muistan ne ystävyyskorut, miten ne solmittiin, muistaako joku?
Ja sit hiuksiin solmittiin kanssa sellaisia lanka hässäköitä :D
Ja laudalla hyppimisen muistan myös se oli ihanaa :D

vieras
Olen syntynyt -81. Monia ihania muistoja tämä ketju herätti. Tuli haikea fiilis ja niinkuin hyytis tuolla totesi, haluaisin olla lapsi vielä :D.

Muistan kun olin joku 9 tai 10 (ehkä ), tämän maalaiskylän "keskustassa" pyöri vielä paljon nuoria (sittemmin autioitunut koko kylä ). Isä ajoi, äiti istui vieressä ja minä kökötin takapenkillä nukke sylissä...Ajeltiin ja katseltiin, mitä nuoriso tekee. Voi, se oli ihanaa aikaa :).

Keväällä sai aina uudet lenkkitossut, niitä vaalittiin likaantumiselta :D

Yhteistyössä