V
vieras
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Ekosysteemi:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Muistaaks joku sellaisen poliisisarjan kuin Heat of the night?
yön kuumuudessamuistan
tulee mtv 3 sarja kanavalta
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Ekosysteemi:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Muistaaks joku sellaisen poliisisarjan kuin Heat of the night?
yön kuumuudessamuistan
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:76 syntynyt ja 80-luvulla oli kaikkee ihanaa, musiikki oli parempaa, vaatteet ihania, värikkäitä, rentoja jne, telkkarista tuli kaikkien aikojen parhaat ohjelmat, ritariässä, miami vice, dallas... ihana 80-luku![]()
samaa mieltä
Alkuperäinen kirjoittaja muita?:Löytyykö täältä muita? Itse olen syntynyt -78...lapsuuteni 80-luvulla elänyt!Fiilistellään mitä kaikkee ihanaa sillon oli!
Alkuperäinen kirjoittaja waimo:1980 syntynyt ja juu olipa flash back lapsuuteen, niin paljon tuttuja asioita. Minä muistan kun tuli CD:t ja kun meille tuli mikroaaltouuni. Ja eka tietokone! Ja kun MTV3 aloitti
Kaikkea sitä...
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:Metsätähtijogurtti![]()
![]()
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja tää vaan :Mikäs se jätski oli mis oli "tikkuna" purka?
Alkuperäinen kirjoittaja äitix4:ne jätti tupsupipot
Alkuperäinen kirjoittaja jee:ja ne DATE-tuoksut oli niin ihania, voi kun sais haistaa niin palais teiniksi
Alkuperäinen kirjoittaja jee:ja ne DATE-tuoksut oli niin ihania, voi kun sais haistaa niin palais teiniksi