N
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja joo:Mä kaipaan mun luikeroa, se oli ihana, vaikka vähän yksinkertainen lelu olikin http://ylex.yle.fi/sites/ylex.yle.fi/files/imagecache/fullnode_thumbnail/maskotti.jpg[img/]
[/quote]
eikös noita luikeroita saa nykyäänkin jostain vielä?
Alkuperäinen kirjoittaja s:Alkuperäinen kirjoittaja joo:Mä kaipaan mun luikeroa, se oli ihana, vaikka vähän yksinkertainen lelu olikin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja jojo:Mä muistelen löytötexissä nähneeni, mutta eri nimellä kuin luikero... ihana otus sekin oli
Alkuperäinen kirjoittaja vakava sosiaalitapaus:Nuorisotalon diskot ja tietty viattomuus. Lapset oli vielä lapsia ja vanhemmat vanhempia.
Black Peteja lautapelit.
Alkuperäinen kirjoittaja vakava sosiaalitapaus:Nuorisotalon diskot ja tietty viattomuus. Lapset oli vielä lapsia ja vanhemmat vanhempia.
Black Peteja lautapelit.
Alkuperäinen kirjoittaja joo:Alkuperäinen kirjoittaja s:Alkuperäinen kirjoittaja joo:Mä kaipaan mun luikeroa, se oli ihana, vaikka vähän yksinkertainen lelu olikin![]()
Mistäköhän saisi, ostaisin kyllä heti uuden![]()
Alkuperäinen kirjoittaja xxx:Sitä kaipaan ettei kaikilla ollu kännyköitä ja tietokoneita, ihmiset katsoi päin kun niille puhui
Alkuperäinen kirjoittaja iiik:Alkuperäinen kirjoittaja joo:Alkuperäinen kirjoittaja s:Alkuperäinen kirjoittaja joo:Mä kaipaan mun luikeroa, se oli ihana, vaikka vähän yksinkertainen lelu olikin![]()
Mä ostin meidän pojille luikerot viime vuonna jostain halpahallista. En vain muista mistä! Mutta olin todella iloinen sellaisen löytäessäni.
Alkuperäinen kirjoittaja joo:Alkuperäinen kirjoittaja s:Alkuperäinen kirjoittaja joo:Mä kaipaan mun luikeroa, se oli ihana, vaikka vähän yksinkertainen lelu olikin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Virpi:Alkuperäinen kirjoittaja iiik:Alkuperäinen kirjoittaja joo:Alkuperäinen kirjoittaja s:Alkuperäinen kirjoittaja joo:Mä kaipaan mun luikeroa, se oli ihana, vaikka vähän yksinkertainen lelu olikin![]()
Mä ostin meidän pojille luikerot viime vuonna jostain halpahallista. En vain muista mistä! Mutta olin todella iloinen sellaisen löytäessäni.
Minä ostin lapselle luikeron kesällä Lahden Kärkkäisen tavaratalosta! Oli joku muu nimi kuin luikero, joku englanninkielinen mutta ihan vanha kunnon siiman päässä luikertava luikero se on! Katso Kärkkäisen nettisivuilta vieläkö on myynnissä.