Lapsena 80-luvulla???

• Viestiketjun aloittaja muita?
  • Ensimmäinen viesti
Samanlainen onni
Ok!-lehti, muistatteko? Suosikin kilpailija, nuortenlehti. Oli olemassa muutaman vuoden, lakkautettiin 1984, melkein itku tuli, tykkäsin siitä enemmän kuin Suosikista.

sitten olikohan sen irtokarkin nimi salmiakkipommi? Vieläkö mahtaa olla olemassa? Kyllä oli hyvää! :D

Alkuperäinen kirjoittaja vm-76:
Mistä lie tuli mieleen ne kirjekaverit ympäri maailmaa mitä opettajat jakoi koulussa. Mikä ihme systeemi se oli. Joku lappu missä oli jonkun tuntemattoman ihmisen tiedot jolle sitte kirjoteltiin....Oliks se joku organisaatio mihi liityttiin?
http://fi.wikipedia.org/wiki/International_Youth_Service

Alkuperäinen kirjoittaja Chupacabra:
Mul tuli kans just histamiini mieleen, klipklopklipklop hevonen on pop vai miten se olikaan :D
Kun koulussa puhuttiin histamiineista ja antihistamiineista, niin minulle tuli mieleen tuo klip klop klip klop hevonen on pop, sekä Histamiinin tyttökaveri Titiina.
Ja sanoin sen ääneen :ashamed:

Meidän lapsilla on lastenmusiikki-cd jossa on Histamiini-biisi :D

Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:
Kaunis Karjala
Läskipiirakka
Isä osti alushousut maitokaupasta
Housut repesi
Isä häpesi
Lapset huusi sängyn alta VOIHAN PIPPURI!

Tuollaista me lälläteltiin joskus muksuina :D
Mulle tuli tästä mieleen tämä:

Kalle Kustaa Korkki,
Muniansa sorkki,
Munat meni rikki,
Kalle Kustaa itki,
Äiti osti uudet,
Oli liian suuret,
Sisko antoi omat,
Oli liian somat,
Isä veisti puusta,
Kusi tuli suusta...

vieras
Oliko se Suosikin seksipalsta "Kysy Ekiltä"? Se aukeama oli aina niin täynnä pakko-lukea-juttuja ja oikeassa reunassa oli pelkät Ekin vastaukset joihinkin kysymyksiin, mikä mua tympi suuresti, koska olisin halunnut tietää koko "siemensyöksy-valkovuoto-erektio-suuteluraskaus-kuoleekoitsetyydytykseen"-tarinan. :LOL:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Oliko se Suosikin seksipalsta "Kysy Ekiltä"? Se aukeama oli aina niin täynnä pakko-lukea-juttuja ja oikeassa reunassa oli pelkät Ekin vastaukset joihinkin kysymyksiin, mikä mua tympi suuresti, koska olisin halunnut tietää koko "siemensyöksy-valkovuoto-erektio-suuteluraskaus-kuoleekoitsetyydytykseen"-tarinan. :LOL:
Dear Proffa. Tyydytin itseäni nakilla. Se katkesi ja jäi sisääni. Mitä tehdä? :D

Dear Proffa. Tyydytin itseäni nakilla. Se katkesi ja jäi sisääni. Mitä tehdä? :D
:LOL: Niin paras! Sarjassamme "pyyhkeestä raskaaksi" ;)

Ai kamala, jos vastauksen saaminen on kestänyt toista kuukautta :whistle: :D

Ekin palsta oli ihan yköne :D

Mikä oli se suosikin toinen lukijoiden palsta, oliko joku Jammu tmv.?

76 syntynyt ja 80-luvulla oli kaikkee ihanaa, musiikki oli parempaa, vaatteet ihania, värikkäitä, rentoja jne, telkkarista tuli kaikkien aikojen parhaat ohjelmat, ritariässä, miami vice, dallas... ihana 80-luku :)
Samaa mieltä ja lisäksi 80-luvun musiikki on parasta kaikista :heart:

neonvärit jee
liivetyy? :D muistaako kukaan?
Merja Jalon(?) hevoskirjat.. mitä ne olikaan? repe jussila, öö.. ketä siinä olikaan? kafka oli yhen hevosen nimi..

ystävänauhat, joita solmittiin jänskästi..sai tehtyä eri värisiä raitoja niihin.. muistaako kukaan? :D

vieras
Sit tuli niitä Valittujen Palojen pikkukirjasia, joissa oli aina "Tapahtui tosielämässä." Muistan ikuisesti sen yhden tarinan, jossa joku sai sähköiskun traktorista ja jäi siihen sähköön kiinni. Sen kaveri pystyi pelastamaan sen repimällä vaatteista, koska sillä oli kumisaappaat ja oli siten turvassa. :LOL:

neonvärit jee
Sit tuli niitä Valittujen Palojen pikkukirjasia, joissa oli aina "Tapahtui tosielämässä." Muistan ikuisesti sen yhden tarinan, jossa joku sai sähköiskun traktorista ja jäi siihen sähköön kiinni. Sen kaveri pystyi pelastamaan sen repimällä vaatteista, koska sillä oli kumisaappaat ja oli siten turvassa. :LOL:
minäki luin niitä!!! :D

Yhteistyössä