N
"nimetön"
Vieras
nostellaas tätä hieman... eli soitin tänään jopa lastensuojeluun ja kysyin asiasta... lupasivat ottaa huomenna yhteyttä, josko väliaikainen hoitopaikka pojalle löytyis ... Lisäksi keskustelin myös pomoni kanssa ja elämä on kuulemma valintoja täynnä :/ Ensi viikon vuorot olivat myöskin tulleet seinälle, joka ilta klo 21.15 saakka töissä eli kotona vasta klo 22...