Lapsen yksin kotona olosta...

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "nimetön"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
nostellaas tätä hieman... eli soitin tänään jopa lastensuojeluun ja kysyin asiasta... lupasivat ottaa huomenna yhteyttä, josko väliaikainen hoitopaikka pojalle löytyis ... Lisäksi keskustelin myös pomoni kanssa ja elämä on kuulemma valintoja täynnä :/ Ensi viikon vuorot olivat myöskin tulleet seinälle, joka ilta klo 21.15 saakka töissä eli kotona vasta klo 22...
 
Tuli tosi paha mieli sun ja lapsesi puolesta :( Itsellä on 9-vuotias vanhin lapsista ja tuntuis aivan kauhealta jos joutuis yksin mennä nukkumaan illasta toiseen tai ylipäätään "joutuis" pärjäämään monia tunteja yksin kotona.

Toivottavasti löytyy joku ratkaisu! Edes iltapäivätoimintaa, hoitopaikkaa, pystyisitkö etsiä toista työtä?.. Työnantajas kuulostaa kyllä ihan moukalta, käsittämätöntä ettei yhtään jousta.
 
Kuulostaa tuo työnantajan joustamattomuus todella tutulta. Kun ehdotin vähän joustoa työvuoroihin, ettei lapsen tarvitsisi hypätä iltavuoroista suoraan aamuvuoroihin vähillä yö-unilla, niin oli myös mahdoton asia. Annettiin myös ymmärtää, että voi etsiä itselle sopivampaa työtä, jos tämä ei miellytä....
 

Yhteistyössä