en ole sama tyyppi. minulla on vain yksi tytär joka on todellakin teholla ja hän heräsi tänä aamuna. hän ei ole kuollut, luojan kiitos. en voisi ikinä provoilla tällaisella asialla!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:http://kaksplus.fi/keskustelu/t1044311
2 keskenmenoakin jo takana Voihan toki olla tottaki.
Eilen laitoin hakuun hemulin ja katselin ketjuja.Niissä mitä näin/luin ei ollut mainintaa isommasta lapsesta.No,eihän sitäkään tietysti tarvitse kirjoittaa..
Mä mietin ihan samaa.... Liekkö yritti kääriä vinkkipalkkion omaan taskuun :-DAlkuperäinen kirjoittaja junma:EI VOI OLLA TOTTA ETTÄ JOKU JAKSAA NÄHDÄ VAIVAA LAITTAMALLA LINKKIÄ ILTAPÄIVÄLEHDILLE !! VITTU MITÄ DORKIA !!!!!!Alkuperäinen kirjoittaja .:IS kiitti vinkistä,mutta tämä osottautui uutisankaksi.IL ei ole vielä laittanut sp takaisin.Alkuperäinen kirjoittaja .:Laitan linkkiä IS ja IL katsotaan mitä saavat selville.
Voi ne tapauksesta kirjoittaa mut nimiä,kuvia ja sen sellaisia yksityisyystietoja ne ei voi ilman lupaa laittaa.
me asumme Karimossa.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Missä päin Keuruuta te asutte?
Alkuperäinen kirjoittaja weer:Selkeä provo. Kuka jättäisi opman lapsensa teholle jos mahdollisuus että näkee lapsensa viimeisen kerran hengittävän? ja tulis vielä palstailemaan tänne :headwall:
Jos tämä tapahtuma on totta, toivon tytöllenne kaikkea hyvää ja voimia teille vanhemmille!Alkuperäinen kirjoittaja hemuli:me asumme Karimossa.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Missä päin Keuruuta te asutte?
Näistä mielikuvituslapsista ei ikinä tiedä. Voi tulla pahaa jälkeä, kun mielikuvituslapsi joutuu mielikuvitusteholle sen jälkeen kun mielikuvitusisä on ajanut mielikuvitusautolla mielikuvituslapsen päälle. En tiedä, että pääseekö sillä mielikuvitusambulanssilla edes sinne mielikuvitussairaalaan asti, tai että saako siellä mielikuvitusteho-osastolla edes vierailla jos ei itse ole mielikuvituksen tuotetta.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mikäs lapsen ennuste ja kunto on tällä hetkellä, Hemuli? Voimia!
:hug:Alkuperäinen kirjoittaja hemuli:en ole sama tyyppi. minulla on vain yksi tytär joka on todellakin teholla ja hän heräsi tänä aamuna. hän ei ole kuollut, luojan kiitos. en voisi ikinä provoilla tällaisella asialla!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:http://kaksplus.fi/keskustelu/t1044311
Eilen laitoin hakuun hemulin ja katselin ketjuja.Niissä mitä näin/luin ei ollut mainintaa isommasta lapsesta.No,eihän sitäkään tietysti tarvitse kirjoittaa..
Kaikkea hyvää tytöllesi!Alkuperäinen kirjoittaja hemuli:en ole sama tyyppi. minulla on vain yksi tytär joka on todellakin teholla ja hän heräsi tänä aamuna. hän ei ole kuollut, luojan kiitos. en voisi ikinä provoilla tällaisella asialla!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:http://kaksplus.fi/keskustelu/t1044311
Sanoin jo tuolla aikaisemmin että saa olla vanhempi teholla mukana. Ainakin minä olin tytön luona koko ajan ja mulle tuotiin sänky. Tää mahdollista jos osastolla on tilaa ja paikkakunnastakin varmaan riippuu...Alkuperäinen kirjoittaja Minä vaan:En nyt edes jaksanut lukea koko ketjua..
Sen vaan tiedän ihan omasta kokemuksestani, että teholla ei tosiaankaan saa vanhemmat olla koko aikaa.
Kun oma lapseni oli teholla onnettomuuden jälkeen aivokuolleena, saimme me vanhemmat mennä sinne vain muutamiksi minuuteiksi kun annettiin lupa. Hän, siis lapsemme, kuoli kolmen päivän kuluttua onnettomuudesta.
Alkuperäinen kirjoittaja hemuli:en ole sama tyyppi. minulla on vain yksi tytär joka on todellakin teholla ja hän heräsi tänä aamuna. hän ei ole kuollut, luojan kiitos. en voisi ikinä provoilla tällaisella asialla!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:http://kaksplus.fi/keskustelu/t1044311
Eikö keuruu ole kuitenkin suht laaja? Asukasluvultaan ei siis kai mikään iso, mutta alueellisesti käsittää useita pikkukyliä? Karimossa (keuruun alueella ) sanoi ap asuvansa. Oletko sinä karimosta?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä kyllä ihmettelen että miks kukaan täällä keuruulla ei oo tosta kuullutkaan.
mä ihmettelen kunka laaja ystävä-tuttava piiri sulla oikein voi olla jos kukaan ei ole kuullut?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä kyllä ihmettelen että miks kukaan täällä keuruulla ei oo tosta kuullutkaan.
Kaikki ei kantaudu Keuruun keskustaan. Ja Karimon olemassa oloa ei moni paikkakuntalainenkaan tiedä.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä kyllä ihmettelen että miks kukaan täällä keuruulla ei oo tosta kuullutkaan.
Siis ei voi olla totta, paha juttu. Voimia paljon ja haleja.Alkuperäinen kirjoittaja hemuli:meidän pieni tyttö :'(Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kenen lapselta?
Kauheeta
No kyllä tälläisessä käpylässä tuollaiset jutut leviää ihan kylärajojen yli. Kyllä sieltä rajoilta ihmiset kulkee ihan päivittäin kuitenkin keuruulla.Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:Eikö keuruu ole kuitenkin suht laaja? Asukasluvultaan ei siis kai mikään iso, mutta alueellisesti käsittää useita pikkukyliä? Karimossa (keuruun alueella ) sanoi ap asuvansa. Oletko sinä karimosta?
Olen miettinyt tuota kun aikoinaan lapsi kuoli. Olin saanut rauhottavaa ja olisin ollut netissä mutta silloin ei vielä ollut, onneksi talkkarin tytär istui yön seuranani.Alkuperäinen kirjoittaja Kamalaa:Älkää nyt viitsikö! Istuisitteko itse netissä kirjoittelemassa jos lapsenne olisi sairaalassa. HALOO ja HERÄTYS!!!!!!!