lapselta katkaistu niskat!!

  • Viestiketjun aloittaja hemuli
  • Ensimmäinen viesti
P
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 40plusplus:
minä jäin hiukan pohtimaan että missä tapauksissa tuollaisista jutuista tulee poliisitutkinta. Kun ainakin jos kotona tapaturmaisesti kuolee niin ainakin joskus siinä sitten poliisitkin tulee kuvioihin mukaan. Ja ne vakuutusjutut ja muut. toisen päälle jos ajat niin liikennevakuutus, mutta päteekö se pihassa myös vaikka auto onkin kyseessä, mutta entäs jos oman perheen jäsen. Kunhan pähkäilen....
Eiköhän tämmöisistä tapaturmista, joihin apu joudutaan paikalle kutsumaan, tule myös poliisitutkinta automaattisesti. Varmasti poliisi tulee paikalle selvittämään olosuhteet missä tapahtui! Lapsi kuoli kotonaan auton liu´ùttua päälleen, vanhemmille napsahti (ainakin) syyte kuolemantuottamuksesta, vaikka silkka onnettomuus oli. Mahtaa tuntua aivan kauhealta tämmöisessä tilanteessa, lapsi kuollut ja syytetään. En tiedä, menikö syyte läpi.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja jenni87:
Alkuperäinen kirjoittaja Ishtar:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Ishtar:
"Isä oli ajanut..." Kuulostaa oudolta tavalta ilmaista asia, jos isä omassa pihassa ajoi lapsensa yli. Kuulostaa siis ihan siltä, kuin jokin kolmas osapuoli tätä kirjoittaisi, eikä suinkaan lapsen oma äiti.

Jaa-a, provoksi veikkaan.
Miten se pitäisi kirjoittaa niin että kuulostaa siltä että kyseessä on oma mies ja lapsi?
Kai sitä käyttäisi omistusmuotoa ja imperfektiä ainakin.
Yleensä, jos jotain tälläistä tai vastaavaa käy ihminen menee shokkiin eikä välttis ajattele sitten omistusmuotoja tai imperfektejä. :whistle:
Jos ap ei ollut itse paikalla vaan vaikkapa töissä niin "isä oli ajanut" (vrt "mies oli pessyt pyykkiä, kun en ollut vahtimassa") on ihan ok ilmaisu. Tällaisessa tilanteessa kyllä muutenkin.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Ishtar:
"Isä oli ajanut..." Kuulostaa oudolta tavalta ilmaista asia, jos isä omassa pihassa ajoi lapsensa yli. Kuulostaa siis ihan siltä, kuin jokin kolmas osapuoli tätä kirjoittaisi, eikä suinkaan lapsen oma äiti.

Jaa-a, provoksi veikkaan.
Normaalia traumassa, jos hieman tutustut. Etäännyttämisreaktio.
 
Minä vaan
En nyt edes jaksanut lukea koko ketjua..
Sen vaan tiedän ihan omasta kokemuksestani, että teholla ei tosiaankaan saa vanhemmat olla koko aikaa.
Kun oma lapseni oli teholla onnettomuuden jälkeen aivokuolleena, saimme me vanhemmat mennä sinne vain muutamiksi minuuteiksi kun annettiin lupa. Hän, siis lapsemme, kuoli kolmen päivän kuluttua onnettomuudesta.
 
.
Alkuperäinen kirjoittaja .:
Laitan linkkiä IS ja IL katsotaan mitä saavat selville.

Voi ne tapauksesta kirjoittaa mut nimiä,kuvia ja sen sellaisia yksityisyystietoja ne ei voi ilman lupaa laittaa.
IS kiitti vinkistä,mutta tämä osottautui uutisankaksi.IL ei ole vielä laittanut sp takaisin.
 
Tiedän tapauksen lähiajoilta, kun pieni poika kuoli kotipihallaan vastaavassa onnettomuudessa ja siitä ei yksikään lehti maininnut viikkoon, kun ei ollut lupaa. Poliisit eivät lehdille paljastaneet koko tapahtumaa vaikka tapauksesta moni jo tiesikin. Samoin silloin ei tilannehuoneessa ollut mitään mainintaa kys. paikkakunnalta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja .:
Alkuperäinen kirjoittaja .:
Laitan linkkiä IS ja IL katsotaan mitä saavat selville.

Voi ne tapauksesta kirjoittaa mut nimiä,kuvia ja sen sellaisia yksityisyystietoja ne ei voi ilman lupaa laittaa.
IS kiitti vinkistä,mutta tämä osottautui uutisankaksi.IL ei ole vielä laittanut sp takaisin.
tosiko on???? siis että oliki uutisankka?

 
hmm
Alkuperäinen kirjoittaja Halinappi:
Alkuperäinen kirjoittaja pehmix:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä olen aina luullu et jos niskat on katki niin ne on sit katki eikä siinä auta enää tehohoidot....?

Jos on totta niin voimia!
Kyllähän luut voi murtua niskastakin, ilman että kuolee. Ei välttämättä edes halvaannu, jos selkäydinkanava pysyy suunnilleen muodossaan.

Ja voihan olla, että lapsi on teholla ollut jo päivälläkin, teholla ei vanhemmat saa olla yötä.
Tähän mun on pakko sanoo että teholla saa olla yötä... Meidän neiti 5kk neiti oli kuukauden iässä teholla ja mä olin siellä 24/7 ja mulle tuotiin sinne sänky...
riippuu ilmeisesti tehosta.. Helsingissä Lastenklinikalla ei teholla ainakaan saanut olla yötä, eikä edes päivällä kokoaikaa.. vaan tiettyinä aikoina.
 
höh
Eiköhän ap siellä näppiksen takana ole kouluttamaton,turpea, miehen nyrkin alla elelevä vittuuntunut kotiäiti jolla ei kauheasti kolise aivokopassa.
Käy oikeastaan sääliksi ihan että aikuisella ihmisellä menee noin huonosti=(
 
junma
Alkuperäinen kirjoittaja .:
Alkuperäinen kirjoittaja .:
Laitan linkkiä IS ja IL katsotaan mitä saavat selville.

Voi ne tapauksesta kirjoittaa mut nimiä,kuvia ja sen sellaisia yksityisyystietoja ne ei voi ilman lupaa laittaa.
IS kiitti vinkistä,mutta tämä osottautui uutisankaksi.IL ei ole vielä laittanut sp takaisin.
EI VOI OLLA TOTTA ETTÄ JOKU JAKSAA NÄHDÄ VAIVAA LAITTAMALLA LINKKIÄ ILTAPÄIVÄLEHDILLE !! VITTU MITÄ DORKIA !!!!!!
 
vieras
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1044311

2 keskenmenoakin jo takana :( Voihan toki olla tottaki.
Eilen laitoin hakuun hemulin ja katselin ketjuja.Niissä mitä näin/luin ei ollut mainintaa isommasta lapsesta.No,eihän sitäkään tietysti tarvitse kirjoittaa..
 

Yhteistyössä