lapselta katkaistu niskat!!

  • Viestiketjun aloittaja hemuli
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä kyllä ihmettelen että miks kukaan täällä keuruulla ei oo tosta kuullutkaan.
Sairaalalla on vaitiolovelvollisuus, eivät voi kertoa edes iltalehdille, vaikka nämä kysyisivät. Miten lehti perusteli, että on uutisankka?
Jos vanhemmat ovat lapsen luona sairaalassa ja sukulaiset eri paikkakunnalla, niin kuka asiasta sitten edes tietäisi?

Tunnetko sä kaikki keuruulaiset ja tiedät, ettei kukaan ole kuullut mitään?

 
Alkuperäinen kirjoittaja viiden äiti:
Alkuperäinen kirjoittaja Kamalaa:
Älkää nyt viitsikö! Istuisitteko itse netissä kirjoittelemassa jos lapsenne olisi sairaalassa. HALOO ja HERÄTYS!!!!!!!
Olen miettinyt tuota kun aikoinaan lapsi kuoli. Olin saanut rauhottavaa ja olisin ollut netissä mutta silloin ei vielä ollut, onneksi talkkarin tytär istui yön seuranani.
Jos nyt joku lapsistani kuolisi, saattaisin hyvinkin kirjoittaa siitä ja purkaa sydäntäni.
kyllä minä vain olin netissä heti vauvani kuoleman jälkeen. Ei ollut muita jolle puhua asiasta
 
Alkuperäinen kirjoittaja hellalettas:
Alkuperäinen kirjoittaja viiden äiti:
Alkuperäinen kirjoittaja Kamalaa:
Älkää nyt viitsikö! Istuisitteko itse netissä kirjoittelemassa jos lapsenne olisi sairaalassa. HALOO ja HERÄTYS!!!!!!!
Olen miettinyt tuota kun aikoinaan lapsi kuoli. Olin saanut rauhottavaa ja olisin ollut netissä mutta silloin ei vielä ollut, onneksi talkkarin tytär istui yön seuranani.
Jos nyt joku lapsistani kuolisi, saattaisin hyvinkin kirjoittaa siitä ja purkaa sydäntäni.
kyllä minä vain olin netissä heti vauvani kuoleman jälkeen. Ei ollut muita jolle puhua asiasta
Minä voisin myös olla palstalla suht shokkitilassa. Olisi vain tarve "puhua" asiasta ja purkaa sydäntä. me ihmiset toimimme kriiseissämme aina niin kovin eri tavalla.. Kaikki tuki ap:lle ja mikäli tämä on keksitty juttu, niin halausta hän silloinkin tarvitsee :hug:
 
Keuruu
No onhan tämä laaja kunta, mutta niin pieni kuitenkin noiden juttujen liviämisen kans. Kyllä se on niin, et jos himmelin kohdalla pierasee, niin K-kaupan kohdalla juttu jo menee niin, et joku pasko housuunsa. Mut mitään vastaavaa ei ole korviin kantautunut vieläkään, vaikka tk:lla olen töissä. Hmmm....
 
Pörri
Että se siitä sitten..äiti joko niin shokissa ollut tapahtuman aikaan, että tullut tänne kirjoittamaan tai sit jollain heittää pahasti päästä.
Ei taida mitään uutta tähän olla?
 
näin
Alkuperäinen kirjoittaja Keuruu:
No onhan tämä laaja kunta, mutta niin pieni kuitenkin noiden juttujen liviämisen kans. Kyllä se on niin, et jos himmelin kohdalla pierasee, niin K-kaupan kohdalla juttu jo menee niin, et joku pasko housuunsa. Mut mitään vastaavaa ei ole korviin kantautunut vieläkään, vaikka tk:lla olen töissä. Hmmm....
 
Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja Keuruu:
No onhan tämä laaja kunta, mutta niin pieni kuitenkin noiden juttujen liviämisen kans. Kyllä se on niin, et jos himmelin kohdalla pierasee, niin K-kaupan kohdalla juttu jo menee niin, et joku pasko housuunsa. Mut mitään vastaavaa ei ole korviin kantautunut vieläkään, vaikka tk:lla olen töissä. Hmmm....
Ottamatta kantaa muuhun, niin ap:n kuvaamassa tilanteessa lapsi on luultavasti viety suoraan Jyväskylään. Keuruun terveyskeskuksen henkilökunnan ei siis kuulukaan tietää asiasta.

 
miia
poikani loukkaannuttua vakavasti liikenneonnettomuudessa hänet vietiin suoraan 80km päähän keskussairaalaan.meni useita päiviä,ennenkä tieto kiiri paikkakuntamme tk:hon.
vanhemmilla on myös oikeus kieltää asiasta uutisointi lehdissä.itsekkin kielsimme juuri tälläisten uteliaiden juoruilijoiden takia.
yhtenä päivänä lapsi oli kuollut,toisena halvaantunut ja mitä lie kukakin keksi saadakseen juorun elämään
 
minä
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Ottamatta kantaa muuhun, niin ap:n kuvaamassa tilanteessa lapsi on luultavasti viety suoraan Jyväskylään. Keuruun terveyskeskuksen henkilökunnan ei siis kuulukaan tietää asiasta.
Tuskin menee Jyväskylään vaan yliopistolliseen. Sinne menee lapsista hätätapaukset.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Aaban:
Alkuperäinen kirjoittaja No haloo:
Alkuperäinen kirjoittaja Aaban:
Alkuperäinen kirjoittaja pehmix:
Ei noissa hälytystietokannoissa näy sairaankuljetukset. Kai nyt ambulansseja vähän enemmän tässä maassa kulkee kuin muutaman kerran päivässä. Taitais listat olla täynnä pelkkiä ambulanssin tilauksia, jos kaikki ne siellä näkyis. :eek:
Niin, ei niin.
Kyllä ne "isommat tapahtumat" merkataan,pieniä "mummoa ottaa pumpusta" ei ilmoiteta,mut kun todella sattuu jotain isompaa ne merkataan ja nyt ei merkattu.

Vai meinaatteko ettei niskat poikki ole iso juttu ;)
No ihan miten vaan. Kuitenkin sellaiset hälytykset, jotka menevät suoraan ambulanssille, eivät näy noissa listoissa. Hälytetäänhän ambulanssi monesti silloinkin vaikka se on liian myöhäistä ja ihminen on kuollut... Eikä se näy tuolla. Vai meinaatko, että kuolema ei ole iso juttu?




Ajattelin olla kommentoimatta tähän ketjuun, mutta kun huomasin tässä hälytystietokanta-jutusta keskustelua niin ajattelin vastata.

Listoilta jää hyvin monta tapausta pois, ei sinne kaikki hälytykset pääse.
Täällä meillä viime viikolla alkoi puoli viiden maita iltapäivällä tuosta läheiseltä paloasemalta monia paloautoja pillit päällä.. Yritin 112-infosta katsoa, että minne oli hälytetty, mutta ei löytynyt sanallakaan.

Tutut sitten osasivat kertoa, että oli ollut iso tulipalo kaupungin laitamilla.. Eikä tosiaan päässyt tuonne listoille..

Kuvitelkaa nyt itsekin kuinka tukossa tuo sivu olisi, jos sinne tulisi joka ikinen päivän hälytys
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja Keuruu:
No onhan tämä laaja kunta, mutta niin pieni kuitenkin noiden juttujen liviämisen kans. Kyllä se on niin, et jos himmelin kohdalla pierasee, niin K-kaupan kohdalla juttu jo menee niin, et joku pasko housuunsa. Mut mitään vastaavaa ei ole korviin kantautunut vieläkään, vaikka tk:lla olen töissä. Hmmm....
Ottamatta kantaa muuhun, niin ap:n kuvaamassa tilanteessa lapsi on luultavasti viety suoraan Jyväskylään. Keuruun terveyskeskuksen henkilökunnan ei siis kuulukaan tietää asiasta.
ja vaikka tietäisikin, niin ei kuulu täällä julistella.
 

Yhteistyössä