Laittakaapa nyt painonne ja pituutenne kehiin! (ei raskaana oleville!!!!!!)

• Viestiketjun aloittaja maakari
  • Ensimmäinen viesti
perhonen
Alkuperäinen kirjoittaja tuplis2:
Alkuperäinen kirjoittaja Kaamea-akka:
Alkuperäinen kirjoittaja perhonen:
178cm ja 62kg, tavoite 58kg, tarkoitus saavuttaa juhannukseen mennessä! :D

tuota etkös ala oleen jo liian laiha sitten.. mulla on meinaan sama pituus ja 58kg painoa ja alipainoinen olen...
Herranen aika, miks te haluatte olla sairaalloisen alipainoisia, mä olen 178cm ja painan 72kg
Itse olen painanut 75kg paikkeilla molemmissa raskauksissa ja ei kyllä ollut ollenkaan ihana ja normaali olo. Raskaana nyt harvemmin on muutenkaan, mutta silti. En kestäisi jos olisin noin painava "normaalistikin". Ja mitä sitten? Olen tyytyväinen itseeni, enkä todellakaan pidä sairaalloisesti huolta siitä mitä painan, mutta tiedän, että tuon painoisena olen juuri sellainen kuin haluan. :D

Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja voih:
Alkuperäinen kirjoittaja :
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
167cm, 48kg
sä oot jo anorektikko
anoreksia on vakava sairaus. Eikä anorektinen vartalo ole mikään vartalotyyppi vaan sairauden seuraus.
hah hah, kyllä nyt viilataan.... no joo mut ei kukaan voi enää pysyä terveenä noilla luvuilla
No siis todellakin pysyy! Täällä 163cm ja 42kg ja hyvin voin. Enkä ikinä ole ollut tätä isompi. Kevyempi kyllä. Mutta siis aina ihan terve.

Toisilla vaan on hennot luut. Ja se on todella loukkaavaa, että kaikki aina epäilee anorektikoksi. Pitäis varmaan vähänkin pyöreiltä ihmisiltä mennä kysymään, mitä ruokapakkomielteitä niillä sit on.... Ehkä ne sit tajuais olla hiljaa.
Noh, sun painoindeksi on kuitenkin 15.8. Joka on mun mielestä aika vähän.
Noista luista nyt vaan sen verran, että luut eivät paina niin paljoa, että niillä voitaisiin selittää tuollaisia painoeroja. Vaikka sinulla olisi hyvin kapeat luut, ei se mainittavasti vaikuta kokonaispainoon, koska luut eivät ole painavia.

öööööööööööööö
Alkuperäinen kirjoittaja lihottaja:
167cm, 48kg
n

sä oot jo anorektikko
kaikille sitä painoa ei vain tule.itse 167 cm 50 kg.ei auta sipsit,suklaat ym painon nousuun.mielelläni ottasin muutaman kilon lisää.ei todellakaan ole kiva kuulla anoreksiaan viittaavia kommenteja
Juu saman verran minäkin muinoin ennen raskauksia painoin ja pituuskin oli sama enkä todellakaan ollut anorektinen.
Enkä todellakaan edes näyttänyt anorektiseltä vaa olin vain hoikka eikä painoa todellakaan tullu lisää vaikka kuinka söin.
Kahta asiaa ei pidä sekoittaa keskenään.anoreksia on SAIRAUS

voih
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
167cm, 48kg
sä oot jo anorektikko
anoreksia on vakava sairaus. Eikä anorektinen vartalo ole mikään vartalotyyppi vaan sairauden seuraus.
hah hah, kyllä nyt viilataan.... no joo mut ei kukaan voi enää pysyä terveenä noilla luvuilla
No siis todellakin pysyy! Täällä 163cm ja 42kg ja hyvin voin. Enkä ikinä ole ollut tätä isompi. Kevyempi kyllä. Mutta siis aina ihan terve.

Toisilla vaan on hennot luut. Ja se on todella loukkaavaa, että kaikki aina epäilee anorektikoksi. Pitäis varmaan vähänkin pyöreiltä ihmisiltä mennä kysymään, mitä ruokapakkomielteitä niillä sit on.... Ehkä ne sit tajuais olla hiljaa.
Noista luista nyt vaan sen verran, että luut eivät paina niin paljoa, että niillä voitaisiin selittää tuollaisia painoeroja. Vaikka sinulla olisi hyvin kapeat luut, ei se mainittavasti vaikuta kokonaispainoon, koska luut eivät ole painavia.
No mistäs tää sitten johtuu?
Luista en tarkemmin tiedä, mutta sen oon huomannut, että mulla on kapeammat luut kuin kellään tapaamallani aikuisella.

Rukoilijasirkka
167cm, 48kg
sä oot jo anorektikko

Luista en tarkemmin tiedä, mutta sen oon huomannut, että mulla on kapeammat luut kuin kellään tapaamallani aikuisella.
Mä skon kyllä että sun täytyy olla tosi pieni, kun painat noin vähän. Mutta sitä mä en usko, ettetkö olisi todella, todella laiha.

voih
Lisään vielä, että painoindeksi nousee heti yhdellä kun painoa tulee muutama kilo lisää. Eli voi ne luutkin vaikutttaa, vaikkeivät paljoa painaisikaan ;)

voih
Mä skon kyllä että sun täytyy olla tosi pieni, kun painat noin vähän. Mutta sitä mä en usko, ettetkö olisi todella, todella laiha.
No siis tietenkin olen laiha. Mutta pointti oli, että oon terve, ikinä ei ole ollut syömishäiriöitä tms. En liho, vaikka mitä söisin. Ja itse asiassa syönkin enemmän kuin monet ;)

Rukoilijasirkka

Kuinka kapeat ne sitten on? Kuinka paksut sulla on vaikka ranteet ja nilkat? (niihinkin muuten vaikuttaa rasvakudoksen määrä jonkun verran.)

Ei mulla o mitään sitä vastaan, paljonko painat, mutta ainakin toi kuulostaa hirveen pieneltä painolta. Tietty en näe sua, joten en tiedä koko totuutta.

Rukoilijasirkka
No siis tietenkin olen laiha. Mutta pointti oli, että oon terve, ikinä ei ole ollut syömishäiriöitä tms. En liho, vaikka mitä söisin. Ja itse asiassa syönkin enemmän kuin monet ;)
Mä painoin joskus 38 kiloa. Painoa oli tosi vaikea saada nousemaan. mä olin kyllä vähän surkeassa kunnossa silloin. Mutta, kunhan sä voit hyvin, niin hyvä.

voih
No johan tää meni mittailuksi. Siis pointtini oli vaan kommentoida tuolle, joka haukkui jotakuta anorektikoksi. Voi olla monia syitä sille, että on laiha. Esimerkiksi itselläni ei tosiaankaan olisi mitään sitä vastaan, että painoni hiukan nousisi.

Rukoilijasirkka
No johan tää meni mittailuksi. Siis pointtini oli vaan kommentoida tuolle, joka haukkui jotakuta anorektikoksi. Voi olla monia syitä sille, että on laiha. Esimerkiksi itselläni ei tosiaankaan olisi mitään sitä vastaan, että painoni hiukan nousisi.
No ei tartte mittailla :D :D Mut samaa mieltä sikäli, että ei se paino kerro välttis siitä, et ois jotenkin sairas, tai et suhde ruokaan ois vääristynyt.

Yhteistyössä