Laittakaapa nyt painonne ja pituutenne kehiin! (ei raskaana oleville!!!!!!)

• Viestiketjun aloittaja maakari
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja miracle:
Alkuperäinen kirjoittaja hellalettas:
155 ja eilen painoi 76,5. olen sitenkin sanutpainoa lisää tiputettua. vialä 6 kiloa niin olen tavoitepainossani =)
yleensä en toisten painosta juuri mieti ihmeempiä mut miten ihmees sun TAVOITE voi olla 70kiloa jos oot 155 pitkä? Vai tuliks pituuteen virhe?
Kai ihminen nyt saa ite päättää oman tavoitepainonsa?!?
Ja mitäs ihmeellistä tossa nyt on? Hiljaa hyvä tulee. Voihan sitä painoa pudottaa aina yksi etappi kerrallaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:
Paljastankin sen täällä ekaa kertaa: pituus n.162cm, paino n.66kg.
En usko hetkeäkään. :wave:
Mikset :eek:
Mitä syitä on epäillä?
Tytsi näyttää kuvissa paaaaljon tukevammalta. Jos olisi 66kg, olisi suht normaaalipainoinen. Mutta näyttää mielestäni n. 75-kiloiselta, on makkaraa ja kaksoisleukaa. :)
Onkos tullut mieleen, että ihminen voi näyttää kuvissa hiukan erilaiselta, mitä luonnossa? Kamera saattaa korostaa hieman virheellisesti joitakin ruumiinkohtia. Ja juu, mahaa mulla on, sinne kerääntyy kaikki ylimääräinen, kaksoisleukakin löytyy, mutta takapuoli, kädet ja jalat suht hoikat/pienet. En ole koskaan painanut yli 70kg, pahimmillani painoin viime kesänä hetken aikaa 70kg, nyt enää 66-67kg. Minä olenkin normaalipainoinen =) Lievästi ylipainoinen, mutta se ei suuremmin haittaa. Eli turhaan olet läskiksi haukkunut :whistle:

Yhteistyössä