Pysyyhän se, mutta kuivumisen odottelu (ja että samalla saa seinät pysymään pystyssä) voipi maistua puulta, ja on sillä tavalla aika työlästä.Onko pakko sulattaa sokeri paistinpannulla ja sillä sitten kasata piparkakkutalo? Kuulostaa mulle liian vaikealle.. :ashamed:
Pysyisköhän tuollainen yksinkertainen talo sokerikuorrutteella (dr. oetker) edes hetken kasassa? Onko kukaan kokeillu?
Pysyy, siinä on vaan se, että niitä talonosia joutuu jonkun aikaa pitämään paikallaan että se pikeeri kuivuu.Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;22707709:Pysyykö pikeerillä kasassa?
Mä saan palovammoja jos mun tarttee alkaa sulatetun sokerin kanssa sohlaamaan......
Ihana. Onks toi lumi pumpulia vai hattaraa? =)
Tavallisella kaupan sokerikuorrutteella minä meidän talon kasasin. Samoin viimevuonna. Hyvin pysyi pystyssä mutta sitä sai laittaa aikapaljon ja tosiaan "puristaa" osia kiinni kärsivällisesti. Ja ihan Annans valmis piparkakkutalopaketti oli.Kiitos CandleLight! Otan riskin ja kokeilen. Mua suorastaa hirvittää tuo sulatettu sokeri.
Teen talon rungon tänään ja laitan katon ja Ressun vasta huomenna.
nuppineulat on oiva apulainen piparitalonkin teossa.Pysyy, siinä on vaan se, että niitä talonosia joutuu jonkun aikaa pitämään paikallaan että se pikeeri kuivuu.
Ei helevetti :O
Onpas kaunis. Miten nuo ikkunat on tehty? Onko siihen sulatettu jotain karkkia?
Se on sellaista kimallehyytelöä, Dr.Oetkerin pakkaus missä on useampaa väriä.Onpas kaunis. Miten nuo ikkunat on tehty? Onko siihen sulatettu jotain karkkia?