Periaatteessahan toi mun kirkkokin on aika mauton, kirkon lattioiden alla kun tapaa olla vainajia, pihalla kalmisto ja siellä siunataan ihmisiä ihan yhtenään. :OMinä jo ajattelin, ettei tätä kommenttia tulisikaan...
Hyvä huomio.Periaatteessahan toi mun kirkkokin on aika mauton, kirkon lattioiden alla kun tapaa olla vainajia, pihalla kalmisto ja siellä siunataan ihmisiä ihan yhtenään. :O
Puhumattakaan siitä että moni on omaan idylliseen mökkiinsä kuollut tahi jopa tapettu...Periaatteessahan toi mun kirkkokin on aika mauton, kirkon lattioiden alla kun tapaa olla vainajia, pihalla kalmisto ja siellä siunataan ihmisiä ihan yhtenään. :O
Ihana mies. :heart: Oikeasti hieno, multa ei onnistu kyllä muumitalon kokoaminen.[URL=http://www.aijaa.com/v.php?i=7180125.jpg][/URL]
Tämä ei kylläkään ole minun vaan mieheni tekemä. Ekaa kertaa väsäsi Muumi -talon, muutaman tavallisen on tehnyt aiemmin. Kuvassa lapsonen haukkaa talon kulmaa. :heart:
Mitä se sinäkin olet joka asiaan läyhäämässä. Johan noiden tekijä totesi itsekin, että mauton on.Minä jo ajattelin, ettei tätä kommenttia tulisikaan...