Laittakaa kuvia teidän PIPARKAKKUTALOISTA!

• Viestiketjun aloittaja eioonikkiä
  • Ensimmäinen viesti
"joku"
Ei muumitalon kokoaminen ole vaikeaa, kun vaan katsoo jo ennen paistoa et seinät on suht suorat. Ja mä kokosisen niin et kastoin vaan ne talon palojen ala osat siihen sulatettuun sokeriin niin hyvin se on pysynyt jo pysytssä kohta kuukauden :)

"vieras"
[QUOTE="hmm";22661054]Minun mielestäni tuo wtc todellakin on mauton juttu :| Samoin kuin olisi esim. keskitysleiri tai fritzlin kellari.[/QUOTE]

Minustakin. Mutta täällä tuo on hyvä idea. En ole yllättynyt.

[QUOTE="hmm";22661054]Minun mielestäni tuo wtc todellakin on mauton juttu :| Samoin kuin olisi esim. keskitysleiri tai fritzlin kellari.[/QUOTE]

*alkaa väsäämään "Arbeit macht frei"-pipariporttia* :ashamed:

Enkö mä jo ekassa viestissäni myöntänyt että kyllä, mauton on... Niin on moni muukin asia tässä maailmassa.

"vieras"
Ihan samaa mietin. Ja muut vielä nauraa suut levällään, että onko ne jo sortunu.

KS
Minua kyllä tuo WTC nauratti, samalla tavalla kuin monet niistä "Saako tälle edes nauraa?" -sarjakuvista.

Tosi hienoja taloja kaikilla! Itse tein muumitalon ja se oli hullun hommaa, en varmaan enää ikinä ryhdy siihen. Verenpaine vaan kohosi vaikka piparkakkutalon tekemisen pitäisi olla hauskaa.

apsi harmaana
No niin, nyt mun on sitten ihan pakko alkaa tehdä taloa itsekin, vaikka meinasin, etten tee :D

Onko teillä yksi ja sama taikinaohje pikkupipareille ja piparitaloa varten, vai onko talotaikina erilaista?

[QUOTE="vieras";22665415]Ihan samaa mietin. Ja muut vielä nauraa suut levällään, että onko ne jo sortunu.[/QUOTE]

Ei aina tarvi olla niin tosikko :) Kyse on kumminki piparkakkutalosta eikä aidosta tornista ;)

Tässä meidän:

Lasten tekemät :heart:

ja minun tekemä:

Onko pakko sulattaa sokeri paistinpannulla ja sillä sitten kasata piparkakkutalo? Kuulostaa mulle liian vaikealle.. :ashamed:
Pysyisköhän tuollainen yksinkertainen talo sokerikuorrutteella (dr. oetker) edes hetken kasassa? Onko kukaan kokeillu?

Yhteistyössä