EikäAivan ihana idea! :heart:
Mulle iskee kamalat suorituspaineet... 99% todennäköisyydellä meidän tänään väkertämää piparkakkutaloa ei tulla näkemään tässä ketjussa
12-vuotiaan ehdotus kun kyselin millainen piparitalo tehtäis tänä vuonna: "Tehään pilvenpiirtäjä, eiku hei tehään World Trade Center, mä voin tehdä lentokoneet" Tosi jouluista :xmas:
Mä tosiaan tein meidän paikkakunnan kirkosta tuon mun piparikirkkoni. Hullun hommaa. Mutta oli se tavallaan ihan kivaakin. Tulipahan tutkittua oman kirkon arkkitehtonisia erityispiirteitä ja huomattua, ettei se olekaan ollenkaan niin yksinkertainen rakennus kuin kuvittelin. sitä ikkunoiden määrää...Söpöjä taloja! Mä oon pitkään fundeerannut että tekisin tosta meikäläisestä kirkosta pipariversion. Aikamoinen kaavojen väsääminen olisi ensin... Saa nähä joko toteutuu...
Meilläkin oli yks vuosi tällainen valmistalopaketti olikohan se ny Annas pepparkakor. Tällaisen voisi tehdä tänä vuonnakin, mitään suuritöisempää ei viitsi/jaksa.:xmas:
Ja meillä ei haittaa vaikka koko "talo" sattuis romahtamaan, kuuluis vähän niinkuin asiaan :xmas:Mä en tee taloja vaan suosiolla latoja, niiden kans ei o niin just jos katto tai seinät vähän falskaa
Mun kaveri lupas samasta syystä tehdä Huvikummun. Mä olen todennut, että koristelulla saa aika paljon aikaan, tossa mun kirkossa on yhdessä seinässä ihan selvä reikä kun pipariseinä meni rikki enkä alkanut uutta paistamaan kunn niissä ikkunoissa oli niin kova homma. Se on vaan laastittu pikeerillä siistiksi.Mä en tee taloja vaan suosiolla latoja, niiden kans ei o niin just jos katto tai seinät vähän falskaa
Totaalisen kamalan, hirvittävän, mauton - tyystin ala-arvoinen.
Onko ne vielä pystys vai joko ne on sortunu?
Laita laita kuvaa vaan. Meilläkin toiveena prinsessalinna (johon kaavat prinsessakirjassa). Riittääköhän äidin rohkeus kokeilemaan...Alkuperäinen kirjoittaja pypylleröinen;22656191:Täällä aikomuksena koota huomenna meen linna, saas nähdä mitä saan aikaseks Laitan kuvan, JOS se on julkasukelponen