Laittakaa kuvia teidän PIPARKAKKUTALOISTA!

• Viestiketjun aloittaja eioonikkiä
  • Ensimmäinen viesti
Onko pakko sulattaa sokeri paistinpannulla ja sillä sitten kasata piparkakkutalo? Kuulostaa mulle liian vaikealle.. :ashamed:
Pysyisköhän tuollainen yksinkertainen talo sokerikuorrutteella (dr. oetker) edes hetken kasassa? Onko kukaan kokeillu?
Pysyyhän se, mutta kuivumisen odottelu (ja että samalla saa seinät pysymään pystyssä) voipi maistua puulta, ja on sillä tavalla aika työlästä.

"apsi"
Noiden hienojen talojen rinnalla tämä on aika nolo, mutta laitetaan silti :D

Mun oli aikomus lisätä vähän oikeita olkia tuonne tallin lattialle ja Jeesus-lapsen pedin pehmukkeeksi, mutta onneksi otin kuvan heti ilman niitä... Pääsi käymään pikkuinen vahinko viisi minuuttia kuvan ottamisen jälkeen. Joosef pippuripartoineen oli joukon "kovis" ja jäi henkiin yhden lampaan kanssa :D

"vieras"
[QUOTE="apsi";22713840]Noiden hienojen talojen rinnalla tämä on aika nolo, mutta laitetaan silti :D

Mun oli aikomus lisätä vähän oikeita olkia tuonne tallin lattialle ja Jeesus-lapsen pedin pehmukkeeksi, mutta onneksi otin kuvan heti ilman niitä... Pääsi käymään pikkuinen vahinko viisi minuuttia kuvan ottamisen jälkeen. Joosef pippuripartoineen oli joukon "kovis" ja jäi henkiin yhden lampaan kanssa :D[/QUOTE]

Sympaattinen :)

Kiitos CandleLight! Otan riskin ja kokeilen. Mua suorastaa hirvittää tuo sulatettu sokeri.
Teen talon rungon tänään ja laitan katon ja Ressun vasta huomenna.
Tavallisella kaupan sokerikuorrutteella minä meidän talon kasasin. Samoin viimevuonna. Hyvin pysyi pystyssä mutta sitä sai laittaa aikapaljon ja tosiaan "puristaa" osia kiinni kärsivällisesti. Ja ihan Annans valmis piparkakkutalopaketti oli.

Yhteistyössä