Laittakaa kuvia millaset hiukset teil on?

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
Alkuperäinen kirjoittaja markiisi de saden:
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
Hieno on markiisilla! :)


Jos mä nyt vielä kerran, ku kerran pyysit...... :whistle:


saa ne nätistikin......


Ja kyllä, kuvan katsottuani tökin näkyvillä olevat pinnit piiloon.
tuo raita on magee :p Mä haluun kans :D
Siiiiz nii teiniii :D

Kiitos, mäkin tykkään! Vaikka sainkin palstalla tuota suunnitellessani kuulla olevani epätoivoinen vanhus joka pyrkii näyttään teinipissikseltä.
ethän sä ees näytä vanhalta :eek: se on taas tietty joku kateellinen hiirulainen ulissu :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja markiisi de saden:
Alkuperäinen kirjoittaja M Y R K K Y:
Onpa teillä erikoisia hiuksia!

Mulla on niin tavalliset,nyt jo tästä kasvaneempi malli mutta samanlainen, hivenen tylsähkö.

http://www.aijaa.com/v.php?i=5642432.jpg
Tuohon vois kyllä lisää jotain sähäkkyyttä =)
Vinkkiä otan kyllä vastaa!! Mitähän se sähäkkyys vois olla?
Tukan pituus on tuosta 5 cm pidempi ja olen kyllä aika kyllästynyt tähän..

Mutta kun en kehtaa/uskalla läjäyttää mitään kovin repäisevää, 35 v vanhus kun jo oon!!!
:attn:
 
Alkuperäinen kirjoittaja M Y R K K Y:
Alkuperäinen kirjoittaja markiisi de saden:
Alkuperäinen kirjoittaja M Y R K K Y:
Onpa teillä erikoisia hiuksia!

Mulla on niin tavalliset,nyt jo tästä kasvaneempi malli mutta samanlainen, hivenen tylsähkö.

http://www.aijaa.com/v.php?i=5642432.jpg
Tuohon vois kyllä lisää jotain sähäkkyyttä =)
Vinkkiä otan kyllä vastaa!! Mitähän se sähäkkyys vois olla?
Tukan pituus on tuosta 5 cm pidempi ja olen kyllä aika kyllästynyt tähän..

Mutta kun en kehtaa/uskalla läjäyttää mitään kovin repäisevää, 35 v vanhus kun jo oon!!!
:attn:
Just meinasin ehottaa jotai tehoste väriä... :D
mut mäki oon iha just 30 :snotty: Mut mä uskalsin :D
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:
Tää sama pöheikkö :LOL: ehdoituksia otetaan vastaan mitä tekisit tälle päälle...itse kyllästymispisteessä...rastat??
http://www.aijaa.com/v.php?i=5642555.jpg

muutenkin kaamea kuva väsymeikötönnaamasta :x
kyllä tuosta näkyy aivan selvästi et meikkiä on et äläs yritä ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:
Tää sama pöheikkö :LOL: ehdoituksia otetaan vastaan mitä tekisit tälle päälle...itse kyllästymispisteessä...rastat??
http://www.aijaa.com/v.php?i=5642555.jpg

muutenkin kaamea kuva väsymeikötönnaamasta :x
kyllä tuosta näkyy aivan selvästi et meikkiä on et äläs yritä ;)
on siinä rippeet edellisyön hippaloinnista mutta minun meikkeihin siinä ei ole mitään :D
 
huhuhu
Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:
Tää sama pöheikkö :LOL: ehdoituksia otetaan vastaan mitä tekisit tälle päälle...itse kyllästymispisteessä...rastat??
http://www.aijaa.com/v.php?i=5642555.jpg

muutenkin kaamea kuva väsymeikötönnaamasta :x
kyllä tuosta näkyy aivan selvästi et meikkiä on et äläs yritä ;)
on siinä rippeet edellisyön hippaloinnista mutta minun meikkeihin siinä ei ole mitään :D
Rippeet??

Täys meikkivoide+puuteri varustus, kulma kynää, ripsariakin ihan selvästi.

Montako senttiä sä sit "meikatessa" laitat sit naamaas jos tossa ei sun mielest oo??
 
veras
Alkuperäinen kirjoittaja mutru:
Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:
Mitä ihmettä jonkun meikki nyt tähän kuuluu? :headwall: Hiuksista on puhe, ihan tyhmää ruveta nyppimään meikistä.
ihan pakko sanoa, että tosi nätti oot itse ilman meikkiä! :)
Älä jaksa sirkka aina kehua itseäsi harmaana. tai jos se et oo sä niin se on sun mies.

ja tokaks sirkka ei oo koskaan olla missään kuvassa ilman meikkiä vaan aina on joku pohjustus tai kuvien muokkaus.
 
Huumekoira
Alkuperäinen kirjoittaja veras:
Alkuperäinen kirjoittaja mutru:
Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:
Mitä ihmettä jonkun meikki nyt tähän kuuluu? :headwall: Hiuksista on puhe, ihan tyhmää ruveta nyppimään meikistä.
ihan pakko sanoa, että tosi nätti oot itse ilman meikkiä! :)
Älä jaksa sirkka aina kehua itseäsi harmaana. tai jos se et oo sä niin se on sun mies.

ja tokaks sirkka ei oo koskaan olla missään kuvassa ilman meikkiä vaan aina on joku pohjustus tai kuvien muokkaus.
Oletpas kitkerä. Mitään pohjustuksia ei taida olla, enkä muokkaa kännykällä otettuja kuvia. Mutta voi hyvänen aika, kun oletkin kitkerä. Auts. Pelottava!
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:
Alkuperäinen kirjoittaja veras:
Alkuperäinen kirjoittaja mutru:
Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:
Mitä ihmettä jonkun meikki nyt tähän kuuluu? :headwall: Hiuksista on puhe, ihan tyhmää ruveta nyppimään meikistä.
ihan pakko sanoa, että tosi nätti oot itse ilman meikkiä! :)
Älä jaksa sirkka aina kehua itseäsi harmaana. tai jos se et oo sä niin se on sun mies.

ja tokaks sirkka ei oo koskaan olla missään kuvassa ilman meikkiä vaan aina on joku pohjustus tai kuvien muokkaus.
Oletpas kitkerä. Mitään pohjustuksia ei taida olla, enkä muokkaa kännykällä otettuja kuvia. Mutta voi hyvänen aika, kun oletkin kitkerä. Auts. Pelottava!
Älä vääristele. Musta sä olet ainoastaan vain naurettava. :)
 
mutru
Alkuperäinen kirjoittaja veras:
Alkuperäinen kirjoittaja mutru:
Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:
Mitä ihmettä jonkun meikki nyt tähän kuuluu? :headwall: Hiuksista on puhe, ihan tyhmää ruveta nyppimään meikistä.
ihan pakko sanoa, että tosi nätti oot itse ilman meikkiä! :)
Älä jaksa sirkka aina kehua itseäsi harmaana. tai jos se et oo sä niin se on sun mies.

ja tokaks sirkka ei oo koskaan olla missään kuvassa ilman meikkiä vaan aina on joku pohjustus tai kuvien muokkaus.
no en todellakaan ole sirkkis ja luultavasti profiilista pystyisit tarkistaan onko kirjautunut sisään ja ulos jne. Niin, enkä myöskkään hänen miehensä, mutta täällä ei näköjään saa kehua..
 

Yhteistyössä