Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:
Alkuperäinen kirjoittaja Muffa:
Oon ennenkin kehunut Tytsin hiuksia, mut kehunpa taas. Kauniit ovat! =)
Kiitos.
Tykkään itsekin hiuksistani, antavat paljon anteeksi, kun vievät huomion pois kasvoista.
Meneekö sun tukka notkoille, vaikka olisit ehtinyt pitää ponnaria vain hetken? Ellei mee, millainen ponnarinauha sulla on? Mulla tulee ponnarista heti ärsyttävä niska- tai takaraivoaalto enkä olisi kuvaani edes laittanut, jos olisin ehtinyt pitää ponnaria pesun jälkeen. Pää olisi näyttänyt siltä kuin olisi kallossa toisetkin aivot. Hoitoainesuihkuttelut ja harjasuoristuksen ei auta ja suoristusrautaa en jaksaisi tuota varten hankkia..
Onneksi sulla oli vinksahtanut hymiö kasvohuomion jälkeen, sillä nätti tyttö olet.
En ole ainakaan tommosta huomannut, jos nyt ymmärsin, mitä tarkoitat.
Ihan tavallisia ponnareita käytän. Ei mulla taida tommosta ongelmaa olla. Mulla on hyvin helppohoitoiset hiukset, semmoset aika taipuisat ja liukkaat, ei kovin jäykät. Äidilläni on jäykät ja hiukan luonnonkiharat hiukset ja hänen hiuksiaan on vaikeampi laittaa kuin minun..äitini hius muistuttaa hevosen jouhta, mulla on melko karhea, mutta kuitenkin pehmeämpi hiuslaatu. Sori, jos en ymmärtänyt kysymystäsi.