Laittakaa kuvia millaset hiukset teil on?

Alkuperäinen kirjoittaja The lost moon of Poosh:
Alkuperäinen kirjoittaja markiisi de saden:
Alkuperäinen kirjoittaja The lost moon of Poosh:
Tällä hetkellä tällaiset:



:LOL:
eiks ne oo aina :D hih
ooks päättäny jo millaiset tulee
No tuollaiset kun kuvassa mutta vieläpä vähän muhkeammin =) Olin siis tänään koekampauksessa :D
hyvät tulee :) sopii asun kans tosi hyvin :heart:
mä sain varattua sille aamulle kampaajan ja se tekee meikin samalla :D
mut asu mulla on hakusessa..ja korkkarit :snotty:

 
vieras
Tosi monella tuntuu olevan sellaiset hiukset, joita kutsuisin rokkitukaksi. Sopivat teille hyvin ja näytätte olevan kuin kotonanne noissa malleissa.

Hyvä kampaaja voisi varmaan leikata mullekin mallin, jossa on piikikkyyttä ja/tai kirkkaita värejä seassa, ja saattaisin ulkopuolisen mielestä näyttää ok:lta. Tuntisin oloni kuitenkin tosi epäkotoisaksi, koska sisältäni vaan puuttuu se tietty räväkkyys tuonkaltaiseen kampaukseen. Olisikohan ollut ehkä neljä vuotta sitten, kun laitatin ensimmäistä kertaa edes raidat!
 
Mie en oo niin hölmö, et laittasin näytille koska mun tukka on tällä hetkellä NIIN hirvee :'( . Tylsän ruskea, kauhee tyvikasvu, joka puolella hapsottaa vauvatukkaa kun imetys verottaa vanhoja.. :kieh:

Kaljuks leikkaan kohta |O
 
Alkuperäinen kirjoittaja SylWi:
Mie en oo niin hölmö, et laittasin näytille koska mun tukka on tällä hetkellä NIIN hirvee :'( . Tylsän ruskea, kauhee tyvikasvu, joka puolella hapsottaa vauvatukkaa kun imetys verottaa vanhoja.. :kieh:

Kaljuks leikkaan kohta |O


Tällanen ruuhkis miulla oli ennenku pääsin parturiin... Juurikasvua varmaan se kolme neljä senttiä... Kaks kuukautta pidin ihmisten ilmoilla jonkinmoista hattua kun ei vaan kehannu olla ilman :kieh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:
Alkuperäinen kirjoittaja SylWi:
Mie en oo niin hölmö, et laittasin näytille koska mun tukka on tällä hetkellä NIIN hirvee :'( . Tylsän ruskea, kauhee tyvikasvu, joka puolella hapsottaa vauvatukkaa kun imetys verottaa vanhoja.. :kieh:

Kaljuks leikkaan kohta |O


Tällanen ruuhkis miulla oli ennenku pääsin parturiin... Juurikasvua varmaan se kolme neljä senttiä... Kaks kuukautta pidin ihmisten ilmoilla jonkinmoista hattua kun ei vaan kehannu olla ilman :kieh:
Jep, huivi on kova sana.. Ja pipo :) Kun sais aikaseks sinne parturiin mennä, mut en mä tiiä mitä mä tahtoisin ees. :/
 
Tea
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tosi monella tuntuu olevan sellaiset hiukset, joita kutsuisin rokkitukaksi. Sopivat teille hyvin ja näytätte olevan kuin kotonanne noissa malleissa.

Hyvä kampaaja voisi varmaan leikata mullekin mallin, jossa on piikikkyyttä ja/tai kirkkaita värejä seassa, ja saattaisin ulkopuolisen mielestä näyttää ok:lta. Tuntisin oloni kuitenkin tosi epäkotoisaksi, koska sisältäni vaan puuttuu se tietty räväkkyys tuonkaltaiseen kampaukseen. Olisikohan ollut ehkä neljä vuotta sitten, kun laitatin ensimmäistä kertaa edes raidat!
Niin tottahan tuo on ettei sellainen rokkimalli kaikille sovi. Mutta onhan niitä muitakin hienoja tyylejä mistä valita :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Muffa:
Alkuperäinen kirjoittaja M Y R K K Y:
Onpa teillä erikoisia hiuksia!

Mulla on niin tavalliset,nyt jo tästä kasvaneempi malli mutta samanlainen, hivenen tylsähkö.

http://www.aijaa.com/v.php?i=5642432.jpg
Tällaiset mäkin haluaisin, jollei olis näitä "ihania" luonnonkiharoita (aina sama pehko, en jaksa suoristaakaan ) . =)

Kiitti!!
Mulla on myös luonnonkiharaa, tuossa JUUR suoristettu!!
Kun heti suoristaa liki märkänä niin pysyy vuorokauden suorana.
 
vieras
http://i6.aijaa.com/b/00738/5644598.jpg[/IMG][/URL]

Kamala meikitön kuva. :D Ei ole nyt parempaa kuvaa laittaa.

Muoks. hups, tuli aika isot kuvat.[/quote]

Oot söpö! :) Ja aivan ihanat hiukset, älä koskaan leikkaa lyhyeksi!
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja M Y R K K Y:
Onpa teillä erikoisia hiuksia!

Mulla on niin tavalliset,nyt jo tästä kasvaneempi malli mutta samanlainen, hivenen tylsähkö.

http://www.aijaa.com/v.php?i=5642432.jpg
Sä oot tosi tutun näköinen, ootko mahdollisesti apteekissa töissä? Ei tietenkään oo pakko kertoa, kysyn vaan kun mietin, että missä oon sut nähny :)
En ole apteekissa töissä mutta usein käyn!! :wave:
Paa oma kuvasi niin katotaan ootko mulle tutun näköinen!!!
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Tea:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tosi monella tuntuu olevan sellaiset hiukset, joita kutsuisin rokkitukaksi. Sopivat teille hyvin ja näytätte olevan kuin kotonanne noissa malleissa.

Hyvä kampaaja voisi varmaan leikata mullekin mallin, jossa on piikikkyyttä ja/tai kirkkaita värejä seassa, ja saattaisin ulkopuolisen mielestä näyttää ok:lta. Tuntisin oloni kuitenkin tosi epäkotoisaksi, koska sisältäni vaan puuttuu se tietty räväkkyys tuonkaltaiseen kampaukseen. Olisikohan ollut ehkä neljä vuotta sitten, kun laitatin ensimmäistä kertaa edes raidat!
Niin tottahan tuo on ettei sellainen rokkimalli kaikille sovi. Mutta onhan niitä muitakin hienoja tyylejä mistä valita :)
Joo, onneksi on muitakin malleja. Harmittaa silti välillä tajuta rajallisuutensa. Huomasin äsken Tytsi-89:n lisäämät kuvat ja 'avot ja voilaaaaa'! Vähän niinkuin omat hiukseni! Siis se palmikoton alempi kuva. Noihin palmikkoihin musta taas tuskin olisi. :D
 

Yhteistyössä