Laittakaa kuvia millaset hiukset teil on?

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
Lode, sulle sopii monta kertaa paremmin toi punanen kun blondi.
Niin munkin mielestä. En tiedä kyllä yhtään vielä, mitähän sitä seuraavaksi kokeilisi. Kun kaikkia "normivärejä" on oikeestaan jo ollut mulla mustasta blondiin tosiaan :) .

Mitä väriä olet Senni Tonnika laittanut noihin etummaisiin hiuksiin? On kivat :) .
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lode84:
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
Lode, sulle sopii monta kertaa paremmin toi punanen kun blondi.
Niin munkin mielestä. En tiedä kyllä yhtään vielä, mitähän sitä seuraavaksi kokeilisi. Kun kaikkia "normivärejä" on oikeestaan jo ollut mulla mustasta blondiin tosiaan :) .

Mitä väriä olet Senni Tonnika laittanut noihin etummaisiin hiuksiin? On kivat :) .
Niissä on Directionsin Rose Rediä. Yleensä miul noi värit haalistuu parissa viikossa sen verran, et pakko värjätä tosiaan parin viikon välein, mut tuo on ollu jo liki 5 vkoa, eli ennen joulua värjäsin ja edelleen yhtä hieno pinkki ku värjätessäkin :eek: Pian on kyl pakko värjätä ku mustan alta rupeaa niin kauhuee tyvikasvu näkymään...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Senni Tonnika:
Niissä on Directionsin Rose Rediä. Yleensä miul noi värit haalistuu parissa viikossa sen verran, et pakko värjätä tosiaan parin viikon välein, mut tuo on ollu jo liki 5 vkoa, eli ennen joulua värjäsin ja edelleen yhtä hieno pinkki ku värjätessäkin :eek: Pian on kyl pakko värjätä ku mustan alta rupeaa niin kauhuee tyvikasvu näkymään...
Mulla on tämän punaisen kanssa sama, eli haalistuu aika nopeasti, jos en käytä shampoita ja hoitsikoita, joissa on sitä punapigmenttiä.
 
firequeen
kun katsoo esim. Senni Tonnikan ja loden hiuksia & kasvoja en laittaisi tänne omaa kuvaa, vaikka osaisinkin :D sellaisia kaunottaria.. itsellä isot silmät toljottavat kiiltävän otsan alapuolelta ja ohut, hapsottava tukka roikkuu päätä pitkin... juurikasvun häivytin eilen lorealin sävyllä "hehkuvan kirkas punainen", mutta kun ei se ryhtiä eikä tuuheutta tuonut.. :/ joku päivä teen mitä olen pitempään uhkaillut ja vedän kaljuksi... ostan sitten kivoja peruukkeja
 
Alkuperäinen kirjoittaja firequeen:
kun katsoo esim. Senni Tonnikan ja loden hiuksia & kasvoja en laittaisi tänne omaa kuvaa, vaikka osaisinkin :D sellaisia kaunottaria.. itsellä isot silmät toljottavat kiiltävän otsan alapuolelta ja ohut, hapsottava tukka roikkuu päätä pitkin... juurikasvun häivytin eilen lorealin sävyllä "hehkuvan kirkas punainen", mutta kun ei se ryhtiä eikä tuuheutta tuonut.. :/ joku päivä teen mitä olen pitempään uhkaillut ja vedän kaljuksi... ostan sitten kivoja peruukkeja
kalju on kiva :D Miulla oli aikoinaan semmonen 2mm sänki ja tykkäsin kauheesti =) Niin helppo ja mukava. Ei jääny hiukset vetoketjujen tai auton ovien väliin, eikä ollu ikinä takussa, eikä tarvinu harjaa, eikä hoitoainetta :D Välillä itsekkin miettiny, et pitäiskö vetäistä taas sänki, mut vois tuo mies laskea alleen pahemman kerran järkytyksestä :D
 
Suzyanne
Alkuperäinen kirjoittaja MoetMuM:
Profiilissa on kuva :p
Tosi kivat hiukset!!

Itsellä tällä hetkellä tosi tylsä ja ylikasvanut pese ja pidä-tukka reilulla juurikasvulla varustettuna. :whistle: Ensi viikolla olen menossa kampaajalle, en ole vielä ihan varma mitä teen. Tummaksi en värjäytä, enkä lyhyeksi leikkauta, molempia olen kokeillut, ja se riittää. =)

 
markiisi de saden hiuksissa diggaan noista pinkeistä ja mustista osioista erityisesti.

Musta pohja pinkeillä ja/tai violeteilla tehoisteilla ei varmaan olis myöskään hassumman näköinen. Hmm...Pitääkin laittaa harkintaan, jos joskus vaikka innostuisi :)
 
Tellu
Alkuperäinen kirjoittaja jadal:
Alkuperäinen kirjoittaja Tellu:
Alkuperäinen kirjoittaja jadal:
tälläset, kampaajalle oon menossa, kunhan saan varattua ajan...

http://www.aijaa.com/v.php?i=5643491.jpg
Mikä pituiset hiukset sulla on? Iiiiiihanat! :)
Älä ainakaan leikkaa paljon!
olisko ne tohon puoleen selkään. En pituudesta ota paljoa, mutta jonkun mallin leikkautan :)
Hyvältä kuulostaa :)
Ite kasvattelen hiuksia, kohta yltävät rintsikan hakaseen, jes! :D
 

Yhteistyössä