Laittakaa kuvia millaset hiukset teil on?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
http://i6.aijaa.com/b/00738/5644598.jpg[/IMG][/URL]

Kamala meikitön kuva. :D Ei ole nyt parempaa kuvaa laittaa.

Muoks. hups, tuli aika isot kuvat.
Oot söpö! :) Ja aivan ihanat hiukset, älä koskaan leikkaa lyhyeksi![/quote]

Kiitos. :D En aiokaan leikata, mulla oli kauan puolipitkät hiukset, mut nämä sopii paremmin. Aion yhä kasvattaa. :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:
Alkuperäinen kirjoittaja SylWi:
Mie en oo niin hölmö, et laittasin näytille koska mun tukka on tällä hetkellä NIIN hirvee :'( . Tylsän ruskea, kauhee tyvikasvu, joka puolella hapsottaa vauvatukkaa kun imetys verottaa vanhoja.. :kieh:

Kaljuks leikkaan kohta |O


Tällanen ruuhkis miulla oli ennenku pääsin parturiin... Juurikasvua varmaan se kolme neljä senttiä... Kaks kuukautta pidin ihmisten ilmoilla jonkinmoista hattua kun ei vaan kehannu olla ilman :kieh:
Vaalee on paljon parempi ja sopii hyvin. =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja M Y R K K Y:
Alkuperäinen kirjoittaja Muffa:
Alkuperäinen kirjoittaja M Y R K K Y:
Onpa teillä erikoisia hiuksia!

Mulla on niin tavalliset,nyt jo tästä kasvaneempi malli mutta samanlainen, hivenen tylsähkö.

http://www.aijaa.com/v.php?i=5642432.jpg
Tällaiset mäkin haluaisin, jollei olis näitä "ihania" luonnonkiharoita (aina sama pehko, en jaksa suoristaakaan ) . =)

Kiitti!!
Mulla on myös luonnonkiharaa, tuossa JUUR suoristettu!!
Kun heti suoristaa liki märkänä niin pysyy vuorokauden suorana.
Mä oon niin laiska, etten jaksa kutreja suoristella. Mulla menee hiukset ihan käkkärälle. Harjattuna on sitten tosiaan sellainen mukava pehko.
Mites sun hiukset käyttäytyvät esim. tosi kosteassa säässä, kestääkö suoristus? =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja markiisi de saden:
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
Voi vitsit tytsi!

olen varmaan joskus aikaisemminkin kommentoinut että sulla on tosi upeat hiukset!
Kertakaikkiaan.

Älä ikuna tee niille mitään, ei saa pilata tuollaista tukkalaitetta!
Kiitos kiitos! :D
Mä tykkään tosta letti kuvasta =)
:) En mä ole ikinä liikkunut neljä lettiä päässäni, kaveri vain huvikseen laittoi ne kerran. :D Tai on mulla pikkulettejä ollut, mutta ei tommosia isoja.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:
Alkuperäinen kirjoittaja Muffa:
Oon ennenkin kehunut Tytsin hiuksia, mut kehunpa taas. Kauniit ovat! =)
Kiitos. :) Tykkään itsekin hiuksistani, antavat paljon anteeksi, kun vievät huomion pois kasvoista. ;)
Meneekö sun tukka notkoille, vaikka olisit ehtinyt pitää ponnaria vain hetken? Ellei mee, millainen ponnarinauha sulla on? Mulla tulee ponnarista heti ärsyttävä niska- tai takaraivoaalto enkä olisi kuvaani edes laittanut, jos olisin ehtinyt pitää ponnaria pesun jälkeen. Pää olisi näyttänyt siltä kuin olisi kallossa toisetkin aivot. Hoitoainesuihkuttelut ja harjasuoristuksen ei auta ja suoristusrautaa en jaksaisi tuota varten hankkia..

Onneksi sulla oli vinksahtanut hymiö kasvohuomion jälkeen, sillä nätti tyttö olet. :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:
Alkuperäinen kirjoittaja Muffa:
Oon ennenkin kehunut Tytsin hiuksia, mut kehunpa taas. Kauniit ovat! =)
Kiitos. :) Tykkään itsekin hiuksistani, antavat paljon anteeksi, kun vievät huomion pois kasvoista. ;)
Meneekö sun tukka notkoille, vaikka olisit ehtinyt pitää ponnaria vain hetken? Ellei mee, millainen ponnarinauha sulla on? Mulla tulee ponnarista heti ärsyttävä niska- tai takaraivoaalto enkä olisi kuvaani edes laittanut, jos olisin ehtinyt pitää ponnaria pesun jälkeen. Pää olisi näyttänyt siltä kuin olisi kallossa toisetkin aivot. Hoitoainesuihkuttelut ja harjasuoristuksen ei auta ja suoristusrautaa en jaksaisi tuota varten hankkia..

Onneksi sulla oli vinksahtanut hymiö kasvohuomion jälkeen, sillä nätti tyttö olet. :)
En ole ainakaan tommosta huomannut, jos nyt ymmärsin, mitä tarkoitat. :D Ihan tavallisia ponnareita käytän. Ei mulla taida tommosta ongelmaa olla. Mulla on hyvin helppohoitoiset hiukset, semmoset aika taipuisat ja liukkaat, ei kovin jäykät. Äidilläni on jäykät ja hiukan luonnonkiharat hiukset ja hänen hiuksiaan on vaikeampi laittaa kuin minun..äitini hius muistuttaa hevosen jouhta, mulla on melko karhea, mutta kuitenkin pehmeämpi hiuslaatu. Sori, jos en ymmärtänyt kysymystäsi. :D

 
Alkuperäinen kirjoittaja -Jonttu-:
No??? Missä on ne kaikki "oikeat" suominaisen kuontalot? Älkää väittäkö, että kaikilla on yhtä kauniit hiukset!

nimim. tukka silmillä ja liian pitkä ja paljon juurikasvua ja parturiin pitäis päästä...
no mun kuva on profiilissa, katsopa sinne niin näet epämääräisen pituiset ja pierunkuoren väriset hiukset, siis todelliset suominaisen hiukset! :D
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:
Alkuperäinen kirjoittaja Muffa:
Oon ennenkin kehunut Tytsin hiuksia, mut kehunpa taas. Kauniit ovat! =)
Kiitos. :) Tykkään itsekin hiuksistani, antavat paljon anteeksi, kun vievät huomion pois kasvoista. ;)
Meneekö sun tukka notkoille, vaikka olisit ehtinyt pitää ponnaria vain hetken? Ellei mee, millainen ponnarinauha sulla on? Mulla tulee ponnarista heti ärsyttävä niska- tai takaraivoaalto enkä olisi kuvaani edes laittanut, jos olisin ehtinyt pitää ponnaria pesun jälkeen. Pää olisi näyttänyt siltä kuin olisi kallossa toisetkin aivot. Hoitoainesuihkuttelut ja harjasuoristuksen ei auta ja suoristusrautaa en jaksaisi tuota varten hankkia..

Onneksi sulla oli vinksahtanut hymiö kasvohuomion jälkeen, sillä nätti tyttö olet. :)
En ole ainakaan tommosta huomannut, jos nyt ymmärsin, mitä tarkoitat. :D Ihan tavallisia ponnareita käytän. Ei mulla taida tommosta ongelmaa olla. Mulla on hyvin helppohoitoiset hiukset, semmoset aika taipuisat ja liukkaat, ei kovin jäykät. Äidilläni on jäykät ja hiukan luonnonkiharat hiukset ja hänen hiuksiaan on vaikeampi laittaa kuin minun..äitini hius muistuttaa hevosen jouhta, mulla on melko karhea, mutta kuitenkin pehmeämpi hiuslaatu. Sori, jos en ymmärtänyt kysymystäsi. :D
Vaikutti siltä, että tajusit. Ja siltä, että sun hiukset on epäreilun ongelmattomat. :D
 

Yhteistyössä