Vissiin jäi sulta nuo pari vikaa viestiä lukematta. Tälle kiinnostuneelle: Harmaja oli ennen IceRoyal.Käydäänkö taas sama kädenvääntö ja lopuksi todetaan, ettei kyse ole edelleenkään IceQueenistä vaikka läheltä meneekin. Ei, kyse ei ole IceQueenistä. Ei edes haulla, toisella nimellä kyllä saattaisi jotain löytyäkin. Lopeta nyt se nyyhkiminen.
Niin ja ihan kiusallaan ei kukaan edelleenkään kerro sitä nikkiä, mikä se oikeasti olisi. Aivonystyröille vähän jumppaa jokaiselle edelleen jumiin jääneelle "palstasalapoliisille".
Huomasin sen, mutta vasta muokkaukseni jälkeen, joten en jaksa sitä korjata. Ellei palstalaiset vaadi sitä adressin muodossa (voi pistää y-viestinä).Vissiin jäi sulta nuo pari vikaa viestiä lukematta. Tälle kiinnostuneelle: Harmaja oli ennen IceRoyal.
Näin just ja jetsulleen. Huomaa tässäkin ketjussa.Alkuperäinen kirjoittaja isoäiti mölykylästä;25636902:en mä niin tyhmä ole. ei niin kaunista ihmistä olekkaan, etteikö palstamammoista osa hauku lyttyyn
Multa meni nyt hiukan ohi. Mikä Riepun nenässä vaatii korjausta, tavallinen pohjoismaisen ihmisen nenä. Meinaatko että tuollaisesta saa kirjaamisella järkevän näköistä? Mistä tuosta edes korjattaisiin, kun nenän rusto ei ole mikään iso. Voit ollavarma että tulos on järkky!Jos saisit mennä kauneusleikkaukseen ja joku maksaisi sen, niin korjauttaisitko nenäsi?
Itselläni on sama ja vihdoin alkaa olemaan leikkaurahat kasassa, nyt vaan mietin uskallanko?
Mikä Riepun nenässä on vikana? Parempi se on kuin tämä nastan kokoinen kuin omani on.Jos saisit mennä kauneusleikkaukseen ja joku maksaisi sen, niin korjauttaisitko nenäsi?
Itselläni on sama ja vihdoin alkaa olemaan leikkaurahat kasassa, nyt vaan mietin uskallanko?
Yleensä ihmiset ottavat kuvissa sen asennon, jonka kuvittelevat imartelevan heitä. Alitajuisesti tai tietoisesti.Alkuperäinen kirjoittaja MIRKAMÖRKÖ;25638210:mul on näköjään vikaa mun päässä,se on aina kallellaan....pitää rupee kiinnittää huomioo siihen ku kuvia otetaan,yöks
ei kai,ku mun nokkahan näkyy kauheempana sivusta otettuna.ei imartele mut noin mä oon aina...pläähYleensä ihmiset ottavat kuvissa sen asennon, jonka kuvittelevat imartelevan heitä. Alitajuisesti tai tietoisesti.
oi ku kaunis,kade oon...Mä nyt näytän aina samalta.. Mutta huomaan että kuvat joissa olen lasten kanssa, niissä on aina jotain hehkua mitä muuten ei ole
Aijaa.com - 9539886.jpg
Olen aina mieltänyt sinut brunetiksiMä nyt näytän aina samalta.. Mutta huomaan että kuvat joissa olen lasten kanssa, niissä on aina jotain hehkua mitä muuten ei ole
Aijaa.com - 9539886.jpg
Laita vähän poskipunaa ja tummempaa meikkiä kasvoille muutenkin. Toi jauhonaama-look on kamala.Mä nyt näytän aina samalta.. Mutta huomaan että kuvat joissa olen lasten kanssa, niissä on aina jotain hehkua mitä muuten ei ole
Aijaa.com - 9539886.jpg