Laittakaa itsestänne kuvia, missä olette mielestänne kauneimmillanne =)

• Viestiketjun aloittaja "Äippä"
  • Ensimmäinen viesti
----
Käydäänkö taas sama kädenvääntö ja lopuksi todetaan, ettei kyse ole edelleenkään IceQueenistä vaikka läheltä meneekin. :D Ei, kyse ei ole IceQueenistä. Ei edes haulla, toisella nimellä kyllä saattaisi jotain löytyäkin. Lopeta nyt se nyyhkiminen.

Niin ja ihan kiusallaan ei kukaan edelleenkään kerro sitä nikkiä, mikä se oikeasti olisi. Aivonystyröille vähän jumppaa jokaiselle edelleen jumiin jääneelle "palstasalapoliisille".
Vissiin jäi sulta nuo pari vikaa viestiä lukematta. Tälle kiinnostuneelle: Harmaja oli ennen IceRoyal.

Vissiin jäi sulta nuo pari vikaa viestiä lukematta. Tälle kiinnostuneelle: Harmaja oli ennen IceRoyal.
Huomasin sen, mutta vasta muokkaukseni jälkeen, joten en jaksa sitä korjata. Ellei palstalaiset vaadi sitä adressin muodossa (voi pistää y-viestinä).

Tämä asia vain jaksaa meitä huvittaa kerta toisensa jälkeen, koska joku jaksaa asiasta vängätä, vaikka edelleiselläkin kerralla tuli ilmi kenestä oikeasti on kyse. Ei siitä sen enempää.

Munsta on tasan yks kuva missä näytän suht nätiltä, harmikseni se on mun vanhassa (tosi vanhassa) puhelimessa enkä saa sitä sieltä koneelle.
Tai ehkä mä en oo siinäkään nätti, mulla on vaan aika paljon meikkiä ja ihanat piilarit. Se on vuodelta 05 ja vähän sen jälkeen alkoi totaalirupsahtaminen.

Ylioppilaskuvaa tai mitään sellaisia musta ei onneks ookaan. Mun ja miehen hääkuvatkin me otettiin Prisman eteisen automaatissa :D

T: Hyvin epäkuvauksellinen ihminen

Voihan nenä
Jos saisit mennä kauneusleikkaukseen ja joku maksaisi sen, niin korjauttaisitko nenäsi?

Itselläni on sama ja vihdoin alkaa olemaan leikkaurahat kasassa, nyt vaan mietin uskallanko?
Multa meni nyt hiukan ohi. Mikä Riepun nenässä vaatii korjausta, tavallinen pohjoismaisen ihmisen nenä. Meinaatko että tuollaisesta saa kirjaamisella järkevän näköistä? Mistä tuosta edes korjattaisiin, kun nenän rusto ei ole mikään iso. Voit ollavarma että tulos on järkky!

----
Alkuperäinen kirjoittaja MIRKAMÖRKÖ;25638210:
mul on näköjään vikaa mun päässä,se on aina kallellaan....pitää rupee kiinnittää huomioo siihen ku kuvia otetaan,yöks :mad:
Yleensä ihmiset ottavat kuvissa sen asennon, jonka kuvittelevat imartelevan heitä. Alitajuisesti tai tietoisesti.

Yhteistyössä