Ei todellakaan uskoisi Olet kyllä kaunis ja jollain tavalla veikeä, iloisen näköinen kuvissasi ja uskon kyllä, että sitä olet kuvien ulkopuolellakin. Mikäs se sana olisi...elämänilo, se on sun kasvoissa! Siinä varmasti puoli salaisuutta siihen, että näytät niin nuoreltaSilti olen kuvassa 35v
BB-Kadi!
Hih, kiitos...tuossa kuvassa näytän kyllä näpsäkälleBootyPeppi on kyl ikinuori, vähän niinkuin Michelle Pfeiffer joka mielestäni vaan kaunistuu vuosi vuodelta...
Komeimmillasi sitten.En ole missään kuvassa "kauneimmillani", joten jätetään väliin
Joten Steven Tyler on sinusta varmaan ihana?! ps. Niin minustakin!Joo, mä ihastun AINA samannäköisiin ihmisiin. Siis olen kolme kertaa elämässäni ihastunut, ja niistä kaksi on ulkoisesti (ja sisäisestikin) lähes samanlaisia.
Ja ihastun pitkä- ja suoranenäisiin, isosuisiin ja paksuhuulisiin miehiin. Ja massiiviset tummat kulmat ja ripset. Sekä tietty muutenvain pitkä ihminen.
Luonteissakin on paljon samankaltaisuuksia itseni kanssa, ja noissa ulkonäköasioissa tuo nenä- ja suujuttu.
Hassua kyllä...
Näinkin voi käydä. Päätön olla ääripään esimerkkiAlkuperäinen kirjoittaja päätön;25636875:nakertaja on nakertanu mun pään.
KOKONAAN. |O
Tosi kaunis nainen.
Todella kauniit kasvot.Alkuperäinen kirjoittaja Tasku rikki ja polvessa reikä;25635799: