Laittakaa itsestänne kuvia, missä olette mielestänne kauneimmillanne =)

• Viestiketjun aloittaja "Äippä"
  • Ensimmäinen viesti
Mun mielestä rupsahtaminen on yleensä kaunista.
Naisilla paranee usein asenne ryppyjen(iän) myötä, ja se kaunistaa.
Mulle nuorena ajatus vanhenemisesta ja rypistymisestä oli ahdistavaa, ei muiden mutta omalta kohdalta. Nyt sitä huomaa olevansa sinut vanhenemisen kanssa ja bongailenkin ihmisiä jotka ovat ikääntyneet kauniisti, eli vältelleet kirurgin veistä.

Hohhoi
Näinhän se on, rumasti sanon nyt mutta naiset on aika käärmeitä toisia kohtaan :D Etsitään vikoja joista voi mainita ja jos ei löydetä mitään vikaa niin aletaan puhumaan luonteesta että huomionhakuinen ämmä kun omia kuvia tyrkyttää : /
Tää on ihan totta. Mua oikeesti harmittaa ja tuntuu vähän katkeraltakin, että kohta sua tulee peesaamaan ne samat naiset, jotka on niin monta kertaa haukkuneet
ja halveksuneet. Ovat vannoneet, että heidän kuvia ei täällä nähdä, mutta tänäänpä nähtiin. Vai ehkä se onkin niin, että joillain on oikeus sanoa ja tietyille henkilöille kuuluukin sanoa, mene ja tiedä...

Tää on ihan totta. Mua oikeesti harmittaa ja tuntuu vähän katkeraltakin, että kohta sua tulee peesaamaan ne samat naiset, jotka on niin monta kertaa haukkuneet
ja halveksuneet. Ovat vannoneet, että heidän kuvia ei täällä nähdä, mutta tänäänpä nähtiin. Vai ehkä se onkin niin, että joillain on oikeus sanoa ja tietyille henkilöille kuuluukin sanoa, mene ja tiedä...
Mun kuvia on täällä nähty aikaisemminkin. Ja olen ihmetellyt miksi jokaisessa kuvaketjussa esiintyy aina samat naamat useampien kuvien keralla. That´s all. Halveksunta taitaa olla nyt omien korviesi välissä. Asioita voi ihmetellä ääneen.

Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä;25635324:
Mulle nuorena ajatus vanhenemisesta ja rypistymisestä oli ahdistavaa, ei muiden mutta omalta kohdalta. Nyt sitä huomaa olevansa sinut vanhenemisen kanssa ja bongailenkin ihmisiä jotka ovat ikääntyneet kauniisti, eli vältelleet kirurgin veistä.
Mä oon aina jotenkin arvostanu (joidenkin) vanhempien naisten "viisautta" ja sellasta suurpiirteisyyttä asioissa, että en osaa nähdä (vielä) vanhenemista huonona juttuna, vaikka varmasti tuun joskus vielä kriiseilemään rypistymisen ja ihon elastisuuden vähenemisen kanssa. :D

Mun mielestä vanhat naiset näyttää arvokkaalta, siis sellaiset oikeasti vanhat.
Nelikymppinen ei mun mielestä ole vanha.
Astrid Lindgren on hyvä esimerkki sellasesta arvokkuuden näköisyydestä mitä tarkoitan.

Oiii
[QUOTE="harmaa";25635401]Heh, kiusaus on liian suuri :D Tungetaan kuva nyt sit hetkeks :D
That's right, the bitch is back :D
[/QUOTE]

Sä oot ihana! Toivottavasti nyt noi kateelliset vanhemmat akat ei ala sua haukkua. Siis aivan ihana.

kjfhhf
[QUOTE="harmaa";25635401]Heh, kiusaus on liian suuri :D Tungetaan kuva nyt sit hetkeks :D
That's right, the bitch is back :D[/QUOTE]

Miten voi tulla takas jos ei koskaan poissa ollutkaan? o_O

Minni harmaana
Mä en ainakaan osaa olla kade nuoruudesta (been there..), enkä mistään muustakaan.

Ihminen on jännä olento; se sillä hetkellä elettävä ikä tuntuu just parhaalta ainakin useimman mielestä. On tietysti ihmisiä, joita oikeasti ahdistaa se nuoruuden menetys, mutta onko sitä sitten kunnolla ja perusteellisesti elänytkään, jos sen perään haikailee?

Nyt just tuntuu ihanalta, kun omilla lapsilla on kaikki hyvin ja saan seurata tuon lapsenlapsen ekoja askelia tässä elämässä. Kyllä sekin kerkiää vielä kriiseillä tyttö kun on ;)

Yhteistyössä